asdf
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: asdf
Ik houd dit topic ook even in de gaten. Was hier ook al over na aan het denken.
Ik heb ze in Tilburg bij van Asten volgens mij voor ongeveer 30 euro gezien.
Ik vroeg me alleen af of het niet te klein is. M.ax is dan ook rond de 11 maanden als wij op vakantie gaan
Ik heb ze in Tilburg bij van Asten volgens mij voor ongeveer 30 euro gezien.
Ik vroeg me alleen af of het niet te klein is. M.ax is dan ook rond de 11 maanden als wij op vakantie gaan
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb gisteren een strandtentje gekocht bij de action, met paraplu systeem. Geen problemen meer met vervelende stokken of opvouwen (wat daarna nooit meer in de zak past). Even in of uitklappen, opbergen in een tas (en T. ligt altijd uit de zon en wind). Deze kostte 12 euro.
Gast- Gast
Ik heb zo'n half koepeltje. Zo opgezet en neemt weinig ruimte in als het opgevouwen is.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Zomersproetjes schreef:Ik heb gisteren een strandtentje gekocht bij de action, met paraplu systeem. Geen problemen meer met vervelende stokken of opvouwen (wat daarna nooit meer in de zak past). Even in of uitklappen, opbergen in een tas (en T. ligt altijd uit de zon en wind). Deze kostte 12 euro.
die heb ik ook gezien, maar die is vrij lang, en we moeten al spullen thuis laten omdat we het anders gewoon niet meekrijgen. Voor kamperen e.d. lijkt die mij wel handig.
Ik ben ook bang dat die travel cot te klein is voor een ukkie van 11 maanden. X is vrij groot, en ik betwijfel of hij wel gaat slapen in zo'n ding. Volgens mij breekt ie m eerder af.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: