Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Bachelor

+44
silly-one
Jerry
Paper Crown
studiebol
Sazzle
Polly
ExpressoB
Zininzon
BJA
juffie001
CCC
klavertje
Tabbert
Lies
_Muppit
yellow
Laquisia
Caramba
Sterre
Saxy
Honey*Bee
Lara36
Zwerver
Kamperseboekenwurm
Guus
Lovely
Jeanette
Silver
Antibes
Inge
Atelier Madame
Julia
Plien84
JD
Blond
Verde
minoessepoes
loura
teletascha
Arwyn
Roxy89
Mari
smooch
Zora
48 plaatsers

Pagina 9 van 20 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 9 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Julia do 9 jun 2011 - 3:02

Ik weet niet zo goed wat ik van Laila vind.. Ik vind haar wel enigzins ordinair, maar dat ze 's avonds naar hem toe is gegaan vind ik niet fout. Het is en blijft wel een wedstrijd en ze doet een poging om een betere "band laughcry "met hem te krijgen. Maar ik vind haar uiteindelijk niet leuk genoeg. Al vind ik Lars ook niet leuk, glibber bah.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 9 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Arwyn do 9 jun 2011 - 3:24

Lars is gewoon bah, dus die kiest uiteindelijk degene bij wie die het snelst het bed in kan kruipen!
Zo vies als hij kan kijken en praten, jakkie.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 9 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 4:08

Ik wist niet eens dat ze gewoon naar hem toe mochten gaan. Ik had verwacht dat dat in hun contract stond of het tv format dat ze gewoon moesten wachten tot hij een date met hem wilde. En dat ze daarom niet naar 'm toe gingen. Het is aan de ene kant wel heel slim van Laila om dit te doen, maar het is ook heel sneaky!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 9 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 4:18

Ik vind Laila een stuk minder leuk sinds deze aflevering, ze kwam eerder wel sterk op me over en ik vond het cool dat ze niet meeging in het vrouwengebeuren van opscheppen en roddelen etc. Maar dit keer vind ik haar eigenlijk wat te ordinair en makkelijk...

Het lijkt me ook vreselijk om zo iemand mee te moeten nemen naar mijn ouders... Eigenlijk zou ik dat ook helemaal niet zien zitten. Ik wil eerst dat een man voor mij kiest, daarna dat we elkaar wat beter leren kennen en dán neem ik 'm misschien een keer mee naar mijn ouders, maar niet als hij ook nog 3 andere vrouwen achter de hand heeft... Wat moeten mijn ouders dan aan met zo'n jongen? confused

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 9 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 7:02

yellow schreef:
Goochempie schreef:'Ik krijg sensuele gevoelens als ik haar zie' jakkes, blech, uhg


Nou zeg dan gewoon dat je zin in seks krijgt als je haar ziet.. Cool

Of ''ik krijg een $%^^&* van haar'' haha Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 9 Empty Re: The Bachelor

Bericht  yellow do 9 jun 2011 - 23:18

Caribbeanlover schreef:
yellow schreef:
Goochempie schreef:'Ik krijg sensuele gevoelens als ik haar zie' jakkes, blech, uhg


Nou zeg dan gewoon dat je zin in seks krijgt als je haar ziet.. Cool

Of ''ik krijg een $%^^&* van haar'' haha Laughing

Ja gewoon eerlijke zijn en to the point Very Happy
yellow
yellow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 76
Punten : 101
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 9 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 2:39

Is Laila geen naam die in Marokko voorkomt?
Wat iemand zij dat vrouwen met die cultuur zich anders gedragen snap ik ergens wel.
Ik heb al zo vaak meegemaakt dat marokkaanse vrouwen/meiden met hun kinderwagens tegen me opbostte en geen ''sorry'' oid zeiden. Dan stond ik gewoon ergens naar te kijken en ''boem''.
Een keer heb ik gezegd ''je reed tegen me aan met de kinderkar'', ''sorry'' hoefde ik niet te verwachten hoor.
Het enige wat ze zei ''oh''......hoe onbeschoft ben je dan zeg!
Of ze duwen ze vaak aan de kant zonder te zeggen ''pardon mag ik er even langs'' ofzo. Nee dat is teveel moeite voor ze.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 9 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 8:50

Ik vind Laila nog steeds leuk. Very Happy
Ik denk trouwens dat ze eerder Marokkaans is dan Antiliaans, of misschien half. Volgens mij draagt haar moeder ook een hoofddoek als Lars bij hun komt, dat komt bij antilianen niet veel voor volgens mij.
Mijn man is net zo donker, of na een goede zonperiode, nog een stuk donkerder dan Laila. Je hebt ook nog donkerdere Marokkanen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 9 Empty Re: The Bachelor

Bericht  JD vr 10 jun 2011 - 10:06

Marin schreef:Ik wist niet eens dat ze gewoon naar hem toe mochten gaan. Ik had verwacht dat dat in hun contract stond of het tv format dat ze gewoon moesten wachten tot hij een date met hem wilde. En dat ze daarom niet naar 'm toe gingen. Het is aan de ene kant wel heel slim van Laila om dit te doen, maar het is ook heel sneaky!

ik heb het idee dat dat allemaal door rtl en de producenten bedacht wordt
"Laila, het lijkt ons wel leuk voor de kijkers als jij zogenaamd spontaan naar henm toegaat 's avonds" ....zoiets zeg maar
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 9 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 10:08

Op/bij mijn laatste werk liep een man die had de tint van de zanger van de Lighthouse family en leek er ook nog eens op. Later hoorde ik dat hij marokkaans was anders zou ik dat nooit gedacht hebben. Was echt apart.
Laila's moeder draagt idd een hoofddoek bij de ontmoeting, maar ook antilianen dragen dat wel eens, gewoon omdat het misschien fijn dragen is.

Ik las hier dat iemand zei dat de meiden van oa de straat zijn geplukt nou dat hadden ze wel wat beter mogen kiezen. Claudia daarvan begrijp ik echt niet waarom zij gekozen is om mee te doen, want ik vind haar zo standaard, viel niet op etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 9 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 10:51

*Marietje* schreef:
Marin schreef:Ik wist niet eens dat ze gewoon naar hem toe mochten gaan. Ik had verwacht dat dat in hun contract stond of het tv format dat ze gewoon moesten wachten tot hij een date met hem wilde. En dat ze daarom niet naar 'm toe gingen. Het is aan de ene kant wel heel slim van Laila om dit te doen, maar het is ook heel sneaky!

ik heb het idee dat dat allemaal door rtl en de producenten bedacht wordt
"Laila, het lijkt ons wel leuk voor de kijkers als jij zogenaamd spontaan naar henm toegaat 's avonds" ....zoiets zeg maar

Precies, dat idee heb ik ook, bij zo ongeveer het hele programma, en waarschijnlijk is dat ook zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 9 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 11:54

Me too. Alleen denk ik volgens mij als enige dat Chantal ook nep was speciaal voor wat afwisseling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 9 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 21:27

Die Chantal is een goedkope sloer, ze zat ook in De Gouden Kooi. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 9 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 22:03

Caribbeanlover schreef:Me too. Alleen denk ik volgens mij als enige dat Chantal ook nep was speciaal voor wat afwisseling.

Dat denk ik ook hoor, en als ze er langer in was gebleven was ik er van overtuigd dat de productie dat Lars had ingefluisterd. Maar gelukkig ging ze er uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 9 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 22:07

Ik vind die bachelor echt een vreselijke man! Zou daar echt niet mee op date willen. Snap niet wat ze allemaal zo leuk aan m vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 9 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 0:40

Tea-Leaf schreef:Die Chantal is een goedkope sloer, ze zat ook in De Gouden Kooi. :P

Owjaaaaaa! Daar ken ik haar van! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 9 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Zwerver za 11 jun 2011 - 1:25

Angel Blue Eyes schreef:
Tea-Leaf schreef:Die Chantal is een goedkope sloer, ze zat ook in De Gouden Kooi. :P

Owjaaaaaa! Daar ken ik haar van! Very Happy
1+
Ze kwam al zo bekend voor
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 9 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 0:14

Marin schreef:
Caribbeanlover schreef:Me too. Alleen denk ik volgens mij als enige dat Chantal ook nep was speciaal voor wat afwisseling.

Dat denk ik ook hoor, en als ze er langer in was gebleven was ik er van overtuigd dat de productie dat Lars had ingefluisterd. Maar gelukkig ging ze er uit.

Denk dat het wel leuk vermaak was als ze er langer is was gebleven, beetje actie in de taxi wat nu amper gebeurd.

Was Chantal danseres ofzo in de Gouden Kooi?

Laat hem maar voor Laila kiezen, zijn we daar ook vanaf haha.
Ben benieuwd hoe haar familie over hem denkt, want volgens mij hebben ze in haar cultuur liever een man van hun eigen nationaliteit/cultuur toch?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 9 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 6:12

Coco schreef:Ik vind Laila nog steeds leuk. Very Happy
Ik denk trouwens dat ze eerder Marokkaans is dan Antiliaans, of misschien half. Volgens mij draagt haar moeder ook een hoofddoek als Lars bij hun komt, dat komt bij antilianen niet veel voor volgens mij.
Mijn man is net zo donker, of na een goede zonperiode, nog een stuk donkerder dan Laila. Je hebt ook nog donkerdere Marokkanen.

Ja he? Ik vind haar eerder Marokkaans dan Antilliaans. En inderdaad er zijn ook donkere Marokkanen, net zoals dat er lichte Surinamers zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 9 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 6:13

wc-eend schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Tea-Leaf schreef:Die Chantal is een goedkope sloer, ze zat ook in De Gouden Kooi. :P

Owjaaaaaa! Daar ken ik haar van! Very Happy
1+
Ze kwam al zo bekend voor

Mij oook! Maar kan me haar echt niet herinneren, terwijl ik echt Goudenkooi verslaafd was laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 9 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 7:33

Francaise_ schreef:
Jen_ schreef:Ik vind Laila toch wel zo stom! Ik vind haar ook niet mooi, ze heeft een ordinair hoofd. Wat zou haar afkomst zijn? Ik dacht eerst Marokkaans, maar ze is misschien net wat te donker. Maar het kan wel.
Ik vind haar zo'n Antilliaanse arrogantie hebben. Misschien een mix met Marokkaans want haar naam is niet Antilliaans.

Waar komt haar naam wel vandaan dan? Kan toch net zo goed ook van de antillen komen?

Zei iemand nou dat het geen marokkaanse naam was?
Ik zat ''The price of beauty'' te kijken en ze waren in Marokko waar een Layla was dus het is iig een naam die daar ook voorkomt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 9 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 7:49

Jawel hoor, het komt heel veel bij Marokkaanse vrouwen/meiden.
Mijn man vind haar overigens geen Marokkaanse, maar zoekt het eerder richting irak/iran/afghanistan, die kant op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 9 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 9:19

Jen_ schreef:
Coco schreef:Ik vind Laila nog steeds leuk. Very Happy
Ik denk trouwens dat ze eerder Marokkaans is dan Antiliaans, of misschien half. Volgens mij draagt haar moeder ook een hoofddoek als Lars bij hun komt, dat komt bij antilianen niet veel voor volgens mij.
Mijn man is net zo donker, of na een goede zonperiode, nog een stuk donkerder dan Laila. Je hebt ook nog donkerdere Marokkanen.

Ja he? Ik vind haar eerder Marokkaans dan Antilliaans. En inderdaad er zijn ook donkere Marokkanen, net zoals dat er lichte Surinamers zijn.

Marokkaans volgens de uitzending van vandaag dus The Bachelor - Pagina 9 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 9 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 9:45

In dat voorstukje wat we volgende week zien hoor je op het laatst iemand kreunen en ik dacht echt ''nou nou kan het wat minder''.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 9 Empty Re: The Bachelor

Bericht  _Muppit wo 15 jun 2011 - 9:53

Coco schreef:Ik vind Laila nog steeds leuk. Very Happy
Ik denk trouwens dat ze eerder Marokkaans is dan Antiliaans, of misschien half. Volgens mij draagt haar moeder ook een hoofddoek als Lars bij hun komt, dat komt bij antilianen niet veel voor volgens mij.
Mijn man is net zo donker, of na een goede zonperiode, nog een stuk donkerder dan Laila. Je hebt ook nog donkerdere Marokkanen.

Ik vind haar echt ZO arrogant!

Ze gaat er bijna van uit dat ze het wordt.
_Muppit
_Muppit
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 9 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 20 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum