Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw actuele horoscoop van vandaag!

+17
Chocolate Cookie
patjuhhh
Pussycat
Silver
Lady4
VeryCherry
Rovine
Jelin
mo-lola
mosio
_Inge_
Zwerver
Sugarfall
Serena
Lotus
Roze Roos
Jeanette
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Jouw actuele horoscoop van vandaag! - Pagina 2 Empty Re: Jouw actuele horoscoop van vandaag!

Bericht  Pussycat do 9 dec 2010 - 23:35

CherrieLola schreef:
Pussycat schreef:
CherrieLola schreef:Vissen

Daghoroscoop 10 december 2010

Het is niet verstandig als je vandaag de degens kruist. Een gevecht zal niet in je voordeel uitpakken. Wees daarom terughoudend met je uitgesproken meningen. Wees diplomatiek.

Hmmm, ik ben niet van plan om vandaag ruzie te maken. Gelukkig stond deze horoscoop niet voor gister, dan had ik het heel zwaar gehad waarschijnlijk Wink

O'jee hetzelfde geldt voor mij Very Happy

Stom eigenlijk, ik heb helemaal niks met horoscopen, maar ik ga wel denken 'wat nou als deze voor gister was?' en meer van dat soort dingen.

Maar daarom is deze voor vandaag en niet voor gister, want gister had je een andere Very Happy

Haha maar soms klopt het wel en soms niet. En sowieso moet ik oppassen met mijn uitgesproken mening dus had hij voor elke dag wel gepast. Daarmee bedoel ik te zeggen dat ik er ook niet zo heel erg in geloof en er voor elke dag wel wat te verzinnen is.
En elke horoscoop zou wel bij mij passen. Want het is gewoon iets wat iedereen op zichzelf kan betrekken.

Wat wel vaak klopt is gewoon de algemene horoscoop dus hoe een vissenmens in elkaar steekt zeg maar.
Maar die van dag tot dag kan volgens mij bij iedereen horen.

Snappen jullie het nog? haha

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw actuele horoscoop van vandaag! - Pagina 2 Empty Re: Jouw actuele horoscoop van vandaag!

Bericht  patjuhhh do 9 dec 2010 - 23:36

Baileys schreef:Weegschaal

Daghoroscoop 9 december 2010

Jouw humeur is niet bijzonder zonnig vandaag. Gebruik al je energie om tegen je slechte humeur te vechten, anders zul jij beslist narigheid naar je toe trekken.

Ik geloof niet zo in horoscopen hoor, maar moet zeggen er zit nu wel een kern van waarheid in.
Dus ik zal proberen of ik wat positiever kan worden vandaag want heb natuurlijk geen zin in narigheid angel

deze klopt als een bus voor mij van gister. maarja vandaag nog zo´n dag dat alles mis gaat. had ik er gister ook nog bij.

Vandaag val jij van het ene ongelukje in het andere. Het is misschien verstandig een dagje rustig aan te doen. Morgen ziet het er beslist weer beter uit.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  VeryCherry do 9 dec 2010 - 23:37

Whahaahaha ja, ik vat je nog hoor Wink
Is dat een Vissen-trekje? Zo'n uitgesproken mening?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 23:42

Pussycat schreef:
CherrieLola schreef:
Pussycat schreef:
CherrieLola schreef:Vissen

Het is niet verstandig als je vandaag de degens kruist. Een gevecht zal niet in je voordeel uitpakken. Wees daarom terughoudend met je uitgesproken meningen. Wees diplomatiek.

Hmmm, ik ben niet van plan om vandaag ruzie te maken. Gelukkig stond deze horoscoop niet voor gister, dan had ik het heel zwaar gehad waarschijnlijk Wink

O'jee hetzelfde geldt voor mij Very Happy

Stom eigenlijk, ik heb helemaal niks met horoscopen, maar ik ga wel denken 'wat nou als deze voor gister was?' en meer van dat soort dingen.

Maar daarom is deze voor vandaag en niet voor gister, want gister had je een andere Very Happy

Haha maar soms klopt het wel en soms niet. En sowieso moet ik oppassen met mijn uitgesproken mening dus had hij voor elke dag wel gepast. Daarmee bedoel ik te zeggen dat ik er ook niet zo heel erg in geloof en er voor elke dag wel wat te verzinnen is.
En elke horoscoop zou wel bij mij passen. Want het is gewoon iets wat iedereen op zichzelf kan betrekken.

Wat wel vaak klopt is gewoon de algemene horoscoop dus hoe een vissenmens in elkaar steekt zeg maar.
Maar die van dag tot dag kan volgens mij bij iedereen horen.

Snappen jullie het nog? haha

zelfde sterrenbeeld, kan me niet indenken dat ik vandaag ruzie ga maken...
In de algemene horoscoop herken ik me ook erg in :P

Welk sterrenbeeld heeft jullie partner?
Mijn vriend de waterman en bij de ene website staat er dat dat prima samen kan en bij de andere weer totaal niet... Nou ja we zijn al bijna 2 jaar gelukkig:) dus...

Gast
Gast

Bericht  Pussycat do 9 dec 2010 - 23:50

Heb het geprobeert te zoeken, maar kan het niet vinden dus het zal wel toeval zijn dan Wink

Edit : Mijn vriend is tweeling en daar staat meestal bij dat ik het beter bij vriendschap kan houden hahaha te laat....

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Chocolate Cookie vr 10 dec 2010 - 0:18

Boogschutter

Jouw pad gaat vandaag niet over rozen. Je moet echter niet meteen de schouders laten hangen. Kom op! Je moet doorgaan op de ingeslagen weg, want dat is de juiste en dat weet je best.

Hmm, ja klopt wel een beetje haha
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  May vr 10 dec 2010 - 0:39

Tweeling

Jij trekt het avontuur aan. Iets dat je normaal gesproken met open armen zou ontvangen. Vandaag voel je echter meer voor degelijkheid en vastigheid, vooral in de liefde.

Het klopt wel voor vandaag, heb graag een lekker rustig en suf dagje vandaag. Ach en cupido heeft nog niet raak geschoten dus over de liefde kan ik weinig zeggen.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Jeanette vr 10 dec 2010 - 21:30

Stier

Daghoroscoop 11 december 2010

Jij wilt iets bespreken, maar dat wil je niet zo maar even tussendoor of aan de telefoon doen. Heel verstandig. Nodig die persoon bij jou uit of neem hem/haar mee uit eten. Creëer rust om je heen.

Dan ga ik maar eens lekker lui doen dit weekend haha. Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 23:54

Er is iets dat jou dwarszit en waar je geen vinger achter krijgt. Probeer het eens vanuit een heel ander standpunt te bekijken.

Edit; Het is zo heerlijk algemeen, dat het ook nog klopt. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Silva za 11 dec 2010 - 0:00

Je krijgt vandaag te maken met allerlei ruzies en dat levert veel stress op. Je hebt de meeste problemen echter zelf veroorzaakt, dus is het niet meer dan normaal dat je ze ook zelf moet oplossen.

Ik hoop 't toch nie! Ik heb net afgelopen dinsdag zo'n erge ruzie gehad dat mn lief en ik anderhalve dag stilzwijgend langs elkaar door 't huis liepen dus dat zou niet zo best zijn haha! Inmiddels is 't wel weer goed gemaakt en zijn we weer superlief tegen elkaar, maar ruzie heb ik nou geen zin in... angel
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  xxDila za 11 dec 2010 - 0:16

Stier

"Jij wilt iets bespreken, maar dat wil je niet zo maar even tussendoor of aan de telefoon doen. Heel verstandig. Nodig die persoon bij jou uit of neem hem/haar mee uit eten. Creëer rust om je heen."

Hmm, ik wil nog wel het één en ander bespreken met vriendlief over zijn bijna-nieuwe baan. Maar dat is niet heel zwaar ofzo, haha!
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Caroow za 11 dec 2010 - 0:41

Kreeft

Rust roest. Kom maar eens uit die luie stoel en ga eens wat doen. Jij kunt wel wat leven in de brouwerij gebruiken en niet alleen op fysiek niveau.

Nou, ik heb echt geen tijd om in mijn luie stoel te zitten! Ik heb het hartstikke druk!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: