Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

+19
Sweety
Vanilla Queen
Qiara
Arwyn
sterremaan
Caramba
Susan
Mermaid
Lady4
Moezie
Pussycat
Jeanette
JD
Antibes
TGR
Sjaantje
Kqip
silly-one
sonly
23 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan? Empty Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 9:54

N.a.v. de film Knocked Up waar een van de jonge meisjes verteld dat ze ''dood'' heeft gegoogled heb ik dat uit nieuwsgierigheid ook gedaan.

Ik kwam oa uit op een site met deze vraag waaronder de volgende mogelijkheden en sommigen vind ik nogal raar.

1= ouderdom
2= in een auto in een keer gewoon dood neervallen
3= vermoord worden
4= door een soort zoutzuur weggevreten worden
5= kanker
6= aids
7= door een bom
8= in een oorlog
9= te pletter vallen
10= een gebouw wat op je valt.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op wo 11 mei 2011 - 9:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan? Empty Re: Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 9:54

http://www.quizlet.nl/polls/11506/hoe-zal-jij-het-liefst-dood-willen-gaan/

Bij deze de link dat jullie kunnen zien dat ik de lijst niet zelf heb bedacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan? Empty Re: Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

Bericht  sonly wo 11 mei 2011 - 9:55

Misschien raar, maar ik heb daar dus best wel eens serieus over nagedacht...
Ik zou het liefst een kort ziektebed willen van een aantal weken, maar waarbij het wel duidelijk is dat het een aflopende zaak is. Zodat ik nog afscheid kan nemen van m'n dierbaren. Dat lijkt me voor m'n dierbaren het fijnst, maar ook voor mezelf.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan? Empty Re: Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

Bericht  silly-one wo 11 mei 2011 - 9:58

In een omgeving waarbij familie en vrienden op een gezonde manier afscheid hebben kunnen nemen en waarbij ik de rust heb om te kunnen gaan.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan? Empty Re: Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

Bericht  Kqip wo 11 mei 2011 - 9:58

Van mij mag het gewoon in 1x pats boem klaar zijn..dan wel op gepaste leeftijd, dus niet op mn 30e ofzo. Maar helaas heb je dat niet voor het zeggen
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan? Empty Re: Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

Bericht  Sjaantje wo 11 mei 2011 - 9:59

Sonly, ik denk precies hetzelfde als jij. Ik hoef geen ellenlang ziekbed, maar plotseling overlijden lijkt me voor de nabestaanden helemaal erg. Ik hoop ook dat ik mijn meest dierbare mensen om me heen heb als het zover is, zodat ik niet helemaal alleen ben als ik ga.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan? Empty Re: Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 9:59

3, 4, 5 en 6 vind ik een vreemde keuze. Dan ''kies'' ik het liefst voor een ziekte dat ik net zoals jij afscheid kan nemen ipv dmv een autoongeluk waarbij je ineens weg bent.

Dat van dat zoutzuur vind ik een absurde gedachten, ja ik ga lekker in zo bad met dat spul springen nou goed!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan? Empty Re: Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

Bericht  TGR wo 11 mei 2011 - 10:00

Gezellig onderwerp. Kun je niet weer gaan trouwen of weer eens iets met je schoonouders gaan doen?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan? Empty Re: Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 10:01

Gewoon ouderdom. Ik heb geen zin in die andere poespas, veel te theatraal. Valt natuurlijk niet te kiezen, maar als ik dat kon, laat mij dan maar lekker tot mijn 90ste aanklooien met mijn kleinkinderen en 'vroeger was alles beter' verhalen. Heerlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan? Empty Re: Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 10:05

Ouderdom en dan het liefst in m'n slaap, geen ziektebed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan? Empty Re: Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

Bericht  Antibes wo 11 mei 2011 - 10:23

Dijn82 schreef:Ouderdom en dan het liefst in m'n slaap, geen ziektebed.

Inderdaad, ik snap ook niet dat iemand anders ook maar anders zou willen :shock:
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan? Empty Re: Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

Bericht  JD wo 11 mei 2011 - 10:24

poeh liever niet na een ziekbed....al heb ik zelf altijd zo'n gevoel dat ik niet oud wordt en dood ga aan een ziekte...vraag me niet waarom.

Maar het liefst als ik een jaartje of 90 ben, lekker in mn slaap
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan? Empty Re: Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 10:27

In het harnas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan? Empty Re: Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

Bericht  Jeanette wo 11 mei 2011 - 10:29

Van ouderdom en dan pijnloos in mijn slaap.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan? Empty Re: Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

Bericht  TGR wo 11 mei 2011 - 10:30

Ik wil dood op de Annie M.G. Schmidt manier.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan? Empty Re: Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 18:28

Ik heb geprobeerd om er bij stil te staan, maar ik vind het geen prettig onderwerp. Ik ga er niet op in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan? Empty Re: Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 18:37

Ik wil dood gaan zoals het stel in de film the Notebook. Alleen dan zonder die ziekte. Wel op die leeftijd, samen met mijn vriend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan? Empty Re: Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

Bericht  Pussycat wo 11 mei 2011 - 18:38

Bitterkoek_ schreef:Ik heb geprobeerd om er bij stil te staan, maar ik vind het geen prettig onderwerp. Ik ga er niet op in.

+1 ik denk er de laatste tijd al veel te veel aan. En ik word er niet bepaald vrolijk van. Ik wil gewoon genieten van het nu en als ik dood ga dat zie ik dan wel weer. Je hebt het toch niet voor het zeggen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan? Empty Re: Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 19:29

Wat een rare, nare vraag. Eigenlijk denk ik daar doelbewust nooit over na, wnat dan schiet ik volledig in de paniek. Maar als ik dan ooit toch eens dood moet gaan, doe het dan maar van de ouderdom, als mijn man al overleden is (ik wil niet dat hij mij vindt en/of moet rouwen om mij), en in mijn slaap zodat ik er niets van merk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan? Empty Re: Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 19:30

TGR schreef:Gezellig onderwerp. Kun je niet weer gaan trouwen of weer eens iets met je schoonouders gaan doen?
Laughing You made my five minutes Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan? Empty Re: Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 19:32

Door koolmonoxide vergiftiging, ik heb gehoord dat je dan gewoon in slaap valt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan? Empty Re: Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 19:48

Ik denk dat veel mensen er voor zouden tekenen om op oudere leeftijd in hun slaap te overlijden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan? Empty Re: Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

Bericht  Moezie wo 11 mei 2011 - 20:00

ik wil gewoon een leuk gezellig oud vrouwtje worden!! Dan is mijn slaap overlijden..

Heb hier ook wel eens vaker over nagedacht..
Als het moord zou zijn dan hoop ik op een kogel
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan? Empty Re: Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 20:00

Jeanette schreef:Van ouderdom en dan pijnloos in mijn slaap.

Ik ook. Mijn vriend zou liever niet heel oud worden en dan onverwacht doodgaan, zodat hij iig niet hoeft te lijden of aftakelt.


Laatst aangepast door Fauve op wo 11 mei 2011 - 20:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan? Empty Re: Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 20:01

Dat meisje uit Knocked up heeft geen dood gegoogled, maar moord. Dat stukje vond ik echt heel grappig Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wil jij het liefst dood willen gaan? Empty Re: Hoe wil jij het liefst dood willen gaan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum