Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Bachelor

+44
silly-one
Jerry
Paper Crown
studiebol
Sazzle
Polly
ExpressoB
Zininzon
BJA
juffie001
CCC
klavertje
Tabbert
Lies
_Muppit
yellow
Laquisia
Caramba
Sterre
Saxy
Honey*Bee
Lara36
Zwerver
Kamperseboekenwurm
Guus
Lovely
Jeanette
Silver
Antibes
Inge
Atelier Madame
Julia
Plien84
JD
Blond
Verde
minoessepoes
loura
teletascha
Arwyn
Roxy89
Mari
smooch
Zora
48 plaatsers

Pagina 3 van 20 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 3 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 10:57

Jen_ schreef:
Noa schreef:Waarom zijn al die vrouwen gelijk verliefd op die man, dat is toch eigenlijk niet mogelijk? Suspect

Ik snap het ook niet. Die constante lach op zijn gezicht, zo nep. Doet me aan een ex van me denken, brrr.
Ja echt naar inderdaad... En zo zelfingenomen. "Ik ben trots op wat ik met hard werken heb bereikt", en dan echt in zo'n reclame achtige stem, alsof hij daarna gaat zeggen: "Rexona helpt me daar al jaren bij" Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 3 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 10:58

Het is wel weer duidelijk dat ik op foute types val :P Ik vind deze vent echt best wel leuk eigenlijk :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 3 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 11:00

Noa schreef:
Jen_ schreef:
Noa schreef:Waarom zijn al die vrouwen gelijk verliefd op die man, dat is toch eigenlijk niet mogelijk? Suspect

Ik snap het ook niet. Die constante lach op zijn gezicht, zo nep. Doet me aan een ex van me denken, brrr.
Ja echt naar inderdaad... En zo zelfingenomen. "Ik ben trots op wat ik met hard werken heb bereikt", en dan echt in zo'n reclame achtige stem, alsof hij daarna gaat zeggen: "Rexona helpt me daar al jaren bij" Very Happy

Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 3 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Jeanette zo 22 mei 2011 - 11:27

Noa schreef:
Jen_ schreef:
Noa schreef:Waarom zijn al die vrouwen gelijk verliefd op die man, dat is toch eigenlijk niet mogelijk? Suspect

Ik snap het ook niet. Die constante lach op zijn gezicht, zo nep. Doet me aan een ex van me denken, brrr.
Ja echt naar inderdaad... En zo zelfingenomen. "Ik ben trots op wat ik met hard werken heb bereikt", en dan echt in zo'n reclame achtige stem, alsof hij daarna gaat zeggen: "Rexona helpt me daar al jaren bij" Very Happy
lol!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 3 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 12:26

Caribbeanlover schreef:Emmely komt me bekend voor, maar wist niet waarvan ik haar kende. Ze doet me denken aan Inge de Bruin, maar volgens mij heeft ze meegedaan aan Take me out.
Dat herinner ik me omdat er dacht ik ook een Emmely in zat die je zo schreef, wat al opmerkelijk was.
Waarom schrijven ze namen tegenwoordig en vroeger blijkbaar ook niet gewoon zoals het op de meeste manier voorkomt?
Dat klopt, daar heeft ze inderdaad ook aan meegedaan. En ook aan een soortgelijk programma als the bachelor, in elk geval een datingprogramma, weet niet meer precies wat.

Ze is een oude klasgenote van mij, was een heel erg schuchter en onzeker meisje. Wilde altijd alleen maar paardje spelen op het schoolplein, ze vormde echt zo'n paardenclubje met twee andere meisjes. Heel vreemd om haar nu dan zo te zien.

Ze heeft trouwens al een kind van 6 en werkt in nachtclubs..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 3 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 0:15

Ava schreef:
Caribbeanlover schreef:Emmely komt me bekend voor, maar wist niet waarvan ik haar kende. Ze doet me denken aan Inge de Bruin, maar volgens mij heeft ze meegedaan aan Take me out.
Dat herinner ik me omdat er dacht ik ook een Emmely in zat die je zo schreef, wat al opmerkelijk was.
Waarom schrijven ze namen tegenwoordig en vroeger blijkbaar ook niet gewoon zoals het op de meeste manier voorkomt?
Dat klopt, daar heeft ze inderdaad ook aan meegedaan. En ook aan een soortgelijk programma als the bachelor, in elk geval een datingprogramma, weet niet meer precies wat.

Ze is een oude klasgenote van mij, was een heel erg schuchter en onzeker meisje. Wilde altijd alleen maar paardje spelen op het schoolplein, ze vormde echt zo'n paardenclubje met twee andere meisjes. Heel vreemd om haar nu dan zo te zien.

Ze heeft trouwens al een kind van 6 en werkt in nachtclubs..

Ook een beetje kansloos als ze steeds aan dat soort datingprogramma's mee doet. Als ik daar als man van zo'n show achterkom, zou ik haar zeker niet kiezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 3 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 0:22

Ik snap echt niet wat die vrouwen in hem zien, hij heeft super veel rimpels in zijn gezicht en ik vind hem gewoon NIET aantrekkelijk verder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 3 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Blond ma 23 mei 2011 - 0:23

Zij zijn gewoon ook ontzettend trots wat hij met hard werken heeft bereikt :-)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 3 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 0:53

Bah ik vind Emmely en Chantal wel heel goedkoop inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 3 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Blond ma 23 mei 2011 - 1:02

Zitten jullie ook steeds je te verbazen over de lelijkheid van die oorbellen? Vooral die pauwenveren die Emmely in had (evenals die pantergalajurk, maar daar heb ik mijn verbazing al over geuit).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 3 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 1:05

Haha ja dat zat ik ook steeds te denken!

Ik vind alleen Lenthe en Lindy leuk geloof ik en de rest niet :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 3 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 1:16

Marietje, het is nooit tot een huwelijk gekomen bij Jake en Vienna dus ze zijn ook nooit gescheiden, gewoon uit elkaar gegaan.

Ava, ja ik zag idd dat ze een zoontje heeft, want die heeft Lars daarheen gehaald als verrassing. Hoe oud/jong is zij dan wel niet aangezien hij al 6 is?

Vind dat Lars zo brede kikkerbek ehhhh mond heeft.

Weet niet wie het zei, maar hij praat idd vaak tegen sommigen meiden alsof ze 4 ofzo zijn.
Tegen die chineze vrouw/dame (weet niet of ze chineze is hoor ik gok even) zei hij echt op zo kinderlijke toon ''maar dat hoeft toch helemaal niet'' aangezien wat gespannen was.

Nou dat hoeft wel, want zowel hij als zij hadden toen niet kunnen weten of ze mocht blijven.
Dus ja ze had reden om gespannen te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 3 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Lovely ma 23 mei 2011 - 1:39

Marin schreef:Haha ja dat zat ik ook steeds te denken!

Ik vind alleen Lenthe en Lindy leuk geloof ik en de rest niet :P

Ik ook!
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 3 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Atelier Madame ma 23 mei 2011 - 2:18

_Chance schreef:Zitten jullie ook steeds je te verbazen over de lelijkheid van die oorbellen? Vooral die pauwenveren die Emmely in had (evenals die pantergalajurk, maar daar heb ik mijn verbazing al over geuit).
Het viel me op dat de Kuize Meisje van GTST goede zaken hadden gedaan Very Happy echt de helft van de dames had zon losse oorbel in :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 3 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 2:33

Ohja, die oorbellen. Die vind ik zo lelijk....in 2008 bestonden die dingen al trouwens, die oorbellen hebben Marly en Gigi echt niet zelf verzonnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 3 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Guus ma 23 mei 2011 - 4:33

Storm schreef:Ohja, die oorbellen. Die vind ik zo lelijk....in 2008 bestonden die dingen al trouwens, die oorbellen hebben Marly en Gigi echt niet zelf verzonnen.

zonder iemand hier voor het hoofd te stoten, hier in de buurt zijn het wel allemaal een 'bepaald soort meisjes' die zo'n oorbel inhebben... brrr
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 3 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 5:06

Caribbeanlover schreef:Ava, ja ik zag idd dat ze een zoontje heeft, want die heeft Lars daarheen gehaald als verrassing. Hoe oud/jong is zij dan wel niet aangezien hij al 6 is?
Ik geloof dat ze 24 is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 3 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 7:18

Oh da's wel jong.

Ik vind dat Lars zo raar doet de manier van praten en dat vieze geknipoog. Blegh geen leuke man.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 3 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Blond ma 23 mei 2011 - 20:49

Goochempie schreef:
Storm schreef:Ohja, die oorbellen. Die vind ik zo lelijk....in 2008 bestonden die dingen al trouwens, die oorbellen hebben Marly en Gigi echt niet zelf verzonnen.

zonder iemand hier voor het hoofd te stoten, hier in de buurt zijn het wel allemaal een 'bepaald soort meisjes' die zo'n oorbel inhebben... brrr

Hier ook. Ordinaire wijven.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 3 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 8:36

Haha sorry ik moest heel erg lachen om Chantal. Wat een drama queen. Zielig voor haar dat ze zich zo opstelt, maar denk dat Lars wel een goede keuze heeft gemaakt :P

Emmely is ook wel een doos, alhoewel 't eigenlijk best slim is om roddels te verspreiden. Maar ik vind haar niet zo leuk :P

Wel heel jammer dat Lenthe er uit is, ik vond haar juist heel mooi en puur.

Nou, dan ga ik wel voor Lindy smile


(en ja ik vind het nog steeds een leuke vent, alleen die knipoogjes zijn vies)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 3 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 8:38

Marin schreef:Haha sorry ik moest heel erg lachen om Chantal. Wat een drama queen. Zielig voor haar dat ze zich zo opstelt, maar denk dat Lars wel een goede keuze heeft gemaakt :P

Ik hoopte dat ze eruit zou gaan. En toen het gebeurde, heb ik heel hard gelachen om haar puberale gedrag. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 3 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 8:42

Angel Blue Eyes schreef:
Marin schreef:Haha sorry ik moest heel erg lachen om Chantal. Wat een drama queen. Zielig voor haar dat ze zich zo opstelt, maar denk dat Lars wel een goede keuze heeft gemaakt :P

Ik hoopte dat ze eruit zou gaan. En toen het gebeurde, heb ik heel hard gelachen om haar puberale gedrag. angel

Als ze er nu in was gebleven was ik er van overtuigd geweest dat het contractueel was vastgelegd door de productie dat ze er in zou blijven voor de entertainment, en dat Lars haar verplicht een roos moest geven. Maar gelukkig was dat niet zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 3 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Jeanette wo 25 mei 2011 - 8:48

Wat een ordinair misselijk mens is die Chantal zeg! Beetje erg nep!

Ik ben zoooo sexy.. Rolling Eyes
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 3 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Kamperseboekenwurm wo 25 mei 2011 - 8:51

Wat ik niet helemaals snap.... Chantal kreeg toch bij de dubbeldate een roos, dat betekent dat ze toch al automatisch door de rozenronde heen is? Of haal ik nu twee dames door elkaar?

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 3 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 8:53

Kamperseboekenwurm schreef:Wat ik niet helemaals snap.... Chantal kreeg toch bij de dubbeldate een roos, dat betekent dat ze toch al automatisch door de rozenronde heen is? Of haal ik nu twee dames door elkaar?

Ze kregen allebei geen roos bij de dubbele date.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 3 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 20 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum