Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Bachelor

+44
silly-one
Jerry
Paper Crown
studiebol
Sazzle
Polly
ExpressoB
Zininzon
BJA
juffie001
CCC
klavertje
Tabbert
Lies
_Muppit
yellow
Laquisia
Caramba
Sterre
Saxy
Honey*Bee
Lara36
Zwerver
Kamperseboekenwurm
Guus
Lovely
Jeanette
Silver
Antibes
Inge
Atelier Madame
Julia
Plien84
JD
Blond
Verde
minoessepoes
loura
teletascha
Arwyn
Roxy89
Mari
smooch
Zora
48 plaatsers

Pagina 5 van 20 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 5 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 1:35

Hey Kim de Boer doet ook mee (Feline).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 5 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 1:36

Caribbeanlover schreef:
Marin schreef:Wie vind je wel leuk, CBL?

Jou hug

Hahaha ik moest hardop lachen. Gekkie!

Uit de serie, vind je een van de meiden wel leuk? Of vind je ze allemaal niks?

Edit: En ik vind het niet zo leuk als je zo lullig doet over die meiden. Ook al ken je ze niet en komen ze niet hier (waarschijnlijk), maar het komt niet erg respectvol over. Zeggen wat voor gedrag je aso vindt, kan nog best, maar echt lullig doen vind ik niet zo leuk eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 5 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 1:42

Ik ben toch niet de enige die dat doet?! Kijk wat er gezegd word over Chantal.

Lars heeft nog niet zolang een lange relatie achter de rug of is dat even geleden?

Nou ja je zal zijn laatste ex maar zijn en hem dan ineens op tv zien als wanhopige man op zoek naar zijn vrouw dmv een programma.

Vind het wel lullig van hem, want hij deed het doen denken dat Feline en Chantal beide veilig waren ivm wegsturen. Hij zei zelfs dat Chantal de juiste indruk had achtergelaten tijdens die dubbeldate. Ik vind het ondanks haar gedrag onterecht dat ze eruit is.

Emmely vind ik denk ik de leukste. Dus ik vind wel iemand leuk haha.
Vond hem met die date met haar wel een beetje ver gaan, met die uitspraken en over het naar haar borsten kijken ed. Ze kennen elkaar net! Dat doe je niet zeker als je op tv bent.

Bah gladde paal ehhhhhhhhhh aal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 5 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Zwerver do 26 mei 2011 - 1:48

Ik vind emmely ook leuk!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 5 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Blond do 26 mei 2011 - 3:51

Ik vind Emmely fake overkomen. Ligt aan de intonatie van haar stem.

Feline, Lindy, en Mariëlle (dat meisje wat bij de 5 op 1 date een roos kreeg), vind ik op dit moment wel het leukste overkomen.
Karin is ook niet onaardig, maar die heeft wel echte maniertjes zodra ze Lars in beeld krijgt.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 5 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Lara36 do 26 mei 2011 - 9:32

Lars heeft idd. zichzelf van een wat minder leuke kant laten zien.
Als oud-insider wil ik wel graag even melden dat de kandidates van seizoen 1 en 2 gescout zijn, op straat, in discotheken, datingsites en castingbureau's en zich zeker niet zelf hebben opgegeven. En een korte luxe reis met weinig verwachtingen, is best een leuk aanbod. Zeker als je de mening van Nederland naast je neer kan leggen.
De andere omgeving en absurd romantische dates zorgen er wel voor dat de dames toch willen blijven, heb ik het idee. Een redelijk uitziende man, is nog al snel leuk onder die omstandigheden. Denk niet echt dat er over succesvol of inkomen wordt gepraat. Heb je ook niets aan, want dat bleek bij Bachelor 2 een niet zo'n waar verhaal te zijn.

Ieder geval, toch weer grappige tv toch?

Lara36
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 25-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 5 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 20:50

Ik vond dat die chinese vrouw vorige week het heel sportief opnam gezien de manier hoe ze dat vertelde.

Lijkt wel of ze hier sneller gaan dan in amerika. Net alsof er elke keer meer dames uitgaan. Klopt dat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 5 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 21:16

Lars is 2e keus

http://www.telegraaf.nl/prive/9893941/__Chaira_Borderslee_bevrijd_van_obsessieve_liefde__.html?p=16,2

Ik vind ook wel dat ze heel snel gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 5 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Atelier Madame do 26 mei 2011 - 21:31

Ze zijn nu 3 of 4 afleveringen bezig toch? Vind het opzich wel meevallen, nu zijn er nog 7 vrouwen.. volgende aflevering wss 5, dan 3 -2 En dan de finale.. Dan heb je gewoon 8 afleveringen gehad, ben wel blij dat ze het niet eindeloos rekken.. vind het pas leuker worden als er een paar vrouwen overzijn omdat je dien dan beter leert kennen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 5 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 22:20

Lara hoe weet je dat? Zou best kunnen hoor, want ik heb nergens een oproep gezien op tv, ook niet voor de bachelor.

Hadden ze wel betere keuzes mogen maken, want sommigen vind ik helemaal niet geschikt.

Atelier madame dan lijkt het zo in amerika lijkt het veel langer te duren en misschien is dat wel zo.

Stel dat Lars nog steeds een relatie heeft met zijn gekozen dame, dan zou iemand ze toch wel eens in het openbaar hebben gezien dus kan dat kenbaar worden gemaakt op internet. Ondanks dat de kanditaten zwijgplicht hebben gekregen kan het dus uitkomen tenzijn ze zoals in Amerika pas gezien samen gezien mochten worden na de bekendmaking en dat is het een ander verhaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 5 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 22:37

Birgit schreef:Lars is 2e keus

http://www.telegraaf.nl/prive/9893941/__Chaira_Borderslee_bevrijd_van_obsessieve_liefde__.html?p=16,2

Ik vind ook wel dat ze heel snel gaan.

Hey ze is gewoon de zus van Laila Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 5 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Lara36 vr 27 mei 2011 - 2:26

@caribbeanlover: Er is nu wel een oproep geweest, maar ik vraag mij dus idd af, of vrouwen zich daar wel voor opgeven...
Wilde trouwens ook nog toevoegen, dat ze het budget voor styling en visagie waarschijnlijk vergeten zijn dit seizoen. Allememaggies... :shock: (Toenderijd werden de jurken ook verzorgd)

Lara36
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 25-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 5 Empty Re: The Bachelor

Bericht  smooch vr 27 mei 2011 - 2:35

Noa schreef:
_Chance schreef:Ik vind het trouwens wel grappig dat zo'n type als Emmely niet zoent op de eerste date. Ik vond die Lars tijdens die date ook echt zo'n viezerik, met dat geloer naar haar borsten en die opmerkingen.

Verder vind ik het erg fijn dat Chantal het veld moest ruimen. Wat denkt zo'n type nou??


Ja inderdaad, ineens was hij niet meer zo'n gentlemen... Het kan best geil zijn als een man zo naar je kijkt, maar het kan ook juist een afknapper zijn. Wel lief dat haar zoontje kwam als verrassing, maar voor dat kind kan het ook heel verwarrend zijn, lijkt me. Er is vast iemand mee gegaan die dichtbij hem staat, maar toch... Mama ineens weg en dan heel lang vliegen en dan zie je mama even met een vreemde man en je bent ook nog jarig, en dan is ze alweer weg en moet je weer alleen zonder haar terug...

[b]

+1
Ik vind Lars een vies mannetje, die blik in zijn ogen....krijg er de rillingen van!

Het lijkt me ook heel verwarrend voor haar zoontje, misschien wilde ze wel helemaal niet dat haar zoontje hem nu al zou ontmoeten, zo snel, is toch vreemd voor dat kindje.

smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 5 Empty Re: The Bachelor

Bericht  JD za 28 mei 2011 - 11:00

een vriendin an mij had zich ook aangemeld, is uitgenodigd op gesprek, maar is afgewezen omdat ze te "saai" zou zijn....
alles voor de kijkcijfers!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 5 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 20:15

Ik begin onderhand te geloven dat ze Chantal hebben gevraagd voor de show dus wat zij doet dat dat allemaal nep is.
De blik die ze had toen ze dat papiertje doorscheurde vond ik echt zo nep!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 5 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 0:09

Caribbeanlover schreef:Ik begin onderhand te geloven dat ze Chantal hebben gevraagd voor de show dus wat zij doet dat dat allemaal nep is.
De blik die ze had toen ze dat papiertje doorscheurde vond ik echt zo nep!

Ik dacht dat ook even CBL. Dat zij er ook verplicht in moest blijven, voor de spanning in de serie. Maar nu is ze er toch uit. Gelukkig maar want ik vond haar echt stom :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 5 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 0:17

Wie weet is het zo omdat ze haar er niet de hele tijd in wilde dat ze nu weg is. Weet niet hoor vind het zo vaag.

Hey ik had een test gedaan voor mensen die nog niet weten waar ze heen gaan op vakantie. Weet je wat eruit kwam..............NYC! Hahaha. Er stond ook zoiets bij als ''je houd van dingen ondernemen'' haha nou daar klopt geen zak van, want ik ben liever lui dan moe op vakantie zoals je inmiddels wel weet Wink .

Het klopt wel dat ik NYC leuk vind en er ooit heen wil,maar het staat niet zozeer bovenaan mijn lijst. Niet dat het er niet leuk is hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 5 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 0:20

Ik denk dat jij inderdaad beter op een strand van een lekker resort past, dat vind ik denk ik beter bij je passen smile Wel leuke test, heb je de link nog?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 5 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 0:25

Nee niet meer.
Kwam ineens in beeld als ik weet laat ik het weten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 5 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 8:29

Mariella zegt van zichzelf ''beauty with brains''. Dat zeg je toch niet over jezelf.

Claudia, gaat er sowieso uit en is suf.

Lars zei tegen zijn vrienden en Robert dat Mariella de enige was waar hij nog geen privedate mee heeft gehad. Ehhh hoe dom is hij! Claudia ook niet.

Weet niet goed wie er nog meer uitgaat, ik denk Emmely omdat gelieg, maar misschien Feline.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 5 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 9:14

Wat keek Emmely vandaag jaloers toen 1 van de 2 terug kwam van date :-)

Ik vind dat hij vandaag de juiste personen naar huis heeft gestuurd.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 5 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 9:17

Had ik het ff goed Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 5 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 9:19

Tijdens die groepsdate nog even haar bikinibroekje anders trekken en om die paal gaan hangen met d'r benen wijd.
Ja, vandaag was ze echt ordinair.

Misschien valt Lars niet op blond? :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 5 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 12:20

Ik vind 't leuk om te zien dat Lars toch blijkbaar meer voor de beauty met brains gaat (denk aan Lindy, Feline en ook Karin en Marielle vind ik ook). Zelfs Laila kan ik redelijk hebben. Fijn dat Emmely weg is. Wel sneu voor Claudia, zij heeft zich niet echt weten te bewijzen, maar als hij haar echt leuk had gevonden had ze vast een 1 op 1 date gekregen. Helaas.

Kijk nu al uit naar volgende week. Oh wat erg. Ik ben verslaafd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 5 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Kamperseboekenwurm wo 1 jun 2011 - 23:15

Wie weet hoeveel afleveringen er nog volgen van de Bachelor? Want ik ga aankomende zaterdag voor 12 dagen op vakantie en nu wil ik graag de komende afleveringen van de Bachelor opnemen.
Komen er nog 1,2 of meer afleveringen?

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 5 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 20 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum