Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Bachelor

+44
silly-one
Jerry
Paper Crown
studiebol
Sazzle
Polly
ExpressoB
Zininzon
BJA
juffie001
CCC
klavertje
Tabbert
Lies
_Muppit
yellow
Laquisia
Caramba
Sterre
Saxy
Honey*Bee
Lara36
Zwerver
Kamperseboekenwurm
Guus
Lovely
Jeanette
Silver
Antibes
Inge
Atelier Madame
Julia
Plien84
JD
Blond
Verde
minoessepoes
loura
teletascha
Arwyn
Roxy89
Mari
smooch
Zora
48 plaatsers

Pagina 2 van 20 Vorige  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 2 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Atelier Madame wo 18 mei 2011 - 8:30

Ik kijk nu en ik vind het leuk Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 2 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Atelier Madame wo 18 mei 2011 - 8:35

Ik erger me trouwens verschrikkelijk aan die ordinaire Chantal.. pff wat een vervelend mens :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 2 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 8:45

Irriteer me ook mateloos aan haar hoor smile

Lenthe rook aan die roos en ze trok daarna zo'n raar gezicht dat ik echt dacht dat ze over ging geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 2 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 9:52

Chantal doet me denken aan Jwowww van Jersey Shore, de manier hoe ze doet.
Wat ze allemaal tegen Robert zei over haar seksleven ''tis niet dat die er gelijk in hoeft :shock: ''.
Dat zei ze toch?!

Lindy is veels te jong voor hem en heeft modder op haar gezicht (zo noemt mijn man een grote moedervlek).

Emmely komt me bekend voor, maar wist niet waarvan ik haar kende. Ze doet me denken aan Inge de Bruin, maar volgens mij heeft ze meegedaan aan Take me out.
Dat herinner ik me omdat er dacht ik ook een Emmely in zat die je zo schreef, wat al opmerkelijk was.
Waarom schrijven ze namen tegenwoordig en vroeger blijkbaar ook niet gewoon zoals het op de meeste manier voorkomt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 2 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Atelier Madame wo 18 mei 2011 - 21:14

Ik vind Lindy wel leuk smile
Ben blij dat dat Chinese (?) meisje eruit is, die vond ik echt geen partij voor hem

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 2 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 22:53

Nee, dat chinese meisje was echt te stil. In zo'n groep moet je wel een beetje op durven vallen anders lukt het sowieso niet denk ik.

Ik vind dit qua uiterlijk de leukste meiden

The Bachelor - Pagina 2 Mariella_306

The Bachelor - Pagina 2 Emmely_306 Zij zat gisteren al vrolijk mee te roddelen smile

Lindy lijkt me ook wel een leuke meid. Ik had gisteren twijfels of hij haar een roos zou geven.
Ze begon haar gesprek niet echt positief.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 2 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 23:02

Ik vind die vent echt een verschrikkelijke vent, zijn bankrekening zal voor de dames wel aantrekkelijk zijn, kan mij niet voorstellen dat al deze dames hem er echt fantastisch uit vinden zien.

Viel het jullie trouwens niet op dat Emmely het rokje bij haar bovenbeen opzij schoof bij de laatste rozenronde toen hij naar dr keek? Haha moest echt lachen, ze keek behoorlijk chaga vond ik.

En die Chantal hahahaha wat een portret zeg, al gestopt met de pil en alles. Volgens mij wilt ze zo snel mogelijk bevrucht worden. :P

Vind Anita trouwens een mooie vrouw voor haar leeftijd zeg! Gaaf dat hij haar meenam op een zwemdate met dolfijnen!

Laila vind ik leuk! Lekker recht voor dr raap en niet zo nep alsof ze het de anderen gunt, terwijl ze zelf wil. Ook zonder dikke lading make/up een mooie vrouw met pit.

Lindy vind ik wel bij hem passen denk ik, vind haar gezicht alleen nogal vreemd laughcry (sorry).

En Lenthe...ben ik heel benieuwd naar! Of ze echt zo is of zich heel anders voor doet, vond dr schildering wel puur overkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 2 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Inge do 19 mei 2011 - 0:09

Coco, helemaal met je eens dat Anita een prachtige vrouw is, zeker voor haar leeftijd. Ik zou haar absoluut jonger geven dan 48. Ik snap wel dat hij haar geen roos gaf omdat hij graag een gezin wil stichten.
De bachelor vind ik eigenlijk helemaal niks, hij praat tegen de vrouwen alsof hij tegen kleuters praat en vind alles heel nep overkomen hoe hij praat.

Laila vind ik mooier zonder zo onwijs veel make-up, maar vind het niet echt een hele mooie vrouw.

Lenthe, Lindy, Emmely en Karin vind ik erg leuke meiden.
Chantal vind ik wat ordinair maar toch ook best leuk Very Happy
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 2 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 0:57

Ik heb net de eerste twee afleveringen achter elkaar op RTL Gemist gekeken.

Ik vind het dus wel een leuke vent! Ik vind 'm lief, leuk om te zien en knap. Ik val sowieso wel op wat oudere mannen meestal, dus ik vind 38 niet eens zo oud. Wel vind ik sommige meiden inderdaad wel echt jong, 23 zelfs. Maar goed, ik zal de laatste tijd die daar over zal oordelen Wink

Ik ben ook echt weg van Lindy en Lenthe. Ze waren direct al m'n favorieten en ik vind het heel leuk om te zien dat hij hen blijkbaar ook interessant vindt. Een beetje de wat meer 'down to earth' meiden, wel jong allebei (Lindy is dus 23). Maar wel allebei echte lieverds denk ik, en komen niet zo dom over als sommige anderen.

Laila is mooi om te zien (maar op het randje van ordi, zeker met make up, bah), maar ik vermoed dat hij echt voor haar uiterlijk kiest want heb nog niet veel inhoud gezien.

Emmely vond ik inderdaad echt een plaatje in die witte jurk, maar volgens mij slaat zij zo om naar het ordi! Over Chantal nog maar niet te spreken, walgelijk.


Ik had in New York laatst trouwens de Amerikaanse Bachelor gezien en ik vond hem niet veel bijzonderder dan deze man eigenlijk. Niet echt mijn type denk ik. Wel vond ik 't super leuk dat ze toen hun families gingen ontmoeten enzo, dat was al iets verder in de serie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 2 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Inge do 19 mei 2011 - 0:59

Ow die vond ik juist leuk Very Happy

Ik denk dat wat jij zegt over Laila, dat ik mij daar wel in kan vinden ja... Met minder make-up vind ik haar trouwens wel mooier.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 2 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 1:21

Omg, waarom zou je jezelf lenen voor zo'n programma? Je weet nog niet eens van tevoren of je die man aantrekkelijk vindt... Geld en een mooie kop betekenen voor mij absoluut niet dat ik me tot iemand voel aangetrokken, in het geval van deze man zou ik de roos dus niét aannemen. Gatver wat een creap! Dat gladde is echt niks voor mij... laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 2 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Julia do 19 mei 2011 - 2:11

Die chantal is ook in de gouden kooi geweest he. Die zat Jaap half te berijden, daar zijn wel youtube filmpjes van, zag en las ik laatst op het viva forum. Ordinair mens is het, daar knapt hij snel genoeg op af denk ik.
Ik vind Lindy erg leuk, lijkt me een lieverd.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 2 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Blond do 19 mei 2011 - 4:19

OMG die jurk van Emmely bij de rozen ceremonie. Waar koop je zo'n gedrocht?

Verder ben ik het 100% eens met Noa. Ik kan me voorstellen dat je meedoet aan Boer Zoekt Vrouw, dan kies je een boer uit, op zijn verhaal & uiterlijk. Hierbij geef je jezelf op, omdat je toch wel weet dat er een prototype "mooie" man wordt gecast met een dikke bankrekening.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 2 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 4:28

Iiiii, ik griezel echt van hem! Het is zo'n prototype zogenaamde succesvolle en knappe man... Die teksten van hem ook... Brrrrr... en dan denken dat élke vrouw je wel wilt, uuuh nee dus... Suspect

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 2 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Blond do 19 mei 2011 - 7:00

Jaaa haha die teksten, zo ingestudeerd!

Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 2 Empty Re: The Bachelor

Bericht  JD do 19 mei 2011 - 12:20

jeetje hij geeft alle ordinaire meiden een roos :shock:

ik zou best aan het programma meedoen als ik inderdaad van te voren een filmpje zou zien van de man in kwestie, maar echt niet zonder die kerel gezien te hebben....vind dat echt raar.
en als ik me toch had opgegeven en deze knul had voor me gestaan, dan had ik vriendelijk bedankt voor die roos, vind hem echt veelste glad en nep.

en ach...we kijken wel met zn allen, maar weten stiekem ook wel dat de eventuele relatie die eruit voortkomt binnen een jaar weer uit is.. net als die van die Jake en Vienna...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 2 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Antibes vr 20 mei 2011 - 10:29

Is het uit tussen Jake en Vienna? :o
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 2 Empty Re: The Bachelor

Bericht  JD vr 20 mei 2011 - 10:46

jep al heel snel geloof ik, dus ze zijn alweer gescheiden. moet je maar eens even youtuben op Jake en Vienna break up ofzo... was een interview met hun en die presentator van the bachelor, en ze liepen elkaar echt voor alles uit te maken, echt hard tegen hard....
ik keek die break up show vlak na de finale van the bachelor, best een dooddoener...

al was ik vanaf het begin al voor Tenley, vond ik zo'n leuk meisje, vond die vienna ook zo'n ordinair mens
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 2 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Antibes vr 20 mei 2011 - 10:49

Heb het nooit écht gevolgd, dus kende de meiden ook niet echt. Maar vond Vienna qua uiterlijk altijd leuk , uitstraling ipv perfectie.

Wel triest dat het ook niet op een normale manier uit kon dan, morgen eens googelen.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 2 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Silver vr 20 mei 2011 - 20:54

Maar vergeleken de Nederlande Bachelor, vind ik die Ameriaanse Jake dus echt wel een lekkerding! :face:
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 2 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Jeanette zo 22 mei 2011 - 2:04

Ik vind die vent echt zo eng!! :shock: En de meeste meiden vond ik echt ordiniair en meer neigen naar de Tokkies.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 2 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 10:45

_Chance schreef:Plaatsvervangende schaamte, eerst wat ik me opkomt.

A: Die vent heeft het wel goed met zichzelf getroffen hé.. Wat een gladjakker
B: Daar leen je je toch niet voor als vrouw zijnde?

Ja, plaatsvervangende schaamte voelde ik ook! En wat een oridinaire vrouwen zitten ertussen zeg!
En, nee vind die man niet aantrekkelijk/knap.

Waarom praat hij tegen die vrouwen alsof ze 4 jaar oud zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 2 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 10:47

Ik vind Laila trouwens helemaal niet mooi. Wenkbrauwen te overdreven getekend, en ze heeft voor mij te harde trekken. Ze lijkt me ook niet erg aardig nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 2 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 10:48

Waarom zijn al die vrouwen gelijk verliefd op die man, dat is toch eigenlijk niet mogelijk? Suspect

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 2 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 10:54

Noa schreef:Waarom zijn al die vrouwen gelijk verliefd op die man, dat is toch eigenlijk niet mogelijk? Suspect

Ik snap het ook niet. Die constante lach op zijn gezicht, zo nep. Doet me aan een ex van me denken, brrr.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The Bachelor - Pagina 2 Empty Re: The Bachelor

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 20 Vorige  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum