Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Bachelor

+44
silly-one
Jerry
Paper Crown
studiebol
Sazzle
Polly
ExpressoB
Zininzon
BJA
juffie001
CCC
klavertje
Tabbert
Lies
_Muppit
yellow
Laquisia
Caramba
Sterre
Saxy
Honey*Bee
Lara36
Zwerver
Kamperseboekenwurm
Guus
Lovely
Jeanette
Silver
Antibes
Inge
Atelier Madame
Julia
Plien84
JD
Blond
Verde
minoessepoes
loura
teletascha
Arwyn
Roxy89
Mari
smooch
Zora
48 plaatsers

Pagina 10 van 20 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 10 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 20:59

Caribbeanlover schreef:
Francaise_ schreef:
Jen_ schreef:Ik vind Laila toch wel zo stom! Ik vind haar ook niet mooi, ze heeft een ordinair hoofd. Wat zou haar afkomst zijn? Ik dacht eerst Marokkaans, maar ze is misschien net wat te donker. Maar het kan wel.
Ik vind haar zo'n Antilliaanse arrogantie hebben. Misschien een mix met Marokkaans want haar naam is niet Antilliaans.

Waar komt haar naam wel vandaan dan? Kan toch net zo goed ook van de antillen komen?
Ze is denk ik gewoon Marokkaans. Ze heeft wel een leuk kind trouwens. Haar vind ik echt om te kotsen, wat een arrogant slettebakje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 10 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 21:04

Puuc schreef:
Jen_ schreef:
Coco schreef:Ik vind Laila nog steeds leuk. Very Happy
Ik denk trouwens dat ze eerder Marokkaans is dan Antiliaans, of misschien half. Volgens mij draagt haar moeder ook een hoofddoek als Lars bij hun komt, dat komt bij antilianen niet veel voor volgens mij.
Mijn man is net zo donker, of na een goede zonperiode, nog een stuk donkerder dan Laila. Je hebt ook nog donkerdere Marokkanen.

Ja he? Ik vind haar eerder Marokkaans dan Antilliaans. En inderdaad er zijn ook donkere Marokkanen, net zoals dat er lichte Surinamers zijn.

Marokkaans volgens de uitzending van vandaag dus The Bachelor - Pagina 10 561177

Kijk, had ik toch gelijk! Dat mysterie ook weer opgelost smile Heb het gister gemist! Ga het terug kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 10 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 22:04

.
_Muppit schreef:
Coco schreef:Ik vind Laila nog steeds leuk. Very Happy
Ik denk trouwens dat ze eerder Marokkaans is dan Antiliaans, of misschien half. Volgens mij draagt haar moeder ook een hoofddoek als Lars bij hun komt, dat komt bij antilianen niet veel voor volgens mij.
Mijn man is net zo donker, of na een goede zonperiode, nog een stuk donkerder dan Laila. Je hebt ook nog donkerdere Marokkanen.

Ik vind haar echt ZO arrogant!

Ze gaat er bijna van uit dat ze het wordt.

Soms is ze arrogant vind ik, maar vergeleken met de anderen is zij degene die het meest zelfverzekerd is. Niet voor niets denk ik, want ik denk dat hij haar zal kiezen............surprise suprise cheers
Ben wel benieuwd hoe zijn familie op haar reageerd aangezien hij zo'n echte kakker is en die ze je nou eenmaal niet gauw met een partner die een tintje en andere afkomst heeft.

Hoe Karin af en toe praat zeg kots kots ''Vind je het een hoogtepunt lieverd, prachtig, waanzinnig popje, ben zo trots op jou''
Ook praatte ze zo sloom tijdens het eten bij haar ouders.

Mariella heeft ze een mooie zus om te zien. Denk dat Mariella haar haar heeft gekleurd aangezien haar moeder blond is en haar zus ook en zij zo donker. Soms zie je lichte plekken, maar dat kan ook niks zeggen



''Ik ben Lars en kijk mij eens stoer zijn met mijn dikke vette bak!''


Laatst aangepast door Caribbeanlover op wo 15 jun 2011 - 22:14; in totaal 4 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 10 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 22:07

Jen, dek het rechts af, want daar staat wie eruit is. Stomme %^& rtl.
Ik wilde het hier neerzetten, maar las dat jij het gemist had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 10 Empty Re: The Bachelor

Bericht  smooch wo 15 jun 2011 - 22:16

Ik vind Laila juist het leukst van alle meiden. Ze heeft een arogante uitstraling maar het stoort mij niet.
Haar zoontje is trouwens wel een mooierd.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 10 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 22:19

De moeder van Feline heet Joost vind dat zo raar he dat is toch een jongensnaam. Misschien was ze eerst een jongen Rolling Eyes
Zag op tv een keer een meid die Martijn heette, ook zo raar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 10 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 22:22

smooch schreef:Ik vind Laila juist het leukst van alle meiden. Ze heeft een arogante uitstraling maar het stoort mij niet.
Haar zoontje is trouwens wel een mooierd.

Ze kijkt idd arrogant, maar dat heb je wel vaker bij donkere mensen vergeleken met blanke mensen.

Vond het wel raar dat Felines moeder een ipad oid erbij haalde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 10 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Atelier Madame wo 15 jun 2011 - 22:47

Haha die Ipad gisteren ja Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 10 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 22:59

Vond het vrij kinderachtig en onbeschoft dat Mariella met haar zus spaans ging praten in zijn bijzijn. Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel dan men als ik erbij ben een andere taal praat (heb dat met werk heel vaak meegemaakt).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 10 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 0:30

Caribbeanlover schreef:Jen, dek het rechts af, want daar staat wie eruit is. Stomme %^& rtl.
Ik wilde het hier neerzetten, maar las dat jij het gemist had.

Oh zet maar neer hoor, lief dat je er rekening me houdt, maar dat hoeft niet hoor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 10 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 3:15

Je hebt het nu toch al gezien neem ik aan. Zag je rechts in beeld de uitslag?

Hij kiest zo goed als zeker voor Laila, want zo niet dan moet er wel heel wat geks gebeuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 10 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 8:22

Caribbeanlover schreef:Je hebt het nu toch al gezien neem ik aan. Zag je rechts in beeld de uitslag?

Hij kiest zo goed als zeker voor Laila, want zo niet dan moet er wel heel wat geks gebeuren.

Rechts in beeld, waar? Hier op de pc op tijdens de uitzending? Hoezo denk jij dat hij voor Laila kiest? Heb de uitzending nog niet gezien, geen tijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 10 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 9:05

Caribbeanlover schreef:Ze kijkt idd arrogant, maar dat heb je wel vaker bij donkere mensen vergeleken met blanke mensen.


Zo zeg, ben jij even veroordelend. Je bent zelf ook donker toch? Vind je dan ook dat jij arroganter kijkt dan een blank iemand?

Ik ben licht getint ( kwart Surinaams ) en ik kijk altijd heel vriendelijk en sociaal Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 10 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 9:16

Tea-Leaf schreef:
Caribbeanlover schreef:Ze kijkt idd arrogant, maar dat heb je wel vaker bij donkere mensen vergeleken met blanke mensen.


Zo zeg, ben jij even veroordelend. Je bent zelf ook donker toch? Vind je dan ook dat jij arroganter kijkt dan een blank iemand?

Ik ben licht getint ( kwart Surinaams ) en ik kijk altijd heel vriendelijk en sociaal Wink

Ah ik snap best van CBL bedoelt. Meestal zijn getinte/donkere vrouwen wat pittiger. En kunnen ook wat harder uit de hoek komen/een hardere uitstraling hebben. Zit in het bloed zeggen ze dan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 10 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 9:34

Ik heb gisteren alleen de moeder van Laila bedankt horen zeggen toen ze de bloemen kreeg, misschien heeft de rest het ook gezegd maar is het eruit geknipt?

Ik vond de ouders van Feline juist heel leuk overkomen en die I-pad? Tja, we leven in 2011. Ik snap best dat ze een paar vragen op een rijtje had gezet omdat je ze anders door de zenuwen en de situatie misschien vergeet. Ze had het ook op een blaadje kunnen schrijven, maar nu ging het via de I-pad.

In de ouders van Karin herkende ik mijn eigen ouders, een beetje afstandelijk en niet goed weten wat te zeggen.
Ik vond vooral die moeder zo raar overkomen.
Wat vind je van afval scheiden??? Kom op zeg, er is toch vast wel iets beters te verzinnen? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 10 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 9:40

Jen_ schreef:
Tea-Leaf schreef:
Caribbeanlover schreef:Ze kijkt idd arrogant, maar dat heb je wel vaker bij donkere mensen vergeleken met blanke mensen.


Zo zeg, ben jij even veroordelend. Je bent zelf ook donker toch? Vind je dan ook dat jij arroganter kijkt dan een blank iemand?

Ik ben licht getint ( kwart Surinaams ) en ik kijk altijd heel vriendelijk en sociaal Wink

Ah ik snap best van CBL bedoelt. Meestal zijn getinte/donkere vrouwen wat pittiger. En kunnen ook wat harder uit de hoek komen/een hardere uitstraling hebben. Zit in het bloed zeggen ze dan!

+1 op Jen en bij deze ook op CBL.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 10 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 9:43

Jen_ schreef:
Caribbeanlover schreef:Je hebt het nu toch al gezien neem ik aan. Zag je rechts in beeld de uitslag?

Hij kiest zo goed als zeker voor Laila, want zo niet dan moet er wel heel wat geks gebeuren.

Rechts in beeld, waar? Hier op de pc op tijdens de uitzending? Hoezo denk jij dat hij voor Laila kiest? Heb de uitzending nog niet gezien, geen tijd.

Hij is nu zo vol van haar dat ik niet denk dat hij ineens voor een ander kiest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 10 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 9:46

Tea-Leaf schreef:
Caribbeanlover schreef:Ze kijkt idd arrogant, maar dat heb je wel vaker bij donkere mensen vergeleken met blanke mensen.


Zo zeg, ben jij even veroordelend. Je bent zelf ook donker toch? Vind je dan ook dat jij arroganter kijkt dan een blank iemand?

Ik ben licht getint ( kwart Surinaams ) en ik kijk altijd heel vriendelijk en sociaal Wink

Ik oordeel helemaal niet en ja ik weet dat ik donker ben, kijk ook wel eens in de spiegel. Ik zeg het niets voor niets natuurlijk he duhhhh.
Er is vaak zat tegen mij gezegd ''kijk niet zo boos, wat kijk je boos'' etc etc etc.
Dat is nou eenmaal mijn look waar ik niks aan kan doen en het is nou eenmaal ook zo dat dat eerder zo is bij donkere/getinte mensen.
Dus ik zeg niet dat het altijd zo is, maar wel vaak/vaker en eerder.
Arrogantie staat hier los van tenslotte als iemand boos lijkt te kijken zonder dat diegene een woord heeft gezegd kan je dat niet weten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 10 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 9:47

Birgit schreef:Ik heb gisteren alleen de moeder van Laila bedankt horen zeggen toen ze de bloemen kreeg, misschien heeft de rest het ook gezegd maar is het eruit geknipt?

Ik vond de ouders van Feline juist heel leuk overkomen en die I-pad? Tja, we leven in 2011. Ik snap best dat ze een paar vragen op een rijtje had gezet omdat je ze anders door de zenuwen en de situatie misschien vergeet. Ze had het ook op een blaadje kunnen schrijven, maar nu ging het via de I-pad.

In de ouders van Karin herkende ik mijn eigen ouders, een beetje afstandelijk en niet goed weten wat te zeggen.
Ik vond vooral die moeder zo raar overkomen.
Wat vind je van afval scheiden??? Kom op zeg, er is toch vast wel iets beters te verzinnen? Laughing

Lekker weertje he?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 10 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Lies do 16 jun 2011 - 9:50

Nou zeg....wil ik afleveringen terug kijken...Kan ik alleen aflevering 5 en 6 nog maar zien Sad Waarom die andere afleveringen niet meer?
Weet iemand of ze nog ergens terug te kijken zijn?
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 10 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 22:25

Gek he, ik wilde ook oude kijken, stom hoor, geen idee hoe het wel moet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 10 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Caramba do 16 jun 2011 - 23:04

Caribbeanlover schreef:
Tea-Leaf schreef:
Caribbeanlover schreef:Ze kijkt idd arrogant, maar dat heb je wel vaker bij donkere mensen vergeleken met blanke mensen.


Zo zeg, ben jij even veroordelend. Je bent zelf ook donker toch? Vind je dan ook dat jij arroganter kijkt dan een blank iemand?

Ik ben licht getint ( kwart Surinaams ) en ik kijk altijd heel vriendelijk en sociaal Wink

Ik oordeel helemaal niet en ja ik weet dat ik donker ben, kijk ook wel eens in de spiegel. Ik zeg het niets voor niets natuurlijk he duhhhh.
Er is vaak zat tegen mij gezegd ''kijk niet zo boos, wat kijk je boos'' etc etc etc.
Dat is nou eenmaal mijn look waar ik niks aan kan doen en het is nou eenmaal ook zo dat dat eerder zo is bij donkere/getinte mensen.
Dus ik zeg niet dat het altijd zo is, maar wel vaak/vaker en eerder.
Arrogantie staat hier los van tenslotte als iemand boos lijkt te kijken zonder dat diegene een woord heeft gezegd kan je dat niet weten.

Dit hoor ik ook vaak, heb dan geen tintje, maar heb erg donkere ogen. Hoor vaak van mensen kijk niet zo zwart. Uhm ik ben niet boos of wat dan ook, komt denk ik door mijn ogen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 10 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 23:08

Kijk niet zo zwart?! Dat vind ik wel vrij racistisch van mensen die dat zeggen. Klinkt zo raar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 10 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Caramba do 16 jun 2011 - 23:10

Het klinkt wel raar, maar hoor het toch vrij vaak.
Ook hoor ik wel eens, kijk mij niet zo aan met die donkere puppy ogen, dat klinkt ook raar.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 10 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 23:11

Spetterdespat schreef:Het klinkt wel raar, maar hoor het toch vrij vaak.
Ook hoor ik wel eens, kijk mij niet zo aan met die donkere puppy ogen, dat klinkt ook raar.

Vind ik dan weer anders klinken aangezien iedereen puppies lief/leuk vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 10 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 20 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum