Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bloemkool schotel kun je dat invriezen?

+3
minoessepoes
Pien
remover27
7 plaatsers

Ga naar beneden

bloemkool schotel kun je dat invriezen? Empty bloemkool schotel kun je dat invriezen?

Bericht  remover27 ma 9 mei 2011 - 2:16

Dan bedoel ik zon schotel die je met een pakje maakt.

Ik maak hem met gehakt, bloemkool uit de diepvries, en aardappel schijfjes.

En moet ik hem dan al afbakken en dan invriezen?
of nog niet afbakken maar wel heel de schotel al bereiden?

Heb perongeluk gehakt gekocht dat houdbaar is tot de 10de, gaat het dan nog?

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

bloemkool schotel kun je dat invriezen? Empty Re: bloemkool schotel kun je dat invriezen?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 2:25

Gewoon vandaag helemaal klaarmaken en invriezen. Wordt misschien een beetje papperig, maar verder kan het prima lijkt me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

bloemkool schotel kun je dat invriezen? Empty Re: bloemkool schotel kun je dat invriezen?

Bericht  Pien ma 9 mei 2011 - 2:31

ik ben zelf niet zo van het 2 keer invriezen dus zou bloemkool die al gevroren is geweest niet weer invriezen. dan zou ik kiezen voor een verse bloemkool....


Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bloemkool schotel kun je dat invriezen? Empty Re: bloemkool schotel kun je dat invriezen?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 3:06

Nee ik ook niet eigenlijk, ik ga niet eten voor de 2e keer invriezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

bloemkool schotel kun je dat invriezen? Empty Re: bloemkool schotel kun je dat invriezen?

Bericht  minoessepoes ma 9 mei 2011 - 3:22

Ik denk eerlijk gezegd dat het opnieuw invriezen van de bloemkool geen probleem is omdat het nu bereid is en hiervoor was het rauw. Dan moet je de ovenschotel wel bereiden en afbakken inderdaad.

Zelf zou ik het gehakt gewoon invriezen en de schotel pas bereiden als ik het ga eten.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bloemkool schotel kun je dat invriezen? Empty Re: bloemkool schotel kun je dat invriezen?

Bericht  _Femme ma 9 mei 2011 - 3:42

Mij lijkt het niks om het eerst helemaal klaar te maken, dan in te vriezen en dan weer op te warmen.. bloemkool wordt heel papperig als je het voor de 2e keer opwarmt

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bloemkool schotel kun je dat invriezen? Empty Re: bloemkool schotel kun je dat invriezen?

Bericht  sanne-84 ma 9 mei 2011 - 4:34

als het inderdaad gaat om het feit dat het gehakt 'maar' tot de 10e houdbaar is zou ik het gehakt invriezen en er uithalen wanneer je de schotel gaat maken.
anders kun je het gerecht wel invriezen, maar is toch lekkerder als het meteen in de oven gaat en opgegeten wordt als het klaar is gemaakt
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bloemkool schotel kun je dat invriezen? Empty Re: bloemkool schotel kun je dat invriezen?

Bericht  Prosecco ma 9 mei 2011 - 5:47

Als ik iets smerig vind dan is het wel opgewarmde bloemkool, dus dat zou ik zeker niet doen
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bloemkool schotel kun je dat invriezen? Empty Re: bloemkool schotel kun je dat invriezen?

Bericht  loesje di 10 mei 2011 - 22:08

o dat heb ik zo vaak gedaan bloemkool invriezen en nu doe ik het ook met het eten van mijn zoontje
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

bloemkool schotel kun je dat invriezen? Empty Re: bloemkool schotel kun je dat invriezen?

Bericht  Pien di 10 mei 2011 - 22:43

loesje schreef:o dat heb ik zo vaak gedaan bloemkool invriezen en nu doe ik het ook met het eten van mijn zoontje
maar was het dan verse of al ingevroren bloemkool? dat is een heel verschil namelijk

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bloemkool schotel kun je dat invriezen? Empty Re: bloemkool schotel kun je dat invriezen?

Bericht  loesje di 10 mei 2011 - 23:27

verse die ik dan gekookt heb en maaltijdjes van gemaakt heb die vries ik in voor mijn zoontje
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

bloemkool schotel kun je dat invriezen? Empty Re: bloemkool schotel kun je dat invriezen?

Bericht  Pien di 10 mei 2011 - 23:37

loesje schreef:verse die ik dan gekookt heb en maaltijdjes van gemaakt heb die vries ik in voor mijn zoontje
maar dat is ook niet te vergelijken met al bevroren bloemkool, die dan gekookt word en dan weer ingevroren word!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bloemkool schotel kun je dat invriezen? Empty Re: bloemkool schotel kun je dat invriezen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum