Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Bachelor

+44
silly-one
Jerry
Paper Crown
studiebol
Sazzle
Polly
ExpressoB
Zininzon
BJA
juffie001
CCC
klavertje
Tabbert
Lies
_Muppit
yellow
Laquisia
Caramba
Sterre
Saxy
Honey*Bee
Lara36
Zwerver
Kamperseboekenwurm
Guus
Lovely
Jeanette
Silver
Antibes
Inge
Atelier Madame
Julia
Plien84
JD
Blond
Verde
minoessepoes
loura
teletascha
Arwyn
Roxy89
Mari
smooch
Zora
48 plaatsers

Pagina 8 van 20 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 8 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Atelier Madame wo 8 jun 2011 - 19:00

Hihi nog meer verslaafden :d

-laila is een zn Imo, heel naar om daar savonds nog heen te gaan
-karin praat zo raar! heel nep gearticuleerd, denk voor de rest wel een oprecht meisje
-feline lijkt me aardig maar of ze bij hem past? Snap ook niet zo goed dat zij er nog steeds in zit. Zal blijkbaar toch wel iets losmaken bij hem.
-mariëlle valt echt niet op.. haal dr altijd door de war met karin :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 8 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Atelier Madame wo 8 jun 2011 - 19:15

Jen_ schreef:Maar wanneer zegt 'ie nou 'van mij mag ze daar wel mee stoppen' of is dat al geweest?
Ik dacht dat ie bedoelde dat de show van hem mocht stoppen
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 8 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Inge wo 8 jun 2011 - 19:20

Luana schreef:Laila is echt zo vol van zichzelf. Bah. Dat gezoend was wel heel erg. Hij is ook zo seksistisch vind ik. Je kunt een vrouw toch ook op een andere manier laten weten dat ze mooi is, in plaats van telkens die goedkeurde "hmmm" geluiden. Brr.

Verschrikkelijk inderdaad elke keer dat "hmmmm"
En dat bloesje van gister, gruwel.

Jammer dat Lindy eruit is, maar idd te jong en vind haar ook niet echt bij hem passen.
Karin praat ook op zo'n aparte manier.
Laila vind ik irritant en erg vol van zichzelf
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 8 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 20:10

Er word gezegd dat Lindy te jong is voor hem en dat is ook zo, maar dat is Mariella dus ook, zij is maar 1 jaar ouder dan Lindy.
Dan is Feline ook eigenlijk te jong, want zij is dacht ik 26 dus de dames schelen niet zoveel.

Karin praat helemaal niet raar.

Wat ik niet snap dat toen Chantal zei dat ze een kus had gehad dat Lindy en Mariella het daarover hadden. Lindy had ook een kus op haar mond gehad en later had ze het er weer een keer over ivm een ander geval/iemand.

Laila, heeft gewoon lef en dat vind ik wel gaaf van haar.
Waarom niet naar hem toe gaan? De anderen kunnen dat niet eens verzinnen. Initiatief mag wel hoor en dus vind ik best dat zij mag winnen.

Die opmerkingen ook soms van hem zoals gister ''ik ga zo zitten, dan heb ik 2 uitzichten'' jakkiebah!


Laatst aangepast door Caribbeanlover op wo 8 jun 2011 - 21:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 8 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Caramba wo 8 jun 2011 - 21:48

Feline is net als Mariëlla 24. Ik denk dat laila daar wel gelijk in heeft door te zeggen dat Lindy, Feline en Mariëlla te jong voor Lars zijn. En dat Karin Laila als grote concurrente ziet, heeft ze denk ik wel gelijk in.
Laila vind ik een leuk mens, zij neemt als enige echte initiatieven, dat mag ik wel. Karin vind ik ook niet raar praten.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 8 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 21:53

Spetterdespat schreef:Feline is net als Mariëlla 24. Ik denk dat laila daar wel gelijk in heeft door te zeggen dat Lindy, Feline en Mariëlla te jong voor Lars zijn. En dat Karin Laila als grote concurrente ziet, heeft ze denk ik wel gelijk in.
Laila vind ik een leuk mens, zij neemt als enige echte initiatieven, dat mag ik wel. Karin vind ik ook niet raar praten.

Lindy, Mariella en Feline zijn idd te jong voor hem. Hij heeft al een heel leven voor zich gehad en zij komen net kijken dus de gesprekken gaan op een gegeven moment nergens meer over.

Laila is idd leuk en zij gaat winnen denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 8 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Caramba wo 8 jun 2011 - 21:57

Caribbeanlover schreef:
Spetterdespat schreef:Feline is net als Mariëlla 24. Ik denk dat laila daar wel gelijk in heeft door te zeggen dat Lindy, Feline en Mariëlla te jong voor Lars zijn. En dat Karin Laila als grote concurrente ziet, heeft ze denk ik wel gelijk in.
Laila vind ik een leuk mens, zij neemt als enige echte initiatieven, dat mag ik wel. Karin vind ik ook niet raar praten.

Lindy, Mariella en Feline zijn idd te jong voor hem. Hij heeft al een heel leven voor zich gehad en zij komen net kijken dus de gesprekken gaan op een gegeven moment nergens meer over.

Laila is idd leuk en zij gaat winnen denk ik.

Dat idee heb ik ook.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 8 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Atelier Madame wo 8 jun 2011 - 21:58

Caribbeanlover schreef:
Spetterdespat schreef:Feline is net als Mariëlla 24. Ik denk dat laila daar wel gelijk in heeft door te zeggen dat Lindy, Feline en Mariëlla te jong voor Lars zijn. En dat Karin Laila als grote concurrente ziet, heeft ze denk ik wel gelijk in.
Laila vind ik een leuk mens, zij neemt als enige echte initiatieven, dat mag ik wel. Karin vind ik ook niet raar praten.

Lindy, Mariella en Feline zijn idd te jong voor hem. Hij heeft al een heel leven voor zich gehad en zij komen net kijken dus de gesprekken gaan op een gegeven moment nergens meer over.

Laila is idd leuk en zij gaat winnen denk ik.

Dat vind ik echt onzin.. als je 24 bent heb je vaak echt wel wat te melden.. alsof levenservaring met de jaren komt, dat komt door wat je hebt meegemaakt en wie je bent.

ik vind Layla gewoon een sn*l. Beetje met dr tieten schudden en doen alsof ze zoveel levenservaring heeft. Weet niet of het door haar achtergrond komt (antiliaans ofzo?) of gewoon door haar persoonlijkheid.. mij zou het iig niet aanspreken.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 8 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 22:00

Wat heeft haar achtergrond er nou de fuck mee te maken?!

Volgens mij zijn haar borsten nep moet je eens kijken als ze op haar rug ligt toen ze bij Lars appartement was.Merkte ik toevallig op en moet ze zelf weten hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 8 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 22:02

Ik vind laila ook vrij ordinair. Die andere meiden hebben tenminste nog inhoud. Kunnen ze jonger zijn, maar heb wel het gevoel dat ze stuk voor stuk slimmer zijn. Maar t is maar net waar Lars op valt natuurlijk. Daar gaat t uiteindelijk om. Ben heel benieuwd naar de aflevering van volgende week. Toen ik in NYC was, zag ik een aflevering van de Amerikaanse versie en dat was toen ze ook naar de ouders gingen. Leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 8 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 22:07

Lars zei tegen Mariella dat hij dit 1 van de leukste (ofzo) dates tot nu toe vond, maar dat zegt hij zowat tegen iedereen na een privedate.

Trouwens, hebben wij het idee van amerika gekocht of andersom?
Toen wij de 1e hadden kan ik me niet herinneren dat we er al 1 uit amerika hier hadden gezien.
Hebben we eigenlijk alle seizoenen uit amerika hier gehad?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 8 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 22:09

Ik vind Laila toch wel zo stom! Ik vind haar ook niet mooi, ze heeft een ordinair hoofd. Wat zou haar afkomst zijn? Ik dacht eerst Marokkaans, maar ze is misschien net wat te donker. Maar het kan wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 8 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Inge wo 8 jun 2011 - 22:11

Ik vind Laila ook helemaal niks.
Denk trouwens dat Lars aan het einde voor Karin kiest, ondanks het ongemakkelijke eetmoment wat we zagen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 8 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Caramba wo 8 jun 2011 - 22:13

Volgens mij komt Laila van de Antillen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 8 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Laquisia wo 8 jun 2011 - 22:14

Jen_ schreef:Ik vind Laila toch wel zo stom! Ik vind haar ook niet mooi, ze heeft een ordinair hoofd.

+1.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 8 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 22:18

Vond het wel raar dat Karin zei ''op naar Dubai'' nou dan moet ze wel gekozen worden he.

Wanneer is de ontknoping?

Vorige week kwamen de afvalsters voor het eerst afscheid van hem nemen en dat deden ze voorheen niet.

Elke keer als hij praat denk ik ''sapperdeflap'' kan ik niks aan doen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 8 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Inge do 9 jun 2011 - 0:16

De 3 die nu gekozen zijn gaan toch naar Dubai? of gaan ze eerst langs de ouders en dan kiest hij wie mee mag naar Dubai?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 8 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 0:20

Het zijn er nu 4 en hij gaat 4x ouders ontmoeten en stuurt er dan 1 weg. Met die 3 gaat hij naar Dubai waar hij zijn dame kiest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 8 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 0:23

Ik snap niet dat ze hem zo leuk vinden, maar oké smile

Leila vind ik ook wat minder slim overkomen maar die Karin..bah bah. De 2 jongere meiden lijken me dan heel wat leuker, vooral Feline.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 8 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 0:34

Jen_ schreef:Ik vind Laila toch wel zo stom! Ik vind haar ook niet mooi, ze heeft een ordinair hoofd. Wat zou haar afkomst zijn? Ik dacht eerst Marokkaans, maar ze is misschien net wat te donker. Maar het kan wel.
Ik vind haar zo'n Antilliaanse arrogantie hebben. Misschien een mix met Marokkaans want haar naam is niet Antilliaans.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 8 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Atelier Madame do 9 jun 2011 - 1:00

Francaise_ schreef:
Jen_ schreef:Ik vind Laila toch wel zo stom! Ik vind haar ook niet mooi, ze heeft een ordinair hoofd. Wat zou haar afkomst zijn? Ik dacht eerst Marokkaans, maar ze is misschien net wat te donker. Maar het kan wel.
Ik vind haar zo'n Antilliaanse arrogantie hebben. Misschien een mix met Marokkaans want haar naam is niet Antilliaans.
ik durf het je eigenlijk niet te zeggen Very Happy
Op het marokko forum wordt gesproken over een Egyptische achtergrond, of mogelijk toch Marokkaans.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 8 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Atelier Madame do 9 jun 2011 - 1:01

Caribbeanlover schreef:Wat heeft haar achtergrond er nou de fuck mee te maken?!

Volgens mij zijn haar borsten nep moet je eens kijken als ze op haar rug ligt toen ze bij Lars appartement was.Merkte ik toevallig op en moet ze zelf weten hoor.

No offense maar ik vind dat Antiliaanse (en soms ook Marokkaanse en Turkse) vrouwen vaak een bepaalde vorm van arogantie met zich meedragen.. iig zo ervaar ik het. En daar vind ik Laila dus echt een voorbeeld van. Gewoon die blik in haar ogen en de manier waarop ze praat. Ik zou me daar geintimideerd door voelen (en IRL doe ik dat dus soms ook bij dat type dames).


Laatst aangepast door Atelier Madame op do 9 jun 2011 - 1:15; in totaal 1 keer bewerkt
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 8 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Guus do 9 jun 2011 - 1:08

'Ik krijg sensuele gevoelens als ik haar zie' jakkes, blech, uhg

ik vind het een griezel en Leila een arrogante, ordinaire dame... dus veel plezier samen!

edit: ooohw wat lijkt me dat verschrikkelijk als je hem mee moet nemen naar je ouders! wat moeten die ouders nou weer met een potentiele man voor je dochter die ook drie andere aflebbert?
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 8 Empty Re: The Bachelor

Bericht  yellow do 9 jun 2011 - 2:03

Goochempie schreef:'Ik krijg sensuele gevoelens als ik haar zie' jakkes, blech, uhg


Nou zeg dan gewoon dat je zin in seks krijgt als je haar ziet.. Cool
yellow
yellow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 76
Punten : 101
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 8 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Guus do 9 jun 2011 - 2:20

yellow schreef:
Goochempie schreef:'Ik krijg sensuele gevoelens als ik haar zie' jakkes, blech, uhg


Nou zeg dan gewoon dat je zin in seks krijgt als je haar ziet.. Cool

Als een pakje boter!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 8 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 20 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum