Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Babyfoon

+11
Poisongirl
Blue flower
SarahKey
Annemie
Happydobby
chipa
Fearie
Tania
MissD
Printje
_Lana_
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Babyfoon Empty Babyfoon

Bericht  _Lana_ wo 9 mei 2012 - 1:11

Hebben jullie een babyfoon? En waar gebruiken jullie die allemaal voor?

Wij hebben geen babyfoon en die hebben we ook nog nooit nodig gehad. Maar ik zit eraan te denken om er een aan te schaffen. Als we op visite/verjaardag gaan en de kindjes liggen boven, vind ik het wel een fijn gevoel dat ik ze hoor.


En welke hebben jullie? Ik zou dan gewoon een simpele, niet al te dure willen.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Printje wo 9 mei 2012 - 1:13

Wij hebben een Alecto Dx80 ofzo. Er fijn apparaat maar wel snel leeg. Ik heb hem nu nog aanstaan omdat ik hem anders niet hoor als de woonkamerdeur dicht is.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 1:14

Ik heb een babyfoon met camera, ideaal, zeker nu ze vanalles uitspoken in bed...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  MissD wo 9 mei 2012 - 1:15

Nee, we hebben 1 avond een hele oude (nog van mijn ouders geweest bij mijn geboorte dus 24jaar oud) gebruikt, en daarna niet meer. Missen er niets aan eigenlijk.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  _Lana_ wo 9 mei 2012 - 1:18

MissD schreef:Nee, we hebben 1 avond een hele oude (nog van mijn ouders geweest bij mijn geboorte dus 24jaar oud) gebruikt, en daarna niet meer. Missen er niets aan eigenlijk.

Wij missen de babyfoon ook totaal niet nu. Alleen we hebben binnenkort een verjaardag/feestje en dan ben ik 'bang' dat ik ze niet hoor, ook al zal ik regelmatig gaan luisteren.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  _Lana_ wo 9 mei 2012 - 1:20

Stofzuiger schreef:Ik heb een babyfoon met camera, ideaal, zeker nu ze vanalles uitspoken in bed...

Ik kan me voorstellen dat het dan we handig is.
Alleen zal zo'n babyfoon wel erg prijzig zijn, want ik denk dat we 'm bijna niet gaan gebruiken.

@ Printje: Alecto kun je zeker bij de Kijkshop krijgen? Wel vervelend dat hij steeds zo snel leeg is. Hij redt het toch wel een avondje?
En weet je nog hoe duur die was?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 1:28

Wij hebben de Alecto DBX 85, en gebruiken 'm alleen als ik snel even weg moet, dat de buren even kunnen luisteren.

Toen de tweeling nog heel klein was gebruikte ik 'm ook wel als zij boven sliepen, vond ik wat prettiger met 2. Bij de oudste 2 nooit gedaan.

De Alecto DBX is regelmatig in de aanbieding. Maar die van de Hema en ik dacht van Prenatal ook, zijn hetzelfde. Mijn zus heeft 'm namelijk van de Hema en die is dus hetzelfde.



Toevallig:

http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=962488

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 1:31

_Lana_ schreef:
Stofzuiger schreef:Ik heb een babyfoon met camera, ideaal, zeker nu ze vanalles uitspoken in bed...

Ik kan me voorstellen dat het dan we handig is.
Alleen zal zo'n babyfoon wel erg prijzig zijn, want ik denk dat we 'm bijna niet gaan gebruiken.

@ Printje: Alecto kun je zeker bij de Kijkshop krijgen? Wel vervelend dat hij steeds zo snel leeg is. Hij redt het toch wel een avondje?
En weet je nog hoe duur die was?
Ik kreeg hem toen bij een jaar Kinderen. Anders had ik het ook niet gedaan.

Was nu (dacht ik) 85,00 kwijt voor een luxe babyfoon en een jaar lang een leuk tijdschrift, dat is wel de moeite waard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 1:32

_Lana_ schreef:
Stofzuiger schreef:Ik heb een babyfoon met camera, ideaal, zeker nu ze vanalles uitspoken in bed...

Ik kan me voorstellen dat het dan we handig is.
Alleen zal zo'n babyfoon wel erg prijzig zijn, want ik denk dat we 'm bijna niet gaan gebruiken.

@ Printje: Alecto kun je zeker bij de Kijkshop krijgen? Wel vervelend dat hij steeds zo snel leeg is. Hij redt het toch wel een avondje?
En weet je nog hoe duur die was?



Ik heb ze gewoon in het stopcontact zitten als ik ze gebruik, weet je zeker dat ie niet uitvalt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  _Lana_ wo 9 mei 2012 - 1:34

_MamaRosa_ schreef:Wij hebben de Alecto DBX 85, en gebruiken 'm alleen als ik snel even weg moet, dat de buren even kunnen luisteren.

Toen de tweeling nog heel klein was gebruikte ik 'm ook wel als zij boven sliepen, vond ik wat prettiger met 2. Bij de oudste 2 nooit gedaan.

De Alecto DBX is regelmatig in de aanbieding. Maar die van de Hema en ik dacht van Prenatal ook, zijn hetzelfde. Mijn zus heeft 'm namelijk van de Hema en die is dus hetzelfde.



Toevallig:

[url=http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=962488
http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=962488[/quote[/url]]

Jeetje, dat is een leuke prijs Very Happy . En jullie hebben er dus goede ervaringen mee?
Is hij bij jou ook zo snel leeg?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  _Lana_ wo 9 mei 2012 - 1:35

_MamaRosa_ schreef:
_Lana_ schreef:
Stofzuiger schreef:Ik heb een babyfoon met camera, ideaal, zeker nu ze vanalles uitspoken in bed...

Ik kan me voorstellen dat het dan we handig is.
Alleen zal zo'n babyfoon wel erg prijzig zijn, want ik denk dat we 'm bijna niet gaan gebruiken.

@ Printje: Alecto kun je zeker bij de Kijkshop krijgen? Wel vervelend dat hij steeds zo snel leeg is. Hij redt het toch wel een avondje?
En weet je nog hoe duur die was?



Ik heb ze gewoon in het stopcontact zitten als ik ze gebruik, weet je zeker dat ie niet uitvalt.

Oh, haha, zie hier het antwoord Wink ...
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  _Lana_ wo 9 mei 2012 - 1:36

Stofzuiger schreef:
_Lana_ schreef:
Stofzuiger schreef:Ik heb een babyfoon met camera, ideaal, zeker nu ze vanalles uitspoken in bed...

Ik kan me voorstellen dat het dan we handig is.
Alleen zal zo'n babyfoon wel erg prijzig zijn, want ik denk dat we 'm bijna niet gaan gebruiken.

@ Printje: Alecto kun je zeker bij de Kijkshop krijgen? Wel vervelend dat hij steeds zo snel leeg is. Hij redt het toch wel een avondje?
En weet je nog hoe duur die was?
Ik kreeg hem toen bij een jaar Kinderen. Anders had ik het ook niet gedaan.

Was nu (dacht ik) 85,00 kwijt voor een luxe babyfoon en een jaar lang een leuk tijdschrift, dat is wel de moeite waard.

Nou dat is zeker de moeite waard, dat is een leuke aanbieding. Ook eens in de gaten houden.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Tania wo 9 mei 2012 - 1:36

_Lana_ schreef:
_MamaRosa_ schreef:Wij hebben de Alecto DBX 85, en gebruiken 'm alleen als ik snel even weg moet, dat de buren even kunnen luisteren.

Toen de tweeling nog heel klein was gebruikte ik 'm ook wel als zij boven sliepen, vond ik wat prettiger met 2. Bij de oudste 2 nooit gedaan.

De Alecto DBX is regelmatig in de aanbieding. Maar die van de Hema en ik dacht van Prenatal ook, zijn hetzelfde. Mijn zus heeft 'm namelijk van de Hema en die is dus hetzelfde.



Toevallig:

[url=http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=962488
http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=962488[/quote[/url]]

Jeetje, dat is een leuke prijs Very Happy . En jullie hebben er dus goede ervaringen mee?
Is hij bij jou ook zo snel leeg?

Ik heb er daar twee van, werken allebei prima en gaan makkelijk de hele avond mee. Een is twee jaar in gebruik, de andere twee maanden.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  _Lana_ wo 9 mei 2012 - 1:37

Misschien rij ik vanmiddag dan toch maar even naar de Blokker, want dit is echt een hele leuke prijs. Zeker voor die paar keer dat we 'm gebruiken.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 1:39

Ik kan alleen zo in de folder niet zien of het de DBX 85 is, volgens mij wel. De DBX 88 heeft een teperatuurmeter, en is dus weer wat duurder. Ook kan deze liedjes afspelen dacht ik. Maar deze is het sowieso niet aan het plaatje te zien.

De batterij weet ik verder niet, omdat ik ze dus altijd in het stopcontact heb, de snoeren zijn lang genoeg, dus dat werkt prima. Ze zijn ook echt storingvrij, heel fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 1:41

MamaRosa goede tip! Ik heb nooit een babyfoon gebruikt maar de jongste huilt amper, hij piept meer als hij wakker is en dat hoor ik niet met de deuren dicht ondanks dat het dezelfde verdieping is. En als de andere 2 thuis zijn moeten de deuren toch wel dicht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Fearie wo 9 mei 2012 - 1:42

Wij hebben een Alecto DBX 88, zo uit mijn hoofd. Ik ben er erg tevreden over, soms zou ik er wel een met camera willen hebben, maar dat is meer luxe.

Hebben er 50 euro voor betaald en het is een prima ding.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  chipa wo 9 mei 2012 - 2:11

Wij hebben een alecto, zo'n nijntje figuur. Zat gratis bij het kamertje dat we kochten. Gebruik hem als F boven ligt te slapen en wij beneden zitten. Verder nooit, want wij kunnen de hele buurt horen met dat ding, en de buurt ons dan waarschijnlijk ook smile
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 2:18

chipa schreef:Wij hebben een alecto, zo'n nijntje figuur. Zat gratis bij het kamertje dat we kochten. Gebruik hem als F boven ligt te slapen en wij beneden zitten. Verder nooit, want wij kunnen de hele buurt horen met dat ding, en de buurt ons dan waarschijnlijk ook Babyfoon 561177



Die hadden wij eerst ook, echt een rotding! Stoort als een gek. En je eigen kind horen ho maar. (hier tenminste)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Happydobby wo 9 mei 2012 - 2:27

Wij hebben ook een alecto maar die waren eens bij kruitvat voor 35 euro in de aanbieding. hij heeft een temperatuur meter en liedjes maar die gebruikt ik niet. Wij zijn er tevreden over.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Annemie wo 9 mei 2012 - 3:22

Wij hebben ook een alecto dbx 88 en deze bevalt super.

Mijn schoonouders hebben een hele goedkope, ik weet niet waarvan, maar hij maakt een heel irritant geluid, de hele tijd een ruis en als je baby wat zegt of huilt, dan maakt hij een heel irritant piepgeluid, echt om gek van te worden, dus als wij er dan zijn, dan nemen we gewoon onze eigen babyfoon mee..
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 3:37

Als wij beneden zijn en T. ligt boven, dan horen we haar écht niet zonder babyfoon.
Wij hebben voor die momenten deze:

*klik*

Die bevalt erg goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  _Lana_ wo 9 mei 2012 - 3:50

Oh Tiramisu, dat is ook een goede denk ik.
Hmm, nog maar even kijken. En anders ga ik voor de Alecto.


Thanks allemaal.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  SarahKey wo 9 mei 2012 - 5:08

Wij hebben een simpele van ikea.
Hebben hem alleen 's avonds een paar uurtjes aan als Siem op bed ligt en wij nog beneden zijn.

Overdag heb ik geen tv of radio aan dus hoor hem dan zo wel.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Blue flower wo 9 mei 2012 - 5:28

Wij hebben er 1 met camera en gebruiken hem altijd als R in bed ligt, snachts ligt de babyfoon tussen ons in (wij slapen op zolder en dus niet bij R op de eerste verdieping)
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum