Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Bachelor

+44
silly-one
Jerry
Paper Crown
studiebol
Sazzle
Polly
ExpressoB
Zininzon
BJA
juffie001
CCC
klavertje
Tabbert
Lies
_Muppit
yellow
Laquisia
Caramba
Sterre
Saxy
Honey*Bee
Lara36
Zwerver
Kamperseboekenwurm
Guus
Lovely
Jeanette
Silver
Antibes
Inge
Atelier Madame
Julia
Plien84
JD
Blond
Verde
minoessepoes
loura
teletascha
Arwyn
Roxy89
Mari
smooch
Zora
48 plaatsers

Pagina 11 van 20 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 11 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Guus do 16 jun 2011 - 23:12

Caribbeanlover schreef:Kijk niet zo zwart?! Dat vind ik wel vrij racistisch van mensen die dat zeggen. Klinkt zo raar.

ik hoor het ook vaak hoor, en ik vat dat totaal niet racistisch op. 'zwartkijker' heeft daar volgens mij weinig mee te maken (al zou het daar best uit ontstaan kunnen zijn bedenk ik me nu maar dat is giswerk van mijn kant) is iig niet zo bedoeld.

ennueh een meisje eerder die Martijn heette wat je ook al zo raar vond, heet die niet toevallig Marijn? Ik weet dat meisjes die Marijn heten het heeeeeeeeeeeel irritant vinden als mensen Martijn zeggen nerd
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 11 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 23:16

Dat was een keer op tv en ze heette echt Martijn net zoals Joost die moeder van Feline. Vind dat net zo raar als Sanne voor beide, Anne vind ik ook gek, maar dat is fries dus gebruikelijk daar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 11 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Caramba do 16 jun 2011 - 23:22

Misschien een typ fout? Gebeurt wel vaker op tv.
Anne voor een man is hier idd heel normaal.
Sanne voor beide heb ik nog nooit gehoord. Ik vond het trouwens wel een juiste naam keuze bij de moeder van Feline. Vond het eigenlijk best een stoere moeder haha.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 11 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 23:44

Ik heb het net even terug gekeken maar wat vind ik die Laila en Karin om te kosten zeg. En die familie van Karin..daar voel je je toch sowieso niet thuis. Moest ook wel lachen om het feit dat ze de pannen op tafel zetten. Ik vind Laila ook echt héél erg, maar haar familie is volgens mij best oké.

Snap echt niet dat hij Feline weggestuurd heeft. Maar goed, ze was sowieso te leuk voor hem. Ook haar familie was tenminste normaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 11 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 0:22

Spetterdespat schreef:Misschien een typ fout? Gebeurt wel vaker op tv.
Anne voor een man is hier idd heel normaal.
Sanne voor beide heb ik nog nooit gehoord. Ik vond het trouwens wel een juiste naam keuze bij de moeder van Feline. Vond het eigenlijk best een stoere moeder haha.

Nee het was echt Martijn. Hoe vaak moet ik het zeggen? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 11 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 0:26

Elodie schreef:Ik heb het net even terug gekeken maar wat vind ik die Laila en Karin om te kosten zeg. En die familie van Karin..daar voel je je toch sowieso niet thuis. Moest ook wel lachen om het feit dat ze de pannen op tafel zetten. Ik vind Laila ook echt héél erg, maar haar familie is volgens mij best oké.

Snap echt niet dat hij Feline weggestuurd heeft. Maar goed, ze was sowieso te leuk voor hem. Ook haar familie was tenminste normaal.

Vond die ouders van Karin ook raar. Wat een suffe ouderwetse lui zeg!
Het was toch de bedoeling dat Lars de ouders zou ontmoeten en niet zoals bij Laila en Mariella nog een zooitje erbij. Beetje ongemakkelijk voor hem. Het gaat toch om de ouders en anderen horen daar niet bij dat kan later nog als hij voor iemand kiest.

Laila laat ook niet veel los. Er is niks gezegd over haar vader, de vader van haar zoon. Ze is volgens mij nooit getrouwd geweest aangezien ze het over trouwen had met Lars.
Ze is wel een vrij opgevoede marokaanse, geen hoofddoek, niet getrouwd geweest (denk ik), sex voor het huwelijk ed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 11 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Atelier Madame vr 17 jun 2011 - 0:50

Elodie schreef:Ik heb het net even terug gekeken maar wat vind ik die Laila en Karin om te kosten zeg. En die familie van Karin..daar voel je je toch sowieso niet thuis. Moest ook wel lachen om het feit dat ze de pannen op tafel zetten. Ik vind Laila ook echt héél erg, maar haar familie is volgens mij best oké.

Snap echt niet dat hij Feline weggestuurd heeft. Maar goed, ze was sowieso te leuk voor hem. Ook haar familie was tenminste normaal.

Ik moest eventjes een paar keer je post lezen, maar de pannen op tafel zetten doen toch bijna alle nederlanders ? :shock: Embarassed
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 11 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 1:09

Caribbeanlover schreef:
Elodie schreef:Ik heb het net even terug gekeken maar wat vind ik die Laila en Karin om te kosten zeg. En die familie van Karin..daar voel je je toch sowieso niet thuis. Moest ook wel lachen om het feit dat ze de pannen op tafel zetten. Ik vind Laila ook echt héél erg, maar haar familie is volgens mij best oké.

Snap echt niet dat hij Feline weggestuurd heeft. Maar goed, ze was sowieso te leuk voor hem. Ook haar familie was tenminste normaal.

Vond die ouders van Karin ook raar. Wat een suffe ouderwetse lui zeg!
Het was toch de bedoeling dat Lars de ouders zou ontmoeten en niet zoals bij Laila en Mariella nog een zooitje erbij. Beetje ongemakkelijk voor hem. Het gaat toch om de ouders en anderen horen daar niet bij dat kan later nog als hij voor iemand kiest.

Laila laat ook niet veel los. Er is niks gezegd over haar vader, de vader van haar zoon. Ze is volgens mij nooit getrouwd geweest aangezien ze het over trouwen had met Lars.
Ze is wel een vrij opgevoede marokaanse, geen hoofddoek, niet getrouwd geweest (denk ik), sex voor het huwelijk ed.
Op zich snap ik wel dat ze het op tv niet wil hebben over de vader van haar zoon. Dat zou ik ook niet willen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 11 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 1:10

Atelier Madame schreef:
Elodie schreef:Ik heb het net even terug gekeken maar wat vind ik die Laila en Karin om te kosten zeg. En die familie van Karin..daar voel je je toch sowieso niet thuis. Moest ook wel lachen om het feit dat ze de pannen op tafel zetten. Ik vind Laila ook echt héél erg, maar haar familie is volgens mij best oké.

Snap echt niet dat hij Feline weggestuurd heeft. Maar goed, ze was sowieso te leuk voor hem. Ook haar familie was tenminste normaal.

Ik moest eventjes een paar keer je post lezen, maar de pannen op tafel zetten doen toch bijna alle nederlanders ? :shock: Embarassed
Oh jee, ben ik zo onduidelijk? Ik vind het een stomme gewoonte van al die Nederlanders Wink Ik snap dat het best eens handig kan zijn, maar dat doe je toch niet als je visite hebt? Ik vind dat in ieder geval niet zo netjes staan. En sowieso veel te burgerlijk smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 11 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 1:16

Wij hadden vroeger ook de pannen op tafel. Sinds ik samenwoon/getrouwd ben scheppen we de borden op in de keuken, veel handiger en hadden we vroeger thuis ook wel mogen doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 11 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Atelier Madame vr 17 jun 2011 - 1:30

Elodie schreef:
Atelier Madame schreef:
Elodie schreef:Ik heb het net even terug gekeken maar wat vind ik die Laila en Karin om te kosten zeg. En die familie van Karin..daar voel je je toch sowieso niet thuis. Moest ook wel lachen om het feit dat ze de pannen op tafel zetten. Ik vind Laila ook echt héél erg, maar haar familie is volgens mij best oké.

Snap echt niet dat hij Feline weggestuurd heeft. Maar goed, ze was sowieso te leuk voor hem. Ook haar familie was tenminste normaal.

Ik moest eventjes een paar keer je post lezen, maar de pannen op tafel zetten doen toch bijna alle nederlanders ? :shock: Embarassed
Oh jee, ben ik zo onduidelijk? Ik vind het een stomme gewoonte van al die Nederlanders Wink Ik snap dat het best eens handig kan zijn, maar dat doe je toch niet als je visite hebt? Ik vind dat in ieder geval niet zo netjes staan. En sowieso veel te burgerlijk smile
Hmm ik denk dat veel mensen dat met je oneens zijn. Ik ken eigenlijk geen gezinnen waar de pannen niet op tafel komen juist. Vind het juist gek als ik zelf op het aanrecht mn eten moet opscheppen, tenzij het echt een officieel etentje is oid.

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 11 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 3:19

CBL, je hebt volgens mij elke aflevering gezien en ik lees alleen maar negatief commentaar op het programma en de mensen die er in zitten.

Waarom kijk je het dan in vredesnaam? Serieuze vraag.

Sowieso, kijk eens naar de leuke kanten van mensen ipv alleen de negatieve. Het maakt je leven zoveel fijner Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 11 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Caramba vr 17 jun 2011 - 3:33

Waarom zou er een woord over Laila haar vader moeten vallen? Misschien is hij overleden of wat anders, dat hoeft men niet open en bloot op tv te vertellen.
Ook over de ex van Laila hoeft geen woord over te vallen. Mocht hij voor haar kiezen dan komt dat vast nog wel ter sprake, dat hoeft niet voor de camera. Iedereen is vrij om te zeggen wat hij wil, is dit nu met of zonder camera.

Wel vond ik het erg kil bij de ouders van Karin in huis. Beetje oud bloemen achtig behang. Maar ja dat is hun smaak, ik vond het kil, niet echt een warme inrichting.
En ja er viel misschien een stilte, maar wat zou je moeten zeggen als er steeds een camera op je gericht staat? Ik zou volgens mij ook weinig durven zeggen, veels te bang dat ik iets verkeerds zou zeggen. En natuurlijk hou je in je achterhoofd wat word er hiervan uitgezonden?
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 11 Empty Re: The Bachelor

Bericht  JD vr 17 jun 2011 - 12:40

heb het net pas gekeken en heb me echt weer ontzettend geeergerd aan Laila!
Die ontzettende arrogantie "ja ik weet wel zeker dat de andere meiden jaloers op me zijn, ze kijken me al vanaf dag 1 na " bah!!!

Zij wordt het waarschijnlijk wel, al hoop ik dus juist van niet...zou dr graag op tv keihard op dr bek willen zien gaan! Ik hoop dat ie voor mariella kiest, leuke meid!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 11 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Caramba vr 17 jun 2011 - 22:16

Ik denk eerder dat hij net als Feline, Mariëlla naar huis stuurd. Mariëlla studeerd ook nog en heeft dezelfde leeftijd als Feline. Tegen Feline heeft hij gezegd dat zij eerst maar van haar leven moest gaan genieten. Ik denk dat het bijna net zo zal zijn als met Mariëlla.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 11 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Arwyn vr 17 jun 2011 - 22:51

Ik heb alleen de laatste 10 minuten gezien, maar Laila vindt zichzelf in ieder geval heeel erg leuk! Die is behoorlijk vol van zichzelf.. Zelfvertrouwen is een mooi iets, maar je hoeft echt niet elke aflevering 10 keer te zeggen dat je zo ontzettend geweldig bent en dat iedereen jaloers op je is.. Rolling Eyes

Over die pannen trouwens, ik zet ze juist op tafel als we bezoek hebben. Als we samen eten scheppen we op in de keuken, maar met visite kan iedereen dat dan zelf aan tafel doen. Ik merk vaak dat visite zich toch een beetje gedwongen voelt om de borden leeg te eten en als je dan te veel opschept, is dat voor het bezoek ook niet echt fijn. Zo kan iedereen pakken wat hij wil en ook een tweede keer opscheppen als ze daar zin in hebben.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 11 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 23:01

Spetterdespat schreef:Ik denk eerder dat hij net als Feline, Mariëlla naar huis stuurd. Mariëlla studeerd ook nog en heeft dezelfde leeftijd als Feline. Tegen Feline heeft hij gezegd dat zij eerst maar van haar leven moest gaan genieten. Ik denk dat het bijna net zo zal zijn als met Mariëlla.
Marielle is volgens mij 29 en Feline is 24 dacht ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 11 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 23:31

Atelier Madame schreef: Vind het juist gek als ik zelf op het aanrecht mn eten moet opscheppen, tenzij het echt een officieel etentje is oid.


Maar ik laat mijn visite ook niet zelf opscheppen in de keuken. Dat zou gek zijn ja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 11 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Caramba za 18 jun 2011 - 2:24

Francaise_ schreef:
Spetterdespat schreef:Ik denk eerder dat hij net als Feline, Mariëlla naar huis stuurd. Mariëlla studeerd ook nog en heeft dezelfde leeftijd als Feline. Tegen Feline heeft hij gezegd dat zij eerst maar van haar leven moest gaan genieten. Ik denk dat het bijna net zo zal zijn als met Mariëlla.
Marielle is volgens mij 29 en Feline is 24 dacht ik.

Nee Mariëlla is ook 24, Karin is 29 en Laila is 34.
Maar Mariëlla is geen studente, dat dacht ik.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 11 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 8:15

Atelier Madame schreef: Vind het juist gek als ik zelf op het aanrecht mn eten moet opscheppen, tenzij het echt een officieel etentje is oid.


Haha ja want op officiele etentjes moet je altijd je eten zelf opscheppen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 11 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Atelier Madame ma 20 jun 2011 - 1:08

Jen_ schreef:
Atelier Madame schreef: Vind het juist gek als ik zelf op het aanrecht mn eten moet opscheppen, tenzij het echt een officieel etentje is oid.


Haha ja want op officiele etentjes moet je altijd je eten zelf opscheppen.
Dan schep ik het op voor mijn gasten op het bord...

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 11 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Atelier Madame ma 20 jun 2011 - 1:09

Ik vind dit blonde meisje trouwens heel erg op Lindy lijken!
The Bachelor - Pagina 11 Stockbroker080805510
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 11 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 8:11

Caribbeanlover schreef:Jen, dek het rechts af, want daar staat wie eruit is. Stomme %^& rtl.
Ik wilde het hier neerzetten, maar las dat jij het gemist had.


Ik heb daar net een klacht over ingestuurd naar RTL! Er stond een feedback knop, en toen dacht ik 'nou daar ga ik eens gebruik van maken'. Als nou meer mensen dat even doen, wie weet snappen ze het dan, dat dat heel irritant is.

Leuke aflevering. Ik vind Mariella nu het leukst. Laila vind ik wel leuker worden, maar ze is wel echt irritant arrogant zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 11 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 8:15

Oh en ik vind pannen op tafel ook ontzettend burgerlijk Wink


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 11 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 9:26

Marin schreef:Oh en ik vind pannen op tafel ook ontzettend burgerlijk Wink


Maar wel gezellig! Mijn moeder deed het nooit, maar vriendinnetjes en hun ouders altijd wel, en vond dat altijd zo gezellig staan smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 11 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 20 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum