Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw actuele horoscoop van vandaag!

+17
Chocolate Cookie
patjuhhh
Pussycat
Silver
Lady4
VeryCherry
Rovine
Jelin
mo-lola
mosio
_Inge_
Zwerver
Sugarfall
Serena
Lotus
Roze Roos
Jeanette
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Jouw actuele horoscoop van vandaag! Empty Jouw actuele horoscoop van vandaag!

Bericht  Jeanette do 9 dec 2010 - 1:25

Op de site; http://www.astro-online.nl/nl/astroonline?id=dailyhoroscope&sign=1 kun je je daghoroscoop bekijken. Ik geloof niet echt in horoscopen, maar vind het wel geinig om te lezen. Wat staat er in jouw daghoroscoop? Very Happy

Stier

Daghoroscoop 9 december 2010

Je leven is verschrikkelijk saai, althans dat vind jij. Daarom grijp je elke kans aan om een beetje leven in de brouwerij te brengen. Pas op dat je met deze acties geen geliefde personen kwetst.

Klopt wel een beetje. Op dit moment vind ik mijn leven wat saai, er mag wel weer iets (leuks) spannends gebeuren haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw actuele horoscoop van vandaag! Empty Re: Jouw actuele horoscoop van vandaag!

Bericht  Roze Roos do 9 dec 2010 - 1:28

Jij bent oververmoeid en gestrest. Je moet nodig op een veilige manier stoom aflaten anders gebeuren er ongelukken. Zorg met spoed dat jij je ontspant.

Dit staat er bij mij, ik denk niet dat er ongelukken gaan gebeuren, maar een dagje goed ontspannen is wel iets wat ik nodig heb!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Jouw actuele horoscoop van vandaag! Empty Re: Jouw actuele horoscoop van vandaag!

Bericht  Lotus do 9 dec 2010 - 1:29

Maagd

Jij bent oververmoeid en gestrest. Je moet nodig op een veilige manier stoom aflaten anders gebeuren er ongelukken. Zorg met spoed dat jij je ontspant.

Oververmoeid klopt wel. Voor de rest zou het ook kunnen kloppen, maar ik stop mijn gevoelens heel erg weg op het moment, dus dat merk ik niet zo erg. Ik ga nu Greys kijken, dus dat ontspannen komt wel goed, denk ik.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 1:30

Tweeling

Je trekt vandaag mensen aan. Iedereen wil zijn verhaal bij jou kwijt. Als je er niet meer tegen kunt moet je dat gewoon zeggen. Blijf wel tactvol, je wilt tenslotte geen ruzie maar rust.

Klopt wel en niet. Ik verwacht vanavond veel verhalen en heb inderdaad deze week niet genoeg energie om alles van iedereen te horen. Aan de andere kant is dat niet per se iets van vandaag, dat is eigenlijk altijd wel zo Wink. Ruzie ga ik er trouwens ook niet om krijgen.

Gast
Gast

Bericht  Serena do 9 dec 2010 - 1:31

Probeer tijd voor jezelf te regelen, die heb je absoluut nodig om over de jongste gebeurtenissen na te denken. Anders loop jij de kans jezelf voorbij te lopen. Alle gunstige ontwikkelingen kunnen dan verloren gaan.

Dit staat er bij mij.. en heel toevallig heb ik net een bericht naar mn vriend gestuurd dat ik vanavond ff rust neer.. toch toevallig. Verder geloof ik er ook nooit zo in, maar vind het wel leuk om te lezen.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 1:34

Kreeft

Een moeilijke dag, gebruik je gezond verstand vandaag zoveel mogelijk. Laat je niet door jouw emoties onderuit halen, maar blijf objectief denken.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 1:35

Steenbok

Er staat jou vandaag een leuke verrassing te wachten. Bedenk dat het niet alleen om de inhoud gaat, het gaat vooral om het gebaar. Reageer niet te overdreven, maar toon je emoties zoals ze zijn.

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall do 9 dec 2010 - 1:35

Ram

Je bent niet zo oprecht geweest tegen iemand. Als je iets beloofd moet je het menen, anders kun je beter niets zeggen. Nu heb jij je in een lastige situatie geplaatst. Je zult je woord moeten houden.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Zwerver do 9 dec 2010 - 1:36

Schorpioen

Jouw vrolijke humeur zorgt ervoor dat je weinig problemen hebt met het vinden van nieuwe bekenden. Je moet echter voor vriendschap een spaatje dieper gaan en de oppervlakkigheid verlaten.

niks van waar
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  _Inge_ do 9 dec 2010 - 1:37

wc-eend schreef:Schorpioen

Jouw vrolijke humeur zorgt ervoor dat je weinig problemen hebt met het vinden van nieuwe bekenden. Je moet echter voor vriendschap een spaatje dieper gaan en de oppervlakkigheid verlaten.

niks van waar
Zelfde..Wink
_Inge_
_Inge_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  mosio do 9 dec 2010 - 1:41

Waterman

Probeer tijd voor jezelf te regelen, die heb je absoluut nodig om over de jongste gebeurtenissen na te denken. Anders loop jij de kans jezelf voorbij te lopen. Alle gunstige ontwikkelingen kunnen dan verloren gaan.

Ik geloof nooit zo in deze dingen, maar toevallig klopt deze helemaal. Ik moet inderdaad meer tijd voor mezelf maken en goed overal nadenken.

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 1:53

Vissen

Jij hebt energie genoeg om nieuwe wegen te bewandelen. Dat is dan ook precies wat je gaat doen. Vooral in de liefde, waar jij je niet helemaal happy voelt, moet je op onderzoek uitgaan.

Nieuwe wegen bewandelen doe ik al een tijdje en heb nu idd genoeg energie Very Happy Op sociaal gebied gaat het top, doe heel veel leuke dingen. Qua kapsel ga ik ook een nieuwe weg bewandelen, ga van blond naar bruin vandaag Laughing
En tsja, die liefde.. Ik weet het niet hoor! Ik laat het even zoals het is momenteel!

Gast
Gast

Bericht  mo-lola do 9 dec 2010 - 2:08

Leeuw

Soms is het moeilijk om eerlijk te zijn, toch zul je merken dat iets mooier maken dan het is uiteindelijk veel moeilijker is.
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117

Bericht  Jelin do 9 dec 2010 - 2:47

plumke schreef: Steenbok

Er staat jou vandaag een leuke verrassing te wachten. Bedenk dat het niet alleen om de inhoud gaat, het gaat vooral om het gebaar. Reageer niet te overdreven, maar toon je emoties zoals ze zijn.

Geldt ook voor mij. Laat die verrassing maar komen dan Wink

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Rovine do 9 dec 2010 - 2:53

Ook maagd en moet me nodig ontspannen.

Maar moeten we dat niet allemaal met het weekend bijna in zicht?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  VeryCherry do 9 dec 2010 - 2:58

Vissen

Jij hebt energie genoeg om nieuwe wegen te bewandelen. Dat is dan ook precies wat je gaat doen. Vooral in de liefde, waar jij je niet helemaal happy voelt, moet je op onderzoek uitgaan.

Klopt helemaal niks van, ik ben heel erg gelukkig met mijn vriend.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Lady4 do 9 dec 2010 - 3:19

Kreeft

Een moeilijke dag, gebruik je gezond verstand vandaag zoveel mogelijk. Laat je niet door jouw emoties onderuit halen, maar blijf objectief denken.

Klopt helemaal geen bal van! Heb een prima dag vandaag. Net een superleuk huis bekeken en stuiter bijna door mijn huis van enthousiasme. En daar blijf ik toch objectief bij denken, ook al laat ik mijn emoties ook toe. Wink
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 3:52

Weegschaal

Jouw humeur is niet bijzonder zonnig vandaag. Gebruik al je energie om tegen je slechte humeur te vechten, anders zul jij beslist narigheid naar je toe trekken.

Ik geloof niet zo in horoscopen hoor, maar moet zeggen er zit nu wel een kern van waarheid in.
Dus ik zal proberen of ik wat positiever kan worden vandaag want heb natuurlijk geen zin in narigheid angel

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 5:12

Tweeling

Je trekt vandaag mensen aan. Iedereen wil zijn verhaal bij jou kwijt. Als je er niet meer tegen kunt moet je dat gewoon zeggen. Blijf wel tactvol, je wilt tenslotte geen ruzie maar rust.

Ik heb er heel de dag niks van gemerkt :p

Gast
Gast

Bericht  Silver do 9 dec 2010 - 8:55

Stier

Je leven is verschrikkelijk saai, althans dat vind jij. Daarom grijp je elke kans aan om een beetje leven in de brouwerij te brengen. Pas op dat je met deze acties geen geliefde personen kwetst.

Hmmmm daar klopt echt niets van! Dus saai is het echt niet Mad
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Jeanette do 9 dec 2010 - 23:14

Stier

Daghoroscoop 10 december 2010

Jij bent echt toe aan een uitstapje, een korte vakantie bijvoorbeeld. Als dat niet is te organiseren, zorg er dan voor dat je in ieder geval in je hoofd even helemaal wegdroomt, weg uit het dagelijkse leven.

Dat zal idd best lekker zijn om er even tussen uit te gaan. Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  VeryCherry do 9 dec 2010 - 23:16

Vissen

Het is niet verstandig als je vandaag de degens kruist. Een gevecht zal niet in je voordeel uitpakken. Wees daarom terughoudend met je uitgesproken meningen. Wees diplomatiek.

Hmmm, ik ben niet van plan om vandaag ruzie te maken. Gelukkig stond deze horoscoop niet voor gister, dan had ik het heel zwaar gehad waarschijnlijk Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pussycat do 9 dec 2010 - 23:18

CherrieLola schreef:Vissen

Het is niet verstandig als je vandaag de degens kruist. Een gevecht zal niet in je voordeel uitpakken. Wees daarom terughoudend met je uitgesproken meningen. Wees diplomatiek.

Hmmm, ik ben niet van plan om vandaag ruzie te maken. Gelukkig stond deze horoscoop niet voor gister, dan had ik het heel zwaar gehad waarschijnlijk Wink

O'jee hetzelfde geldt voor mij Very Happy

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 23:22

Steenbok

Natuurlijk weet je alles al, maar dat wist je al. Luister ook eens naar anderen en overweeg je eigen standpunten. De waarheid hangt immers af van het gekozen perspectief. Dat wist je toch allang!

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 9 dec 2010 - 23:31

Pussycat schreef:
CherrieLola schreef:Vissen

O'jee hetzelfde geldt voor mij Very Happy

Stom eigenlijk, ik heb helemaal niks met horoscopen, maar ik ga wel denken 'wat nou als deze voor gister was?' en meer van dat soort dingen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: