babyfoon alecto DBX 95se
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
babyfoon alecto DBX 95se
Wie heeft deze babyfoon?
Werkt die goed?
Ik heb een goedkope van alecto, die niet draadloos kan. Maar nu is het snoertje van de ouderunit kapot, ik moet er een beetje aan wiebelen om ze zorgen dat die contact maakt.
En de alecto DBX-95se is nu op bol.com in de aanbieding.
Werkt die goed?
Ik heb een goedkope van alecto, die niet draadloos kan. Maar nu is het snoertje van de ouderunit kapot, ik moet er een beetje aan wiebelen om ze zorgen dat die contact maakt.
En de alecto DBX-95se is nu op bol.com in de aanbieding.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Re: babyfoon alecto DBX 95se
Heb even voor je gegoogled, hier staan best veel recensies, volgens mij is ie wel goed.
http://reviews.conrad.nl/7866-nl_nl/046073/digitale-dect-babyfoon-dbx-95-special-edition-bb910-dbx-95se-bereik-max-300-m-reviews/reviews.htm
http://reviews.conrad.nl/7866-nl_nl/046073/digitale-dect-babyfoon-dbx-95-special-edition-bb910-dbx-95se-bereik-max-300-m-reviews/reviews.htm
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb geen ervaring met het type wat jij noemt, wij hebben zelf de DBX-88. Iets duurder dan die jij noemt, maar ik vind het een hele fijne babyfoon!
Zou hem iedereen aanraden, ouderunit is mooi compact, mijn zoontje vindt de liedjes slaapverwekkend en wat ik zelf wel handig vind is dat ie de temperatuur op de slaapkamer aangeeft.
Zou hem iedereen aanraden, ouderunit is mooi compact, mijn zoontje vindt de liedjes slaapverwekkend en wat ik zelf wel handig vind is dat ie de temperatuur op de slaapkamer aangeeft.
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Papillio schreef:Ik heb geen ervaring met het type wat jij noemt, wij hebben zelf de DBX-88. Iets duurder dan die jij noemt, maar ik vind het een hele fijne babyfoon!
+1, wij hebben hem ook en we kopen die ook voor de baby.Heeft ook de beste revieuws bij kieskeurig.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Alecto dbx 85 babyfoon
» Iemand nog dit probleem bij alecto dbx 88
» babyfoon app
» Babyfoon
» Babyfoon app
» Iemand nog dit probleem bij alecto dbx 88
» babyfoon app