Wat zouden jullie doen (marktplaats)
+9
Antibes
Lady4
Shisha
Jeanette
Sugarfall
Moezie
Winegum
Atelier Madame
claudiaveronique
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat zouden jullie doen (marktplaats)
Ik heb een zwart leer jasje te koop staan op marktplaats. Hier hebben echt al 10 mensen op geboden maar ik was vrij snel akkoord gegaan met een meisje wat gereageerd had. Dit was op 3 mei. Ik heb haar mijn bankgegevens gegeven en zei zegt dat ze het geld over ging maken. Inmiddels is het 9 mei en is het geld er nog steeds niet. Wel stuurde ze mij haar adres en zei ze dat het geld er binnen toen en 2 dagen op zou staan (na 2 dagen zou zaterdag zijn) maar het is er nog steeds niet. Zaterdag heb ik haar nog een keertje een mail gestuurd dat het geld nog niet op mijn rekening staat en daar heeft ze niet eens op gereageerd. Ik ben er een beetje klaar mee en wil dat jasje gewoon verkopen maar wat zouden jullie doen, gewoon aan een ander verkopen? Ik vind dat ik wel lang genoeg op haar gewacht heb.
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat zouden jullie doen (marktplaats)
Ik zou nog een mailtje sturen met de vraag of ze nog interesse heeft, of ze daar vóór morgen op wil reageren, en aangeven dat het jasje anders naar iemand anders gaat.
Gast- Gast
Ik zou het denk ik vandaag afwachten, reageert ze niet dan zou ik hem aan iemand anders verkopen. Want het is wel raar als zei zegt dat het is overgemaakt maar het geld er nog steeds niet is en ze ook niet meer reageert.
Gast- Gast
Ik zou ondertussen gewoon met iemand anders in onderhandeling gaan. Mocht dat meisje nog reageren (wat ik eigenlijk niet verwacht) en je hebt het geld van de ander al binnen, zou ik het geld van dat meisje gewoon terugstorten. In een winkel laat je ook niet weken wachten voordat je betaald dat doe je op marktplaats ook niet.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Eens. Maar ik zou haar nog wel een mail sturen dat je anders met iemand anders in zee gaat, het is graag of niet. Ik hou er niet van als mensen zeggen dat het eraan komt, maar nog geen actie hebben ondernomen.Atelier Madame schreef:Ik zou ondertussen gewoon met iemand anders in onderhandeling gaan. Mocht dat meisje nog reageren (wat ik eigenlijk niet verwacht) en je hebt het geld van de ander al binnen, zou ik het geld van dat meisje gewoon terugstorten. In een winkel laat je ook niet weken wachten voordat je betaald dat doe je op marktplaats ook niet.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Ik zou haar ook een mail sturen dat je zodra je niks hoort met een ander in zee gaat..
Reageerd ze hier niet op dan pech!
Reageerd ze hier niet op dan pech!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik zou haar ook mailen met dat ze voor morgen een reactie moet geven en dat je anders het jasje gewoon verkoopt.
Gast- Gast
Ik zou haar niet eens meer nog een keer mailen, ze heeft nu toch wel genoeg tijd gehad om te reageren en het geld over te maken? Ik zou het aan iemand anders verkopen.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Sugarfall schreef:Ik zou haar niet eens meer nog een keer mailen, ze heeft nu toch wel genoeg tijd gehad om te reageren en het geld over te maken? Ik zou het aan iemand anders verkopen.
Mee eens! En als je niks meer van haar hoort, dan zul je nu vast ook niks meer horen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Sugarfall schreef:Ik zou haar niet eens meer nog een keer mailen, ze heeft nu toch wel genoeg tijd gehad om te reageren en het geld over te maken? Ik zou het aan iemand anders verkopen.
Mee eens! En als je niks meer van haar hoort, dan zul je nu vast ook niks meer horen.
+1
Gast- Gast
Ik zou mailen dat het jammer is dat je niks meer van haar hoort en dat je nu met iemand anders in zee gaat.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Storm schreef:Ik zou haar ook mailen met dat ze voor morgen een reactie moet geven en dat je anders het jasje gewoon verkoopt.
Dat zou ik ook zo doen.
Gast- Gast
Ik zou vandaag even afwachten of het geld op je rekening staat, want volgens mij wordt het op zaterdag niet overgeboekt. En anders kun je alvast iemand anders mailen met de vraag of die nog interesse heeft, maar dat je nog even moet afwachten of deze koop doorgaat of niet.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lastig! Enerzijds zou ik zeggen: stuur nog een mailtje met of ze nog interesse heeft. Maar voor het zelfde geld zegt ze dan ja en kun je weer een week wachten of er überhaupt geld komt.
Wel vind ik het geen stijl om helemaal niets meer te laten horen en gewoon met een ander in zee te gaan (dat zij zich misdraagt, betekent niet dat jij je tot dat niveau moet verlagen). Ik zou denk ik haar mailen dat je vandaag afwacht of het geld op je rekening verschijnt en dat je anders morgen met iemand anders in zee gaat. Dan weet ze in ieder geval dat het einde verhaal is. =)
En je weet maar nooit vorige week heeft Rabobank een paar dagen plat gelegen hè. Misschien is er wel echt iets niet helemaal goed gegaan, of lopen ze achter ofzo!
Wel vind ik het geen stijl om helemaal niets meer te laten horen en gewoon met een ander in zee te gaan (dat zij zich misdraagt, betekent niet dat jij je tot dat niveau moet verlagen). Ik zou denk ik haar mailen dat je vandaag afwacht of het geld op je rekening verschijnt en dat je anders morgen met iemand anders in zee gaat. Dan weet ze in ieder geval dat het einde verhaal is. =)
En je weet maar nooit vorige week heeft Rabobank een paar dagen plat gelegen hè. Misschien is er wel echt iets niet helemaal goed gegaan, of lopen ze achter ofzo!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Wat is er precies geen stijl aan om niets meer te sturen? Als er echt een probleem was geweest met het geld overmaken, omdat de site eruit lag, of wat dan ook, dan had ze dat toch even kunnen aangeven? Claudiaveronique heeft zaterdag nog een mailtje gestuurd en daar helemaal geen reactie op gekregen. Ik vind het van de bieder best wel asociaal om bijna een week te doen over het geld overmaken, niets meer laten horen, terwijl je ziet dat er meerdere mensen zijn die het graag willen kopen.
Ik zou wel vandaag nog even afwachten of het geld erop staat.
Ik zou wel vandaag nog even afwachten of het geld erop staat.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ik verkoop zelf al jaren via marktplaats en dit gebeurt helaas heel vaak.. Ik zou gewoon 1 van die anderen mailen en daarmee verder onderhandelen!
Succes!
Succes!
sanna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 61
Punten : 379
Registratiedatum : 06-12-10
Alvast gaan onderhandelen met een ander en deze persoon eventueel een mailtje sturen.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb dit ook eens meegemaakt en heb toen een mail gestuurd waarin ik aangaf als ik de volgende dag voor een bepaald tijdstip niks meer van haar zou horen, het product aan een andere geïnteresseerde zou verkopen.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb haar een mail gestuurd dat ik besloten heb de verkoop niet door te laten gaan omdat zij niet meer reageerde en het geld nog steeds niet op mijn rekening staat. Als het geld er van de week wel op zou staan had ik gezegd dat ik het uiteraard naar haar terug zou storten. Opeens kreeg ik de ingeving om haar adres eens te googelen en wat blijkt, het is een kantoorpand wat te huur staat! Het zegt denk ik genoeg... Dank voor de reacties!
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Nou dan is het maar goed dat je daar achter gekomen bent. Anders ga je straks wachten op haar geld en haken die andere ook af. Wat een oplichters, wat denken ze wel niet? Dat jij het gaat op sturen terwijl het geld nog niet binnen is? Hopelijk verkoop je het nu aan een ander.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zouden jullie doen, marktplaats!
» vraagje marktplaats, wat zouden jullie doen?
» Wat zouden jullie hier mee doen? Marktplaats
» Wat zouden jullie doen?
» wat zouden jullie doen
» vraagje marktplaats, wat zouden jullie doen?
» Wat zouden jullie hier mee doen? Marktplaats
» Wat zouden jullie doen?
» wat zouden jullie doen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: