Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd

4 plaatsers

Ga naar beneden

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd Empty Ik ook maar: Kleding advies gevraagd

Bericht  Mida4you do 28 apr 2011 - 20:37

Ik wil het ook vragen aan jullie. Ik heb een dochtertje gekregen en lang alle kleding staat mij niet meer. Ik was laatst aan het shoppen en had er helemaal geen lol meer in omdat ik niet meer weet wat mij wel en niet zou staan. Heel graag wil ik voor in de zomer een jurkje. Maar ik heb een buikje overgehouden van de zwangerschap, heb lovehandles, wat stevige benen en kuiten. Heeft er iemand tips? En als ik een jurkje aan heb dan zie je mijn vetrolletjes helemaal, misschien kan ik iets van corrigerend jurkje eronder dragen? Wie kan mij helpen? Owja en ik ben niet erg groot +/- 1.68 cm

Hieronder zie je 2 foto's van mij om te laten zien hoe ik er nu uitzie ( ik hoop dat ze duidelijk genoeg zijn )

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd Foto-OCHKDEMX

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd Foto-K8644QNT


Laatst aangepast door Mirjam4you op do 28 apr 2011 - 22:14; in totaal 2 keer bewerkt
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd Empty Re: Ik ook maar: Kleding advies gevraagd

Bericht  Niekske do 28 apr 2011 - 21:13

Het shirtje dat je op de foto draagt, accentueert juist je lovehandles door de strakke band in de onderkant. Een langer shirt staat dan mooier. Bij didi verkopen ze lange shirts met of zonder mouwen (gewoon effen kleuren), die kun je ook leuk ergens onder dragen. Of je draagt erover een jasje of giletje. Daarmee vallen je lovehandles en je buikje een stuk minder op.

Ik kan van de foto's moeilijk inschatten hoe lang je bent...? Das misschien nog wel handig om te vermelden smile ik heb zelf een paar jurkjes en tuniekjes die vanaf mijn borsten wijd uitlopen. Ik vind dat soort modellen vaak lastig om mooi te dragen, het wordt snel een beetje een 'zak' en dat is veel erger als je klein bent. Ik ben zelf 1,85 en ik vind het bij mijzelf vaak ook niet staan. Maar ik heb inmiddels een paar dingen gevonden die wél staan en daarmee kan ik heerlijk alle rondingen van buik, heupen, kont en bovenbenen verdoezelen smile ik ben foto's aant zoeken, maar het is lastig... ik bedoel zo'n taille in elk geval:
Ik ook maar: Kleding advies gevraagd MLA01_2430_012R_82830
Of een jurk/tuniek die al van boven je borsten wijd uitloopt:
Ik ook maar: Kleding advies gevraagd MLA65_0031_006R_83795

ik moet bekennen dat ik het laatste model niet zo denderend vind, maar het is even ter illustratie. Ik heb zelf zo'n tuniek van WE, maar die is van vorig jaar.

En voor jurkjes, een vriendin van me is nu zwanger en zij heeft laatst jurkjes gekocht bij de hema, deze:
Ik ook maar: Kleding advies gevraagd Damesjurk,_Blauw,_S-36311851-Big
Door de band en de drukke print, vallen je contouren een stuk minder op. Volgens mij is corrigerend ondergoed niet nodig, als je je panty of legging een maatje groter koopt, tekent die je lovehandles niet meer zo af Wink zelf draag ik ook wel eens een brede riem over mijn heupen, die valt dan ook over de 'bobbels' aan de zijkant smile

Met een vest als dit kun je denk ik ook veel verdoezelen:
Ik ook maar: Kleding advies gevraagd MLA01_2549_131R_91024Ik ook maar: Kleding advies gevraagd DMA01_91024_08011_71_6251

Ik draag die zelf zo los of met een riem in mijn taille, stukje onder mijn borsten. Dan blijven die 'flappen' lekker over je buik en heupen hangen en vallen smile deze geeft het ook in mouwloze varianten, shirtje eronder of alleen een topje voor de zomer.

Dit is even mijn inspiratie voor nu, hopelijk heb je er iets aan!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd Empty Re: Ik ook maar: Kleding advies gevraagd

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 21:17

Je kun je taille nog goed zien zitten hoor! Dat zou ik vooral proberen te benadrukken, door shirtjes of jurkjes die strakker onder de borst en/of taille vallen.

Zo'n shirtje als op de foto zou ik persoonlijk niet kiezen, omdat hij net onder de 'probleemzone' weer strak valt door dat elastiekje en eigenlijk je op dat punt eigenlijk een stuk groter doet lijken.

Hoe ziet het met je schouders/hals/decollete. Als je die lichaamsdelen mooi vindt zou ik die proberen te accenturen met v hals shirtjes. 3 kwart mouwtjes maken je armen slanker, maar ik zou niet te snel kiezen voor een shirtje wat je armen te strak bekleed want dan krijg je het tegenovergestelde.

Wat vind je van zulke items?

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd VE121I01H-502__default__1
Strakker onder de borst, valt tot op de knie en mouwtjes die niet te strak rond de bovenarmen vallen. Een mooi v-tje om de hals te laten zien. (maakt je nek ook langer!)

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd KI221I00D-202__default__1

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd VE121E00R-103__default__1
Tuniekje met wat losser 3 kwart mouwtje en nadruk op taille.

Blazertje die rond de heupen weer omhoog loopt waardoor je taille wordt benadrukt en je benen langer lijken (beetje marilyn monroe effect Very Happy )
Ik ook maar: Kleding advies gevraagd F2021D00E-503__default__1

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd M3221E006-503__default__1

Qua rok zou ik er persoonlijk voor kiezen om de lijn van je heup naar onder te volgen (dus niet eentje die strakker wordt maar ook niet eentje die te zwierig wordt want dan is het misschien wel weer erg veel volume onder).. Zoiets maar dan wel dat hij netjes valt (niet te strak, niet te los)

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd VE121H00A-704__default__1

Wie weet vind je het wat Very Happy




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd Empty Re: Ik ook maar: Kleding advies gevraagd

Bericht  loura do 28 apr 2011 - 21:25

Idd ik zou een wat wijder uitvallend jurkje kiezen. Zoals de voorbeelden hierboven smile Vooral die blauwe bij punkd Wink Die krijg ik vandaag binnen namelijk haha
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd Empty Re: Ik ook maar: Kleding advies gevraagd

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 21:31

loura schreef:Idd ik zou een wat wijder uitvallend jurkje kiezen. Zoals de voorbeelden hierboven smile Vooral die blauwe bij punkd Wink Die krijg ik vandaag binnen namelijk haha

haha die viel ook echt direct op toen ik erlangs scrolde! Dat is echt zo'n jurkje die volgens mij heel veel vrouwen een mooi figuur kan geven Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd Empty Re: Ik ook maar: Kleding advies gevraagd

Bericht  Jeanette do 28 apr 2011 - 21:35

Ik zou kleding met een randje dat eindigt bij de heupen vermijden, want het benadrukt het juist. Zoals Punk'd al aangaf, dat zou jou erg mooi staan!

Hier nog een paar opties (Ik ben lekker kleding aan het kijken haha op internet);

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd MLA55_0991_066R_83326

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd MLA55_0857_013R_78507

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd MLA45_0036_099R_82875

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd Shoppingwindow?dept=DAM_TRI_KOR&shoptype=S

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd MLA55_0992_053R_80700

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd MLA01_2415_006R_83000
Vestjes doen veel wonderen!

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd MLA35_0008_008R_83338

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd MLA55_0986_149R_82847

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd MLA65_0053_204R_84153

Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd Empty Re: Ik ook maar: Kleding advies gevraagd

Bericht  Mida4you do 28 apr 2011 - 22:18

Thanx voor julie tips. Hier kan ik wel wat mee. Ik ga volgende week maar weer een shoppen. Heb er nu toch een beetje een andere kijk op en hopelijk kan ik slagen. Ik vind het 1e jurkje wat Punk'd liet zien erg mooi!! Het is altijd fijn als iemand anders eens tegen je aan kijkt want meestal hebben andere mensen toch weer andere leuke ideeën. En zo via het forum een foto plaatsen en vragen naar advies is natuurlijk ook moeilijk want ja, je ziet alleen maar een foto en daar is alles mee gezegd. Dank je wel jullie.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd Empty Re: Ik ook maar: Kleding advies gevraagd

Bericht  Jeanette vr 29 apr 2011 - 2:58

You're welcome! En ik hoop dat je snel slaagt voor wat leuks! smile
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd Empty Re: Ik ook maar: Kleding advies gevraagd

Bericht  Niekske vr 29 apr 2011 - 3:27

En ook even showen hier Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd Empty Re: Ik ook maar: Kleding advies gevraagd

Bericht  Mida4you vr 29 apr 2011 - 4:30

Als ik wat heb kom ik het zeker showen Wink
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ook maar: Kleding advies gevraagd Empty Re: Ik ook maar: Kleding advies gevraagd

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum