Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Prei kerrie schotel, halveren voor 2 personen?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Prei kerrie schotel, halveren voor 2 personen? Empty Prei kerrie schotel, halveren voor 2 personen?

Bericht  ShallY do 21 jul 2011 - 22:11

Ik heb een recept gezien op internet voor een prei kerrie schotel. Dit is alleen voor 4 personen.
Nu vind ik het moeilijk wat ik moet doen. Zal ik het gewoon zo houden of halveren voor 2 personen?
Dit kan je zeker niet invriezen als er over is?
Mijn vriend is namelijk een grote eter dus vandaar.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Prei kerrie schotel, halveren voor 2 personen? Empty Re: Prei kerrie schotel, halveren voor 2 personen?

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 22:13

Invriezen kan wel.

Ik zou gewoon het recept aanhouden. Zeker als je vriend een grote eter is!

Gast
Gast

Prei kerrie schotel, halveren voor 2 personen? Empty Re: Prei kerrie schotel, halveren voor 2 personen?

Bericht  minoessepoes do 21 jul 2011 - 22:15

Hoeveel rijst/pasta/ aardappel kook je normaal voor 2 personen en hoeveel vlees hou je aan? Lees de hoeveelheden die in het recept staan en kijk of dat overeen komt bij wat je normaal doet.

Of je het kan invriezen ligt er maar net aan wat er allemaal voor een ingredienten in de schotel gaan
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  ShallY do 21 jul 2011 - 22:18

Sorr trouwens voor 2 dezelfde topics. Heb op iets verkeerds gedrukt en nu zijn er dus 2.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: