Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Bachelor

+44
silly-one
Jerry
Paper Crown
studiebol
Sazzle
Polly
ExpressoB
Zininzon
BJA
juffie001
CCC
klavertje
Tabbert
Lies
_Muppit
yellow
Laquisia
Caramba
Sterre
Saxy
Honey*Bee
Lara36
Zwerver
Kamperseboekenwurm
Guus
Lovely
Jeanette
Silver
Antibes
Inge
Atelier Madame
Julia
Plien84
JD
Blond
Verde
minoessepoes
loura
teletascha
Arwyn
Roxy89
Mari
smooch
Zora
48 plaatsers

Pagina 6 van 20 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 6 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 23:55

Blij dat Emmely eruit is, wat een ordinair meisje zeg.
Ik vind Laila een goede match voor Lars. Had trouwens niet zien aankomen dat zij een zoontje heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 6 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Arwyn do 2 jun 2011 - 0:32

Oh bah, wat vind ik die Lars soms toch een vervelende kerel, zo'n fout lachje ook soms, jakkie.. silent
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 6 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 1:06

Whaha, weer een geweldige aflevering smile Ik vind dit soort programma's normaal niet zo boeiend, maar dit keer zitten er wel leuke types tussen. Die Emily denkt volgens mij echt dat álles om uiterlijk draait... Ik vind het jammer dat ze niet wat meer van zichzelf laat zien, want volgens mij is het best een leuke meid, maar gewoon héél onzeker. Dat werkt juist in haar tegendeel, want in zo'n paal gaan hangen kan echt niet! En dan steeds haar bikinibroekje tussen haar reet trekken... Ehm? Ze is daar zó mee bezig, dat ze helemaal mist waar het werkelijk omgaat: echt contact maken met iemand....

Ik vind Karen wel een apart meisje eigenlijk... Ze kan er op verschillende momenten heel anders uitzien, soms onwijs mooi en dan weer heel gewoontjes, dat je haar amper herkent. Hoe ze praat zou ik me naar verloop van tijd aan gaan irriteren...

Ik denk wel dat hij de goede keuzes maakt, maar ik denk dat Marielle wat te jong is voor hem, net als Feline en Lindy. Allemaal superleuke meiden, maar wel net te jong voor hem. Ik bedoel hij heeft er al een heel leven opzitten, zij gaan net beginnen. Denk dat Laila het beste bij hem past. Of misschien dendert zij eigenlijk wel over hem heen, whaha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 6 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Inge do 2 jun 2011 - 1:40

Kamperseboekenwurm schreef:Wie weet hoeveel afleveringen er nog volgen van de Bachelor? Want ik ga aankomende zaterdag voor 12 dagen op vakantie en nu wil ik graag de komende afleveringen van de Bachelor opnemen.
Komen er nog 1,2 of meer afleveringen?
In ieder geval nog 2, misschien zelfs wel 3?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 6 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 2:34

Ik begin Laila wel steeds leuker te vinden, en heeft iets meer inhoud dan dat ik in eerste instantie dacht. Zij is wel wat ouder dan de andere meiden, dus zie het nog best gebeuren dat zij 't wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 6 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 2:53

Arwyn schreef:Oh bah, wat vind ik die Lars soms toch een vervelende kerel, zo'n fout lachje ook soms, jakkie.. silent

Ja idd.
Ik zeg ''sapperdeflap'', dat kan hij vast goed zeggen met die tong voorin z'n mond, hij slist zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 6 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 2:54

Coco schreef:Blij dat Emmely eruit is, wat een ordinair meisje zeg.
Ik vind Laila een goede match voor Lars. Had trouwens niet zien aankomen dat zij een zoontje heeft.

Is dat zo raar?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 6 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 2:58

Noa schreef:Whaha, weer een geweldige aflevering smile Ik vind dit soort programma's normaal niet zo boeiend, maar dit keer zitten er wel leuke types tussen. Die Emily denkt volgens mij echt dat álles om uiterlijk draait... Ik vind het jammer dat ze niet wat meer van zichzelf laat zien, want volgens mij is het best een leuke meid, maar gewoon héél onzeker. Dat werkt juist in haar tegendeel, want in zo'n paal gaan hangen kan echt niet! En dan steeds haar bikinibroekje tussen haar reet trekken... Ehm? Ze is daar zó mee bezig, dat ze helemaal mist waar het werkelijk omgaat: echt contact maken met iemand....

Ik vind Karen wel een apart meisje eigenlijk... Ze kan er op verschillende momenten heel anders uitzien, soms onwijs mooi en dan weer heel gewoontjes, dat je haar amper herkent. Hoe ze praat zou ik me naar verloop van tijd aan gaan irriteren...

Ik denk wel dat hij de goede keuzes maakt, maar ik denk dat Marielle wat te jong is voor hem, net als Feline en Lindy. Allemaal superleuke meiden, maar wel net te jong voor hem. Ik bedoel hij heeft er al een heel leven opzitten, zij gaan net beginnen. Denk dat Laila het beste bij hem past. Of misschien dendert zij eigenlijk wel over hem heen, whaha!

Het is Emmely en Mariella Wink .

Mariella, Feline en Lindy zijn idd te jong voor hem en zij komen idd net kijken. Denk ook wel dat hij daar achter komt en zo verstandig is om een ouder iemand te kiezen uiteindelijk.
Met zo jonge meid heeft hij niet echt een toekomst en zullen de gesprekken op den duur ook gaan vervelend aangezien hij al veel heeft meegemaakt. Kijk naar Lindy zij heeft nog nooit een relatie gehad en hij heeft net een lange achter de rug.
Daar hebben ze dus geen raakvlakken en dus zullen ze daar moeilijk over kunnen praten gezien de verschillen te groot zijn.

Dus ik denk dat hij voor Karin kiest, maar ik vind haar niks. Ik hoop Laila zij heeft tenminste wat te vertellen.

Als Emmely niet zo dom geweest was dat ze had gezegd dat hij stripper was, dan zat ze er misschien nog in.

Claudia is gewoon dom door te zeggen wat ze bij dat asiel zei. Tja dan vraag je erom om weggestemd te worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 6 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 3:01

Caribbeanlover schreef:
Met zo jonge meid heeft hij niet echt een toekomst en zullen de gesprekken op den duur ook gaan vervelend aangezien hij al veel heeft meegemaakt. Kijk naar Lindy zij heeft nog nooit een relatie gehad en hij heeft net een lange achter de rug.
Daar hebben ze dus geen raakvlakken en dus zullen ze daar moeilijk over kunnen praten gezien de verschillen te groot zijn.

Hoeft natuurlijk niet hoor. Mijn ex en ik scheelden 16 jaar, en hadden heel veel raakvlakken en gedeelde interesses. Konden prima met elkaar praten. Wel kan je dan in een andere levensfase zitten, maar dat is wat heel anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 6 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 3:03

Caribbeanlover schreef:
Claudia is gewoon dom door te zeggen wat ze bij dat asiel zei. Tja dan vraag je erom om weggestemd te worden.

Tja dat was misschien niet slim, maar wel eerlijk. Het gaat niet om het winnen hierbij, uiteindelijk gaat het er om of je een klik met iemand hebt. Niet alleen de Bachelor met die meiden, maar ook de meiden met hem. Het kan toch zijn dat hij niet echt je type is. Zij dacht dat hij dat niet echt was. En aangezien hij nog steeds geen 1 op 1 date met haar had gehad, zal er geen gigantische aantrekkingskracht geweest zijn. Lijkt me niet zo erg om dan te realiseren dat het het niet gaat worden, en dus gaat ze er uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 6 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 5:13

Mariella heeft toch ook geen privedat gehad?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 6 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:06

Caribbeanlover schreef:
Is dat zo raar?!

Nee. Zag het alleen niet aankomen. That's all.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 6 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Honey*Bee do 2 jun 2011 - 8:17

Caribbeanlover schreef:
Noa schreef:Whaha, weer een geweldige aflevering smile Ik vind dit soort programma's normaal niet zo boeiend, maar dit keer zitten er wel leuke types tussen. Die Emily denkt volgens mij echt dat álles om uiterlijk draait... Ik vind het jammer dat ze niet wat meer van zichzelf laat zien, want volgens mij is het best een leuke meid, maar gewoon héél onzeker. Dat werkt juist in haar tegendeel, want in zo'n paal gaan hangen kan echt niet! En dan steeds haar bikinibroekje tussen haar reet trekken... Ehm? Ze is daar zó mee bezig, dat ze helemaal mist waar het werkelijk omgaat: echt contact maken met iemand....

Ik vind Karen wel een apart meisje eigenlijk... Ze kan er op verschillende momenten heel anders uitzien, soms onwijs mooi en dan weer heel gewoontjes, dat je haar amper herkent. Hoe ze praat zou ik me naar verloop van tijd aan gaan irriteren...

Ik denk wel dat hij de goede keuzes maakt, maar ik denk dat Marielle wat te jong is voor hem, net als Feline en Lindy. Allemaal superleuke meiden, maar wel net te jong voor hem. Ik bedoel hij heeft er al een heel leven opzitten, zij gaan net beginnen. Denk dat Laila het beste bij hem past. Of misschien dendert zij eigenlijk wel over hem heen, whaha!

Het is Emmely en Mariella Wink .

Mariella, Feline en Lindy zijn idd te jong voor hem en zij komen idd net kijken. Denk ook wel dat hij daar achter komt en zo verstandig is om een ouder iemand te kiezen uiteindelijk.
Met zo jonge meid heeft hij niet echt een toekomst en zullen de gesprekken op den duur ook gaan vervelend aangezien hij al veel heeft meegemaakt. Kijk naar Lindy zij heeft nog nooit een relatie gehad en hij heeft net een lange achter de rug.
Daar hebben ze dus geen raakvlakken en dus zullen ze daar moeilijk over kunnen praten gezien de verschillen te groot zijn.

Dus ik denk dat hij voor Karin kiest, maar ik vind haar niks. Ik hoop Laila zij heeft tenminste wat te vertellen.

Als Emmely niet zo dom geweest was dat ze had gezegd dat hij stripper was, dan zat ze er misschien nog in.

Claudia is gewoon dom door te zeggen wat ze bij dat asiel zei. Tja dan vraag je erom om weggestemd te worden.

Wat zei Claudia dan precies bij het asiel?
(heb dat stukje ff gemist)
Honey*Bee
Honey*Bee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 77
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 6 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Inge do 2 jun 2011 - 8:20

Het kwam er op neer dat ze zei dat ze op het moment geen klik met hem voelde.
Vreemde was dan wel dat hij bij de foto's zei; "Claudia, jij voelt geen klik met mij, vreemd genoeg voel ik die wel met jou" naja dat vond ik gewoon vreemd opgemerkt omdat hij haar er wel uitstemt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 6 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:21

Marin schreef:
Caribbeanlover schreef:
Met zo jonge meid heeft hij niet echt een toekomst en zullen de gesprekken op den duur ook gaan vervelend aangezien hij al veel heeft meegemaakt. Kijk naar Lindy zij heeft nog nooit een relatie gehad en hij heeft net een lange achter de rug.
Daar hebben ze dus geen raakvlakken en dus zullen ze daar moeilijk over kunnen praten gezien de verschillen te groot zijn.

Hoeft natuurlijk niet hoor. Mijn ex en ik scheelden 16 jaar, en hadden heel veel raakvlakken en gedeelde interesses. Konden prima met elkaar praten. Wel kan je dan in een andere levensfase zitten, maar dat is wat heel anders.
Ja ik vind dit ook wat te kort door de bocht hoor. Ik bedoelde inderdaad dat hij in een andere levensfase zit, zo levenswijs vind ik hem eigenlijk niet overkomen... Ik denk dat die meiden wel wijs en intelligent zijn, maar dat zij misschien beter af zijn bij een leukere en jongere man die ook aan het begin van de liefdes/carrièremarkt staat. Ik denk dat Lars wel van zichzelf dénkt dat hij alles al heeft gezien en meegemaakt, dat lijkt me vooral het irritante...

Als je jong bent kun je trouwens ook al veel hebben meegemaakt, zeker op je 24/25e!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 6 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:22

Inge schreef:Het kwam er op neer dat ze zei dat ze op het moment geen klik met hem voelde.
Vreemde was dan wel dat hij bij de foto's zei; "Claudia, jij voelt geen klik met mij, vreemd genoeg voel ik die wel met jou" naja dat vond ik gewoon vreemd opgemerkt omdat hij haar er wel uitstemt
Wat hij bij die foto's allemaal zegt krijg ik sowieso de kriebels van... "meisje, meisje wat moet ik toch met jou?" Iiiiighhh, gruwel!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 6 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:28

Noa schreef:
Inge schreef:Het kwam er op neer dat ze zei dat ze op het moment geen klik met hem voelde.
Vreemde was dan wel dat hij bij de foto's zei; "Claudia, jij voelt geen klik met mij, vreemd genoeg voel ik die wel met jou" naja dat vond ik gewoon vreemd opgemerkt omdat hij haar er wel uitstemt
Wat hij bij die foto's allemaal zegt krijg ik sowieso de kriebels van... "meisje, meisje wat moet ik toch met jou?" Iiiiighhh, gruwel!!!

HAHAHA, inderdaad! Echt erg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 6 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:37

Net alsof ze baby's zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 6 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:42

Ja inderdaad, alsof hij er al helemaal vanuit gaat dat iedereen hém in elk geval wel ziet zitten. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 6 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:46

Noa schreef:Ja inderdaad, alsof hij er al helemaal vanuit gaat dat iedereen hém in elk geval wel ziet zitten. Rolling Eyes

Maar dat vind ik ook zo raar. Ze vallen allemaal zo hard voor hem, terwijl ik persoonlijk echt de kriebels van hem krijg. Zeker omdat elke vrouw met dezelfde verhalen terug komt. Voor de ene regeltje hij dat het zoontje overkomt, voor de andere zet hij haar favoriete nummer op. Het is allemaal nep, en ik snap niet zo goed dat ze dat niet zien..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 6 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:52

Brennuss schreef:
Noa schreef:Ja inderdaad, alsof hij er al helemaal vanuit gaat dat iedereen hém in elk geval wel ziet zitten. Rolling Eyes

Maar dat vind ik ook zo raar. Ze vallen allemaal zo hard voor hem, terwijl ik persoonlijk echt de kriebels van hem krijg. Zeker omdat elke vrouw met dezelfde verhalen terug komt. Voor de ene regeltje hij dat het zoontje overkomt, voor de andere zet hij haar favoriete nummer op. Het is allemaal nep, en ik snap niet zo goed dat ze dat niet zien..
Ja, precies. Bij elke date zegt hij hetzelfde: dat er een klik is, dat hij zich aangetrokken voelt... hoe kan dat>? Ik denk dan toch dat het voornamelijk het mooie weer en de weelde is waarom je dan een goed gevoel hebt bij iemand. Tuurlijk voel je je goed wanneer je in de zon op een jacht door een prachtig gebied vaart. Het zegt alleen niks over een eventuele relatie ...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 6 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Inge do 2 jun 2011 - 8:56

Noa schreef:
Inge schreef:Het kwam er op neer dat ze zei dat ze op het moment geen klik met hem voelde.
Vreemde was dan wel dat hij bij de foto's zei; "Claudia, jij voelt geen klik met mij, vreemd genoeg voel ik die wel met jou" naja dat vond ik gewoon vreemd opgemerkt omdat hij haar er wel uitstemt
Wat hij bij die foto's allemaal zegt krijg ik sowieso de kriebels van... "meisje, meisje wat moet ik toch met jou?" Iiiiighhh, gruwel!!!

haha ja inderdaad...
Vind het ook allemaal zo nep overkomen en vind hem echt een griezel
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 6 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 4:00

Haha ik vond het trouwens wel zo'n epic fail dat hij dat liedje van Eric Clapton voor Laila afspeelde op een videoscherm. Sowieso zal zij het wel zat zijn om dat liedje elke keer te horen, en dan zingt/speelt ie het ook nog eens niet zelf. Leer dan de basis-akkoorden ofzo.

Ach en al die zogenaamde romantische dingen zijn toch bedacht door de productie, echt niet door hemzelf. Chemistry kan je wel voelen in 't echt, maar de rest is natuurlijk allemaal nep en voor de tv.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 6 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 4:17

Ik vind het echt een gladjakker, die Lars. Overmatig zonnebankgebruik, waardoor hij nu al met een kop vol rimpels zit. Maar het ergste vind ik dat meneer zichzelf zo geweldig vindt. Denkt zo'n man nou werkelijk dat elke vrouw hem wil?

Laila vind ik een prachtige zelfverzekerde vrouw, maar ik vind het zo jammer dat ze hem ook wel ziet zitten. Ik weet niet hoor, volgens mij zijn er leukere mannen voor haar.

Dat Emmely eruit is werd ook wel tijd. Een heel onzeker meisje die denkt dat ze met haar uiterlijk de buit al binnen heeft, en daarnaast ook nog eens gelooft dat ze heel intelligent is. "Vroeger wilde ik hersenchirurg worden" Gut nee, je lichaam verkopen is dan een prima tweede beroepskeuze laughcry

Ik vind Feline leuk.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 6 Empty Re: The Bachelor

Bericht  JD za 4 jun 2011 - 9:45

pfff ik snap af en toe zelf niet dat ik hiernaar kijk! :shock:

de manier waarop ie praat, de manier waarop hij tegen de meiden praat.
en dan die meiden...hoe dom! zoals Laila die he-le-maal hoteldebotel terugkomt van haar date, omdat hij dat liedje had geregeld.... zijn ze nou echt zo dom om te denken dat hij dat zelf heeft bedacht???! net als dat vuurwerk bij Lindy.... kom op zeg, ze snappen toch wel dat hij dat niet bedenkt maar rtl??

dat is volgens mij ook waarom dit soort relaties uiteindelijk toch stuklopen.... nu wordt álles uit de kast gehaald, vakantiesfeertje,romantisch....en thuis zit je gewoon elke avond samen op de bank studio sport te kijken...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 6 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 20 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum