Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel betalen voor een gevel schilderen?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Hoeveel betalen voor een gevel schilderen? Empty Hoeveel betalen voor een gevel schilderen?

Bericht  remover27 zo 8 mei 2011 - 8:54

Hoi,

Binnenkort laten gaan wij onze gevel laten schilderen van onze woning. De voor en de achterkant, het is een drive inn woning dus erg veel werk.

We hebben iemand gevonden die het goedkoop voor ons wil doen en ons dus wil matsen. Alleen vraag ik me af wat in dit geval matsen is haha.. weet dus echt niet hoeveel het dan in het echt kost want hij kan wel van alles zeggen tegen ons we weten het toch niet.

Ik heb geen zin om allerlei bedrijven langs te laten komen voor een begroting want die verwachten min of meer dan toch dat je het bij hun laat schilderen wat ik bij voorbaat al niet wil.

Hoe kan ik hier nog meer achter komen?

Laatst aangepast door remover27 op zo 8 mei 2011 - 9:07; in totaal 1 keer bewerkt

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen voor een gevel schilderen? Empty Re: Hoeveel betalen voor een gevel schilderen?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 9:05

daarvoor zul je toch offertes moeten laten maken, want het is van veel verschillende dingen afhankelijk, hoe is de staat van de muren bijvoorbeeld, veel beschadigingen of juist helemaal niet? Hoeveel raamwerk, hoeveel oppervlakte, hoe breed is is je huis, moeten ze de steiger verplaatsen of niet? Er is geen kant en klare prijs, dat is van heel veel verschillende dingen afhankelijk.

Gast
Gast

Hoeveel betalen voor een gevel schilderen? Empty Re: Hoeveel betalen voor een gevel schilderen?

Bericht  Lady4 zo 8 mei 2011 - 9:12

www.werkspot.nl. Hier kun jij je opdracht plaatsen en dan kunnen bedrijven hun 'bod' doen en kun jij zelf bepalen met wie je in zee gaat en wat je dus gaat betalen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  remover27 zo 8 mei 2011 - 9:14

Bedankt lady wat handig!!

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: