Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Babyfoon

+2
meisjesmama
Wennes
6 plaatsers

Ga naar beneden

Babyfoon Empty Babyfoon

Bericht  Wennes wo 22 dec 2010 - 1:09

Welke babyfoon hebben jullie en zijn jullie er tevreden over?

Wij hadden eerst een avent, maar tot 3x toe deed hij het niet meer. Deze konden we terug brengen en hebben hem geruild voor een alecto dbx 88. deze werkt wel, maar we kunnen hem niet langer dan 4 uur buiten de lader houden, want dan is hij leeg.
meerdere mensen die dit probleem herkennen?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  meisjesmama wo 22 dec 2010 - 1:10

Wennes schreef:Welke babyfoon hebben jullie en zijn jullie er tevreden over?

Wij hadden eerst een avent, maar tot 3x toe deed hij het niet meer. Deze konden we terug brengen en hebben hem geruild voor een alecto dbx 88. deze werkt wel, maar we kunnen hem niet langer dan 4 uur buiten de lader houden, want dan is hij leeg.
meerdere mensen die dit probleem herkennen?

Zijn dat de baterijen die je er bij hebt gekregen?
Wij hadden er oplaadbare wat duurdere in gedaan en die kunnen wel langer zonder stroom.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Wennes wo 22 dec 2010 - 1:40

We hebben er zelf idd al andere batterijen voor gekocht, maar dit heeft niet geholpen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  nillis wo 22 dec 2010 - 2:29

Wij hebben ook een alecto, weet zo even niet meer het type, maar we kunnen hem de hele dag van de lader houden, alleen 's nachts staat die erop.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 3:35

Wij gebruiken geen babyfoon. Als hij huilt dan hoor ik hem toch wel. En volgens mij ga je anders alleen maar naar dat ding zitten luisteren. Heb er wel een hoor, maar die ligt nog in de doos ergens op zolder (gekregen van kennissen). Weet zo niet welk merk dat is maar die kennissen vertelden dat ze vaak andere kindjes in hun buurt/straat op hun babyfoon hoorden haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  meisjesmama wo 22 dec 2010 - 3:43

_Nera_ schreef:Wij gebruiken geen babyfoon. Als hij huilt dan hoor ik hem toch wel. En volgens mij ga je anders alleen maar naar dat ding zitten luisteren. Heb er wel een hoor, maar die ligt nog in de doos ergens op zolder (gekregen van kennissen). Weet zo niet welk merk dat is maar die kennissen vertelden dat ze vaak andere kindjes in hun buurt/straat op hun babyfoon hoorden haha.

nou moet zeggen dat ik niet zonder een babyfoon kan vind het fijn dat ik de meiden hoor. De oudste is 3,5 en heeft er ook nog 1 dat vind ze fijn want dan kan ze ons roepen zegt ze zelf.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 3:57

Ik kan ook niet zonder babyfoon hoor en de oudste is bijna 5 kun je nagaan. Bij ons staat hij op de overloop en zodoende kan ik ze allebei horen mocht het nodig zijn. Zonder zou ik ze echt niet horen boven de tv of radio uit. Uiteindelijk natuurlijk wel maar dan zijn ze al echt over de zeik en dat wil ik niet. Wij zullen hem ook echt nog jaren op de overloop hebben staan denk ik zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 4:09

Wij hebben er ook geen.
Ik heb de tussendeur altijd een stukje open en ons huis is zo gehorig dat ik het nog wel hoor als ze een scheet laat :P

En `s nachts staat haar deur op een kier en die van ons ook en dan kan ik haar prima horen als ze wakker is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  bella wo 22 dec 2010 - 5:22

Wennes schreef:Welke babyfoon hebben jullie en zijn jullie er tevreden over?

Wij hadden eerst een avent, maar tot 3x toe deed hij het niet meer. Deze konden we terug brengen en hebben hem geruild voor een alecto dbx 88. deze werkt wel, maar we kunnen hem niet langer dan 4 uur buiten de lader houden, want dan is hij leeg.
meerdere mensen die dit probleem herkennen?

Ik heb ook de alecto, ik zet hem alleen op de oplader als hij leeg is, dus lege babyfoon is hier geen probleem.
Ik gebruik hem alleen beneden als de kinderen boven op bed liggen, als ik zelf slaap hoor ik ze zo wel.
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 5:40

Hier hebben we een philips. Hier begint hij wel op te raken. Na 30 min is hij leeg. Zijn al nieuwe batterijen in gegaan.
Dus hou het topic even mee in de gaten.

Hier staat hij nu bij C en straks op de babykamer. M slaapt op zolder maar die horen we ook via de babyfoon, mocht er wat wezen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 5:57

Wij hebben ook de alecto dbx 88 en dat oplaad probleem hadden wij dus ook.
Nadat we hem 2x terug gestuurd hadden kregen we als advies mee om sterkere oplaadbare batterijen erin te doen.
Dit hebben we gedaan en dat hielp wel.
Maar om nu te zeggen dat hij de hele dag van de lader af kon, nee ik vond het ook irritant dat hij te snel weer leeg was.

Nu gebruik ik hem niet meer omdat dit huis ook best gehorig is en mijn zoon zorgt er wel voor dat ik hem hoor.
(gewoon springen in bed en kei hard gillen van plezier.)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Lindsya wo 22 dec 2010 - 6:48

Goed dat ik weet dat je oplaadbare batterijen erin moet doen. Ik ben ook opzoek na een babyfoon maar je heb veel verschillende, ik wil er ook één die een beetje ver bereik heeft. Ik hou deze topic in de gaten. Ik wilde eigenlijk die van Avent kopen maar dat is niet zo succes als ik het zo lees.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 7:22

Wij hebben de Tomy audio classic, fijn ding en niet super duur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 7:41

Deze babyfoon hebben wij (hij lijkt op die van ons, wij hebben GEEN eco dinges ofzo) , bevalt prima:

Babyfoon 233

Enige nadeel is dat hij altijd midden in de nacht, nja 1x in de 3 nachten dus ongeveer leeg is haha begint hij me te piepen en dan moet er dus weer een stekkertje in!
Maar tot nu toe bevalt deze ons prima!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  snoezel wo 22 dec 2010 - 8:37

Wij hebben de philips Avent dect scd 530
Ben hier ERG tevreden over, ook de slaapliedjes gebruik ik vaak...

Babyfoon Th2_1242465661Philips_Avent_babyfoon_SCD_530
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 9:16

wij hebben deze: was begin dit jaar in de aanbieding bij de aldi:
Babyfoon Babyfoonaldi

deze bevalt ons super goed, heel gevoelig. Zitten heel veel andere opties op, maar die gebruiken we niet zoveel. Wij hebben 'm ook echt wel nodig, onze dochter slaapt beneden en wij boven, zonder babyfoon zouden we haar niet horen. We hebben 'm wel altijd op de oplader staan, dus ik zou niet weten hoe lang hij zonder zou kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 9:39


Wij hebben de alecto dbx-88, bevalt erg goed, alleen de temperatuur en slaapliedjes waren achteraf onnodig geweest ( dus ik had ook die andere versie kunnen kiezen wat die 2 opties niet heeft haha ) maar hij is erg fijn.

Als ik hem van de oplader laat kan hij een hele nacht mee, maar ik moet zeggen, ik heb hem bijna altijd in de oplader staan

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 11:09

Wij hebben een luvion beeld babyfoon. Hebben 2 camera's 1 bij dylan en 1 bij Lynn. Vind het een super handige babyfoon! Hebben deze gekregen toen Lynn geboren was hiervoor had ik er 1 van avent maar deze gaf alleen nog maar lampjes en geen geluid.

Het is wel een luxe babyfoon omdat je niet alleen geluid hebt maar ook beeld, schattig om te zien maar geen noodzaak smile Wel vind ik het nu handig aangezien Lynn een hoop kabaal maakt terwijl ze eigenlijk moet gaan slapen en zo heb ik goed in de gaten of ze ligt te keten of het echt niet naar haar zin heeft. Dit hoor je natuurlijk ook wel maar van deze babyfoon is het een leuke bijeenkomstigheid dat je haar/ hem ook kunt zien. Beide camera's zijn aangesloten op hetzelfde station dus wanneer dylan wakker is zie je hem en andersom lynn ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyfoon Empty Re: Babyfoon

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum