Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand nog dit probleem bij alecto dbx 88

+2
Pineco
Printje
6 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand nog dit probleem bij alecto dbx 88 Empty Iemand nog dit probleem bij alecto dbx 88

Bericht  Printje wo 15 mei 2013 - 10:11

Ik vind het een geweldige babyfoon maar nu hebben we er dus twee, beiden een dbx88 maar die van N is een eco ( wat we niet gebruiken maar goed)
Nu is het probleem dus dat wanneer de ouderunits te dicht bij elkaar staan die van N continue uitvalt en gaat ' zoeken' naar verbinding. In de beschrijving staat dat twee babyfoons prima naast elkaar moeten werken, wat ze dus ook doen mits ik ze verder uit elkaar zet.

Herkent iemand dit? Dat twee babyfoons gaan storen op elkaar.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand nog dit probleem bij alecto dbx 88 Empty Re: Iemand nog dit probleem bij alecto dbx 88

Bericht  Pineco wo 15 mei 2013 - 12:04

Ja, wij hadden/hebben dit ook. Ik heb de tweede die we toen besteld hadden, meteen retour gestuurd en geruild voor een exemplaar dat alleen via het stopcontact werkt. Ik had me laten vertellen dat dat niet voor storing kon zorgen. De Alecto werkt nu weer prima, maar dat andere ding is echt niets waard. Ik heb hem pas een paar weken en heb inmiddels een klacht ingediend. Ik hoop dat hij nog retour kan, we kwamen er pas was laat achter dat hij het niet goed deed (had hem wat lang in de doos laten zitten...).

Echt irritant, er moet toch een mogelijkheid zijn om 2 babyfoons te gebruiken? Onze oudste is wel oud genoeg om zelf naar beneden te komen als er echt iets is, maar ze wordt soms in paniek wakker (had jouw zoontje dat niet ook, een soort van slaapangst?) en dan wil ik snel bij haar kunnen zijn. Een babyfoon is dan dus wel wenselijk.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand nog dit probleem bij alecto dbx 88 Empty Re: Iemand nog dit probleem bij alecto dbx 88

Bericht  meisjesmama wo 15 mei 2013 - 19:15

Ik heb al 3 jaar lang 2 alecto's naast elkaar staan maar wel verschillende types. en ik heb echt nooit 1probleem gehad.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand nog dit probleem bij alecto dbx 88 Empty Re: Iemand nog dit probleem bij alecto dbx 88

Bericht  Wennes wo 15 mei 2013 - 21:47

Wij hebben het ook, hij geeft aan geen contact , piept een half uur en pakt het signaal weer op. Dit meerdere malen per dag.
We hebben de babyfoon al meerdere keren omgeruild op het hoofdkantoor van alecto, maar het helpt niet.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand nog dit probleem bij alecto dbx 88 Empty Re: Iemand nog dit probleem bij alecto dbx 88

Bericht  red rose wo 15 mei 2013 - 23:24

We hebben er nu ook 2 naast elkaar staan, waarvan de tweede een eco en geen enkel probleem mee gehad.
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand nog dit probleem bij alecto dbx 88 Empty Re: Iemand nog dit probleem bij alecto dbx 88

Bericht  Tania wo 15 mei 2013 - 23:29

Wij hebben dit ook maar dan met de DBX 55. Die van M. is eco, die van J. niet en die van M. valt regelmatig uit. Ook als die van J. uit staat trouwens dus denk niet dat het er bij ons aan ligt dat ze dan naast elkaar staan. De lader van de eco doet het inmiddels ook niet meer, heb er wel spijt van dat we die eco gekocht hebben want ik vind het maar een slechte babyfoon. Gelukkig hebben we er nu nog maar 1 nodig omdat ze bij mekaar slapen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand nog dit probleem bij alecto dbx 88 Empty Re: Iemand nog dit probleem bij alecto dbx 88

Bericht  Printje do 16 mei 2013 - 4:39

Bedankt voor jullie antwoorden, hij stoort verder niet heel veel alleen dus wanneer ze dicht bij elkaar staan. op zich makkelijk op te lossen door ze dus wat verder uit elkaar te zetten dus ik laat het hier verder maar bij. We hebben zoveel ellende gehad met die andere babyfoon en bol.com dat ik me er echt niet meer aan ga wagen hahaha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand nog dit probleem bij alecto dbx 88 Empty Re: Iemand nog dit probleem bij alecto dbx 88

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum