asdf
+3
Jerry
TukTuk
Monte
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: asdf
Zuid Spanje, Portugal, Griekenland, Turkije, Cyprus
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij is gran canaria etc ook niet zo lang vliegen en volgens mij rond die tijd ook goed weer! Verder is volgens mij tunesie en egypte ook niet zo lang,maar misschien niet zo slim op dit moment.
Laatst aangepast door AngelNyn op di 31 mei 2011 - 8:02; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
(Gran Canaria....)
Wij zijn 2 jaar geleden in de herfstvakantie naar Portugal geweest, was erg lekker, een graad of 25. De week dat wij er waren, was wel de laatste week van het seizoen, de week erna zou alles dicht gaan...
Dit jaar gaan we naar Turkije, daar was 't vorig jaar in de herfstvakantie 28 graden...
Wij zijn 2 jaar geleden in de herfstvakantie naar Portugal geweest, was erg lekker, een graad of 25. De week dat wij er waren, was wel de laatste week van het seizoen, de week erna zou alles dicht gaan...
Dit jaar gaan we naar Turkije, daar was 't vorig jaar in de herfstvakantie 28 graden...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:(Gran Canaria....)
Heb het aangepast, foutje kan altijd toch?
TukTuk- Ratel
Daar ben ik ook erg benieuwd naar, aangezien ik van begin oktober ook nog een weekje op vakantie ga en graag mooi weer wil hebben!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Daar ben ik ook erg benieuwd naar, aangezien ik van begin oktober ook nog een weekje op vakantie ga en graag mooi weer wil hebben!
Weet niet hoelang je max wilt vliegen, maar anders is Thailand bijvoorbeeld ook een optie
TukTuk- Ratel
Ik ga een weekje met mijn moeder en zij wil graag vinnen Europa blijven. Haar voorkeur gaat uit naar Griekenland, maar ik ben bang dat het daar dan niet meer zo warm is. Daarnaast wil ze ook nog het liefst vanaf Eelde vliegen, dus dan blijft er helemaal niet meer zoveel keuze over..
T
T
Lady4- Ratel
AngelNyn schreef:Lady4 schreef:Daar ben ik ook erg benieuwd naar, aangezien ik van begin oktober ook nog een weekje op vakantie ga en graag mooi weer wil hebben!
Weet niet hoelang je max wilt vliegen, maar anders is Thailand bijvoorbeeld ook een optie
Een week naar thailand? Dat is toch ongeveer een dag vliegen?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:AngelNyn schreef:Lady4 schreef:Daar ben ik ook erg benieuwd naar, aangezien ik van begin oktober ook nog een weekje op vakantie ga en graag mooi weer wil hebben!
Een week naar thailand? Dat is toch ongeveer een dag vliegen?
Nouja het is 12 uur vliegen ongeveer, een week is inderdaad kort maar niet onmogelijk, je zou er dan 10 of 12 dagen van kunnen maken inclusief de vluchten, dat je in ieder geval 7 dagen ook echt daar bent.
TukTuk- Ratel
Het ligt aan wat je warm vindt. In Griekenland kan het begin oktober op sommige eilanden nog zo'n 20-25 graden zijn. Kijk anders eens op deze site, daar staan alle landen van Europa op met de maandelijkse temperaturen per plaats.Lady4 schreef:Ik ga een weekje met mijn moeder en zij wil graag vinnen Europa blijven. Haar voorkeur gaat uit naar Griekenland, maar ik ben bang dat het daar dan niet meer zo warm is. Daarnaast wil ze ook nog het liefst vanaf Eelde vliegen, dus dan blijft er helemaal niet meer zoveel keuze over..
T
http://www.klimaatinfo.nl/griekenland/
Monte- Ratel
Daar heb ik gisteren al even op gekeken Monte, maar bedankt voor de tip. In Griekenland is het in oktober gemiddeld zo'n 23 graden, op de Canarische Eilanden zo'n 25. Ben gewoon zo bang om net in een week te gaan waarin het koud is en misschien wel regent, maar goed, dat risico houd je natuurlijk.
Lady4- Ratel
Oh dat snap ik helemaal, ik zou daar ook echt bang voor zijn. Misschien kun je een site vinden die alle temperaturen van de afgelopen jaren weergeeft, dan kun je zien of het werkelijk wel eens een week slecht weer is geweest.Lady4 schreef:Daar heb ik gisteren al even op gekeken Monte, maar bedankt voor de tip. In Griekenland is het in oktober gemiddeld zo'n 23 graden, op de Canarische Eilanden zo'n 25. Ben gewoon zo bang om net in een week te gaan waarin het koud is en misschien wel regent, maar goed, dat risico houd je natuurlijk.
Monte- Ratel
Ik ben ook eerder op vakantie geweest in oktober en heb toen voor de Canarische eilanden gekozen (Tenerife) omdat je daar eigenlijk verzekerd bent van goed weer (zo rond de 25 graden, weet trouwens niet of dat per eiland nog verschilt). In Turkije, Griekenland, Portugal etc. kan het ook nog lekker zijn maar dat weet je nooit zeker!
Mariposa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10
Mariposa schreef:Ik ben ook eerder op vakantie geweest in oktober en heb toen voor de Canarische eilanden gekozen (Tenerife) omdat je daar eigenlijk verzekerd bent van goed weer (zo rond de 25 graden, weet trouwens niet of dat per eiland nog verschilt). In Turkije, Griekenland, Portugal etc. kan het ook nog lekker zijn maar dat weet je nooit zeker!
Op de canarische eilanden kan het in oktober ook slecht zijn.
Een collega van me man was een week in Griekenland geweest (weet niet wanneer) en had slecht weer bijna alleen maar regen nou dan baal je.
Wij zijn in oktober een keer naar Portugal geweest. Mooi weer gehad, maar voor de mensen daar is het echt herfst en lopen ze in dikke truien ed.
Wij liepen in korte broek en hebben in zee gezwommen alhoewel dat wel erg fris was.
TO, je zou naar Gambia of de Kaapverdische eilanden kunnen is beide niet zo lang vliegen.
Gast- Gast
Ik heb in Noord Spanje half oktober ook nog wel eens mooi weer gehad, maar dat is vaak wel echt geluk hebben. Voor zon zekerheid moet je toch net iets verder vliegen: zuid spanje of de algarve. Voor nog meer zekerheid moet je nog verder zoals canarische eilanden en egypte.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Lady4 schreef:Ik ga een weekje met mijn moeder en zij wil graag vinnen Europa blijven. Haar voorkeur gaat uit naar Griekenland, maar ik ben bang dat het daar dan niet meer zo warm is. Daarnaast wil ze ook nog het liefst vanaf Eelde vliegen, dus dan blijft er helemaal niet meer zoveel keuze over..
T
Wij vlogen vorig jaar eind september naar Corfu vanaf Eelde. Hebben heerlijk weer gehad.
Gast- Gast
Ik lees ook even mee. Mijn moeder wil graag met mij op vakantie. Heb gezegd dat ik liever van 't najaar ga, heb ik nog wat om naar uit te kijken. Mijn vriend gaat in oktober met zijn vader, misschien dat ik wel tegelijkertijd ga.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: