Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

asdf

5 plaatsers

Ga naar beneden

asdf Empty asdf

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 6:52

asdf.

Laatst aangepast door ivax op do 3 nov 2011 - 9:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

asdf Empty Re: asdf

Bericht  moepie di 12 jul 2011 - 6:54

Krijgt hij na het eten, dus voor het naar bed gaan dan nog iets? Een papfles bijvoorbeeld?
Je hebt alles geprobeerd schrijf je, dus ook s'nachts wat geprobeerd te geven?
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Printje di 12 jul 2011 - 6:57

Hier helaas sinds een paar maanden ook een zeer slechte avondeter.. eerst at meneer serieus alles en nu.... vrjwel niets.... iedereen die ik erover spreek zegt dat het een fase is en dat je niet moet proberen deze strijd te winnen want dit kan je niet. Kinderen hebben over slechts enkele dingen zelf de controle; - wanneer ze slapen, wanneer ze eten en wanneer ze poepen etc. Over deze dingen hebben wij helaas niet veel te zeggen. ik negeer het gedrag en probeer me er maar niet meer teveel zorgen om te maken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 6:57

moepie schreef:Krijgt hij na het eten, dus voor het naar bed gaan dan nog iets? Een papfles bijvoorbeeld?
Je hebt alles geprobeerd schrijf je, dus ook s'nachts wat geprobeerd te geven?

ja gisteravond nog wat melk gegeven, warme melk. Dronk ie helemaal op, even rustig en daarna weer volop huilen en niet kunnen slapen.

Hij is wel heel erg moe. Misschien is hij gewoon aan het huilen omdat ie niet kan slapen...dat er niet fysiek iets aan de hand is, maar meer mentaal...weet niet hoe ik dat moet omschrijven. Ik kan ook weleens een nacht niet slapen...gewoon niet in mijn slaap komen. Maar dit is nu 4 nachten zo.
Maar dan dat avondeten wat hij niet wil....zie geen verband.

Laatst aangepast door ivax op di 12 jul 2011 - 6:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 6:59

Printje schreef:Hier helaas sinds een paar maanden ook een zeer slechte avondeter.. eerst at meneer serieus alles en nu.... vrjwel niets.... iedereen die ik erover spreek zegt dat het een fase is en dat je niet moet proberen deze strijd te winnen want dit kan je niet. Kinderen hebben over slechts enkele dingen zelf de controle; - wanneer ze slapen, wanneer ze eten en wanneer ze poepen etc. Over deze dingen hebben wij helaas niet veel te zeggen. ik negeer het gedrag en probeer me er maar niet meer teveel zorgen om te maken.

op zich dat eten, dat is het probleem nog niet zo, maar hij huilt gewoon continu nadat ie naar bed moet. Gister van 18.30-23.30 nonstop gehuild. Dat is nix voor hem...2u in de wandelwagen geslapen...weer huilen huilen huilen....om 04.30 ongeveer weer in slaap gevallen voor uurtje en daarna weer huilen. En om 06.00 voor de tv gezet, werd ie rustig.

Gast
Gast

Bericht  Annemie di 12 jul 2011 - 7:05

Mijn zoontje heeft 2 weken terug ook ineens een hele week niet geslapen, heel veel huilen,ik was zelf ook helemaal kapot en hij wilde 's ochtends ook bijna geen pap en geen fruit eten. Overdag was er niks met hem aan de hand. Na een week was het weer over, dus misschien moet je nog even afwachten. Wij hadden trouwens ook een zetpilletje geprobeerd, omdat wij dachten dat hij ergens last van had (want zo klonk hij wel), maar dat hielp ook niet.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 7:09

Annemie schreef:Mijn zoontje heeft 2 weken terug ook ineens een hele week niet geslapen, heel veel huilen,ik was zelf ook helemaal kapot en hij wilde 's ochtends ook bijna geen pap en geen fruit eten. Overdag was er niks met hem aan de hand. Na een week was het weer over, dus misschien moet je nog even afwachten. Wij hadden trouwens ook een zetpilletje geprobeerd, omdat wij dachten dat hij ergens last van had (want zo klonk hij wel), maar dat hielp ook niet.

ik leg m nu weer in bed, huilend...maar ik weet het ook niet meer. Zetpil werkte gister ook helemaal niet, en hij poept gewoon, plast voldoende. Overstrekt zich alleen als hij boos is (waarschijnlijk omdat hij gewoon heel moe is).

Laat hem nu een half u huilen. Hopen dat ie in tussentijd in slaap valt.

Gast
Gast

Bericht  Annemie di 12 jul 2011 - 7:13

Ja, het kan ook zijn dat hij eerst even huilt, doordat hij ook doodmoe is, tenminste volgens mij was dat bij mijn zoontje ook zo (zo lastig dat ze nog niet kunnen praten), stel nou dat hij echt heel lang blijft huilen, ja dan zou ik toch weer even naar hem toe gaan,arm mannetje, hopelijk is hij snel weer de oude, want ik weet hoe vervelend het is.
Trouwens ik vind de naam van jouw zoontje echt mooi, als wij ooit weer een jongetje zouden krijgen, zitten we er ook over te denken om hem zo te noemen Very Happy
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 7:46

Een fles pap voor het slapen gaan wil hij niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 8:09

James schreef:Een fles pap voor het slapen gaan wil hij niet?

nou, hij wil geen avondeten, geen brood, geen cracker, alleen maar melk. Heb m eergister nog maar yoghurt gegeven (vult tenminste nog wat).
Wilde eigenlijk niets geven omdat het wel de bedoeling is dat hij gewoon avondeten eet...en volgens mij kan een kindje van 1 best doorhebben dat wanneer hij eenmaal iets weigert en iets anders krijgt, dit gedrag kan herhalen. Maar dat weet ik niet zeker natuurlijk...maar als ik mijn zoontje inschat.

Net laten huilen, na 15min sliep hij (volgens vriend, ik vond het naar om te luisteren en ben gaan douchen). even later werd ie weer even wakker. Aai over de bol gegeven, speentje in bed gelegd en weg gegaan, na minuut sliep hij weer.

Wil komende nachten proberen consequent te zijn. Waren we voorheen ook, alleen afgelopen nachten weet je gewoon niet wat je moet doen. Op schoot, in ons bed, voor tv, in wandelwagen...

@ Annemie. Tnx smile Ik ben er ook nog steeds heel blij mee. Tis een niet veel voorkomende naam...zag m laatst voor het eerst in de WIJ jonge ouders staan.

Gast
Gast

Bericht  moepie di 12 jul 2011 - 8:19

Grappig, hier is de naam van jullie zoontje ook al te sprake gekomen. Erg leuk!

Maar ik denk dat ik hem wél een papfles zou geven voor het naar bed gaan. Ik neem aan dat je eet rond een uur of 17.30 of iets daar in de buurt? Hoe laat gaat hij dan naar bed? Als dit 1,5 tot 2 uur later is dan linkt hij die fles denk ik niet meer aan het laten staan van zijn avond eten. Zo gaat hij toch met een goed gevulde buik naar bed. Misschien wordt hij wel wakker van de honger? En heeft de melk zijn honger niet genoeg weg kunnen nemen?

Gelukkig ging het vanvond al beter!
Ik denk dat consequent zijn ook erg goed kan helpen.

Helaas slaapt ons dametje al langer dan een jaar heel slecht! je wordt er zo gek van, je bedenkt steeds weer wat nieuws...

Ik hoop voor je dat hij vannacht lekker doorslaapt!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 8:28

en heb je al eens in een totaal andere richting gedacht, heeft hij geen wormpjes bijvoorbeeld? Daar hebben kinderen met name 's avonds en 's nachts last van namelijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 8:29

we zijn ook wel erg verwend geweest. sliep paar dagen voor einde van mijn verlof door, en sindsdien is aantal keren helse nacht op 1 hand te tellen. En dan was hij ziek...
wel vaker voor speentje, maar dan sliep hij direct weer. Dus mag eigenlijk nog helemaal niet zeuren Cool maar het is zo frustrerend, niet weten wat er met de kleine aan de hand is. En dan laat ik hem liggen, maar dan ben ik zo bang dat er toch iets aan de hand is....pffff

Misschien toch een fase...hij reageert soms ook wat meer eenkennig bij vreemden. en best drukke dagen achter de rug...

avondeten van vandaag bewaard (andijviestampot), morgen nieuwe poging.

Nog even over de naam. Kreeg meer leuke reacties in omgeving, maar t blijft een lastige naam voor sommigen. Vooral ouderen snappen er niets van. Denk dat het aan die 'X' ligt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 8:30

Dromertje schreef:en heb je al eens in een totaal andere richting gedacht, heeft hij geen wormpjes bijvoorbeeld? Daar hebben kinderen met name 's avonds en 's nachts last van namelijk.

nee eigenlijk niet. Maar die wormpjes, die zou ik in zn ontlasting terug moeten vinden toch?
Heb wel gelet op structuur van de ontlasting, maar 'ontleden' heb ik eigenlijk niet gedaan.

Ik ga even googlen. Tnx.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 8:32

ja, die zou je in principe in de ontlasting terug moeten vinden, maar het zijn juist de eitjes die de wormpjes rondom de anus leggen die zoveel last veroorzaken.

Gast
Gast

Bericht  Silver di 12 jul 2011 - 8:35

Of een keelonsteking? Of iets met de amandelen? Gezien hij liever zacht voedsel heeft?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  RiLiJu di 12 jul 2011 - 8:46

Ik zou hem inderdaad ook gewoon nog wat te eten geven voor hij naar bed gaat.
En dan wel voedsel waar ook nog wat in zit. (Brinta, pap oid)
Heb je hem al (bijvoorbeeld twee uur) na de warme maaltijd nogmaals het eten proberen voor te zetten?

Ik snap wel dat je wilt dat hij gewoon op de gezette tijden eet, maar soms moet je dat ook gewoon een beetje los laten.(vind ik)
Het is mijn inziens dan niet zo dat hij daardoor op zijn tiende nog niet met jullie mee eet. En het scheelt nu misschien een hoop stress en strijd voor allebei
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 9:26

Keelontsteking heerst inderdaad op dit moment. Ik snapte er laatst ook niks van waarom D. steeds wakker was 's nachts totdat ik zelf ineens ook wakker werd met een gevoel alsof mijn keel in brand stond. Als mijn dochter zoiets geks heeft, blijkt meestal later toch dat ze ergens pijn had. Misschien ook tanden of kiesjes?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 1:29

x

Laatst aangepast door ivax op do 3 nov 2011 - 9:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  moepie do 14 jul 2011 - 1:58

Gelukkig dat het weer beter gaat!
Nu de avonden nog.
Misschien kan X. mijn dochter ook even haar verstand brengen dat een paar van zulke nachten genoeg zijn.....
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 6:17

Krijgt hij misschien kiezen? Of heeft hij oorpijn? Oorontsteking is met name s' avonds een drama!!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» asdf
» asdf
» asdf