Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Niet willen staan onder de douche...

+7
Printje
Thunder
Floor
Susan
Liadan
pantuf
Pien
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... - Pagina 2 Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 19:41

@ Diese: Ja, maar dan nog moet ik `m daarna ergens kwijt kunnen...
Tussen het raam en de wasbak heb ik wel wat ruimte maar dan gaat het raam niet meer open :P

@ Tania: Nee, ze wil ook niet zitten.
Echt enkel getild worden....

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... - Pagina 2 Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 20:02

Waar komt de straal op haar als ze staat?
S vind het vervelend als de straal in zijn gezicht komt, als hij op zijn ruggetje komt dan gaat hij rustig spelen smile

Gast
Gast

Bericht  PiP ma 9 mei 2011 - 22:05

Helaas geen tips, F moet ik tegenhouden om onder de douche te gaan...
Ze pakt het krukje erbij en wil dan in bad klimmen (wij douchen in bad).
Heel soms heeft ze een bui dat ze gewoon lekker tegen ons aan wil hangen en als het dan zwaar wordt dan gaan we op de grond zitten met haar op schoot.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Flemy di 10 mei 2011 - 8:13

Je kunt dat Bibabad toch ook in de douche laten staan, dus waar je zelf onder de douche staat. Als je dan zelf gaat douchen, zet je 'm even tijdelijk ergens neer.

Mijn dochter ging altijd al vanaf een jaar ongeveer normaal onder de douche mee, maar op de leeftijd van ongeveer 1,5 jaar was het ineens een groot drama. Dat is gelukkig vanzelf weer over gegaan, we hebben haar toen wat vaker in bad gedaan (bibabad) en ineens kwam de interesse voor het douchen weer terug.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: