Pijn van onderen..
+4
Susan
Liadan
Printje
Theezakje13
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pijn van onderen..
He meiden,
Heb sinds een paar dagen pijn aan mijn onderkant. Zit niet echt in/bij mijn vagina, meer in mijn liezen.
Ben vandaag 30 weken zwanger.
De laatste dagen voel ik het wel, maar is prima te hebben.
Maar nu het laatste uur, pfff. Weet niet hoe ik het zoeken moet. Doet veel pijn.
Herkent iemand dit?
Heb sinds een paar dagen pijn aan mijn onderkant. Zit niet echt in/bij mijn vagina, meer in mijn liezen.
Ben vandaag 30 weken zwanger.
De laatste dagen voel ik het wel, maar is prima te hebben.
Maar nu het laatste uur, pfff. Weet niet hoe ik het zoeken moet. Doet veel pijn.
Herkent iemand dit?
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Pijn van onderen..
Ik had dat tijdens mijn zwangerschap ook. Je kindje duwt dan ergens tegenaan geloof ik.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
OKe, maar de pijn is er echt continu.
Net of iemand me flink van onderen getrapt heeft..
Net of iemand me flink van onderen getrapt heeft..
Theezakje13- Prater
Zou misschien kunnen. Ik ken dat alleen in mijn buik en voelt wel anders moet ik zeggen.
Theezakje13- Prater
Ik heb dat ook, maar alleen als ik veel doe (nou is alles op dit moment veel, haha). Ik dacht eigenlijk dat het van mijn bekken af komt.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik denk dat het ook wel bandenpijn kan zijn, je baarmoeder zit natuurlijk aan meerdere banden, ook in je liezen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik vind het gewoon vaag.
Moeilijk te omschrijven wat ik precies voel.
Maar dat het gruwelijk zeer doet weet ik wel...
Moeilijk te omschrijven wat ik precies voel.
Maar dat het gruwelijk zeer doet weet ik wel...
Theezakje13- Prater
Iemand tips tegen bandenpijn dan?
Theezakje13- Prater
gaan liggen en je knieen iets omhoog trekken, dan is de spanning daar een beetje vanaf. Bij mij werd het dan direct wat dragelijker.
Gast- Gast
Dank je voor de tip dromertje. Heb al een en ander geprobeerd, maar niks helpt echt..
Zal me ook wel zorgen om niks maken.
Zal me ook wel zorgen om niks maken.
Theezakje13- Prater
In ieder geval rustig aan doen, bij mij werd het erger als ik te lang of te snel liep. Probeer zoveel mogelijk te ontspannen, ga op de bank liggen met een kruikje tegen de zere plek. Op je werk ook niet teveel rennen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb dat ook en bij mij zeiden ze dat de kleine dan op de zenuwen in je liezen/benen duwt. Als ik die pijn heb kan ik ook even niet meer lopen. Ik weet niet of dat ook voor jou geldt...?
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Lopen kan ik dan nog wel.
Moet zeggen dat elke beweging moeite kost..
Moet zeggen dat elke beweging moeite kost..
Theezakje13- Prater
kan ook zijn dat de kleine ergens heel hard getrapt heeft en dat daar een blauwe plek is ontstaan aan de binnenkant en dat je die voelt
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Zou als ik jou was wel urine meenemen voor de zekerheid, kunnen ze een evt blaasontsteking of urineweg infectie misschien uitsluiten.
Gast- Gast
He vervelend zeg Theezakje! Gaat verder wel alles goed?
Ik had het ook tegen het einde van de zwangerschap (weet niet meer vanaf hoeveel weken), als ik te snel of te lang liep kreeg ik steken benenden. Als ik dan even kleinere pasjes maakte ging het weer weg. Wat het uiteindelijk was weet ik niet...
Zou het bij jou misschien een zenuwbeknelling kunnen zijn? Aangezien het constant pijn doet? Dat voelt een beetje als tandpijn maar dan ergens anders....bij bepaalde bewegingen kan het trouwens even pijnlijker of minder worden...
Ik had het ook tegen het einde van de zwangerschap (weet niet meer vanaf hoeveel weken), als ik te snel of te lang liep kreeg ik steken benenden. Als ik dan even kleinere pasjes maakte ging het weer weg. Wat het uiteindelijk was weet ik niet...
Zou het bij jou misschien een zenuwbeknelling kunnen zijn? Aangezien het constant pijn doet? Dat voelt een beetje als tandpijn maar dan ergens anders....bij bepaalde bewegingen kan het trouwens even pijnlijker of minder worden...
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddyaapje, verder gaat alles wel goed! Begin af te tellen nu...
Merk dat het nu weer wat meer pijn doet als vanmorgen en heb niet eens iets gedaan vandaag.
Merk dat het nu weer wat meer pijn doet als vanmorgen en heb niet eens iets gedaan vandaag.
Theezakje13- Prater
Heel herkenbaar, in mijn laatste zwangerschap heb ik dit vanaf week 33 ook gehad. Het voelde echt alsof ik een enorme trap in mijn *** had gehad, het voelde echt blauw en dik aan. Vanaf een week of 36 was mijn onderkant ook gezwollen, zag er echt vreemd uit en vroeg me af of dat nog wel goed zou komen maar dat is het wel Volgens de gyn. kwam dit omdat M.ara extreem laag lag in mijn bekken, het voelde ook alsof ze eruit kon vallen.
Gast- Gast
Ik heb er last van gehad ook vanaf de 30e week. De kleine lag toen erg laag en was bezig met indalen. De resterende zwangerschap heb ik hier last van gehad zeker als ik veel had gedaan of gelopen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Theezakje13 schreef:Teddyaapje, verder gaat alles wel goed! Begin af te tellen nu...
Fijn dat verder alles goed gaat! Je mag idd langzaam aan gaan aftellen...nog ff en je gaat al met verlof! Hopelijk trekt de pijn nog weg en heb je er niet de rest van je zwangerschap nog last van! Sterkte!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: