Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

+33
Pannetoet
Oasis
Atelier Madame
Penny Blossom
Rush
Frappuccino
Ibbeltje
SarahKey
_Lacey_
Reeza
Polly
SuzieQ
Snoes
Toet
Mermaid
Mees
Annemoontje
Zwerver
Koffieleut
Arwyn
kajaka88
Bazinga
ellibre
Stuiterbal
patjuhhh
SuperGrover
Shopelle
girli
Dennenappel
Magenta
Blond
Twellie
Lenthe
37 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  Empty Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Lenthe ma 9 jul 2012 - 4:10

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten? Welke telefoon hebben jullie en welk soort abonnement?

Ik kan binnenkort een nieuwe telefoon met abonnement uitzoeken en de eerste 6 maanden kost het heel weinig, maar daarna wel € 40,- per maand (met een Samsung Galaxy SII) dus ik vraag me af of ik me aanstel en dat iedereen zoveel betaalt Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Twellie ma 9 jul 2012 - 4:11

Ik heb een abonnement van 15 euro en daarnaast bel ik ook nog met de vaste telefoon, zal zo'n 10 euro zijn.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 4:12

Ik betaal €45,85 per maand voor een jaarabonnement met Samsung Galaxy S2!

En heb daarvoor het volgende:

1G Internetbundel
300 belminuten
100 sms-jes


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Blond ma 9 jul 2012 - 4:28

48,50 euro. Ik heb een IPhone 4, met 150 belminuten, onbeperkt sms'en en 1,2 GB internet.

Edit, ik heb een jaarabonnement afgesloten ipv een twee jarig abonnement.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Magenta ma 9 jul 2012 - 4:41

Twee abonnementen. Een van 20 euro p.m. en een van 25 euro p.m.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Dennenappel ma 9 jul 2012 - 4:49

15,95 per maand

Onbeperkt internet
300 (of 350 weet het geen eens) belminuten of sms
100 sms gratis per maand

Sim only
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  girli ma 9 jul 2012 - 4:50

Ik betaal 10 euro voor 300 minuten en 100 smsjes. Voor mij is dat hetzelfde als onbeperkt, want ik maak het nooit op. Daarnaast heb ik nog een vaste telefoon, maar daar betaal ik niets voor.

*edit* Ik heb een sim-only abonnement en een mobiel die behalve sms en bellen weinig tot niets kan.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Shopelle ma 9 jul 2012 - 4:51

Te veel Sad
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  SuperGrover ma 9 jul 2012 - 4:56

Onbeperkt internet, 150 belminuten/300 sms, en een Samsung Galaxy Gio, eerste jaar voor 14,75 en het tweede jaar voor 28 euro.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  patjuhhh ma 9 jul 2012 - 4:56

40 euro
200 belminuten
500mb internet
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Stuiterbal ma 9 jul 2012 - 5:02

41 euro iPhone 4 8 gb

300 minuten per maand en 1 gb internet.
2 jarig abbo
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  ellibre ma 9 jul 2012 - 5:04

300 minuten, 300 smsjes, onbeperkt internet.
44,50 euro per maand
2-jarig contract incl. Samsung Galaxy S
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 5:52

34,50 euro. Ik heb een iPhone 4S, 200 belminuten/sms en 1gb internet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Bazinga ma 9 jul 2012 - 5:54

43,- voor 750 mb internet, 220 belminuten en 160 smsjes. Ik heb een jaarabonnement smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  kajaka88 ma 9 jul 2012 - 5:58

Ik betaal nu 22.50 voor 150 belminuten/smsjes en onbeperkt internet. Ik mag nu ook verlengen, maar de bedragen die ik dan per maand betaal zijn allemaal veel hoger. Voor 160 belminuten, gratis smsen en 500 mb internet betaal ik dan geloof ik 42.50. Echt belachelijk meer dan ik nu betaal Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  878948377
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 5:59

Teveel Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 6:00

Ik betaal 16euro per maand voor 1000 smsjes en 250 belminuten per maand. Ik heb een sim-only abonnement.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Arwyn ma 9 jul 2012 - 6:02

Ik betaal ongeveer 30,- per maand en hiervoor heb ik 150 minuten/300 smsjes en onbeperkt internet.

Nieuwe abonnementen zijn gewoon veel duurder.. Ik twijfel dan ook heel erg of in stilzwijgend wil verlengen en zelf een toestel ga kopen of een nieuw abonnement af ga sluiten..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Koffieleut ma 9 jul 2012 - 6:09

Ik betaal €20,- per maand. Maar we hebben ook een vaste aansluiting, die gebruik ik veel meer.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 6:35

Ik betaal €13,- pm. Is een sim-only abonnement met zo'n 200 mb internet (zit bijna altijd op wifi) en 300 belminuten ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Zwerver ma 9 jul 2012 - 6:36

17 euro

Ik heb hiervoor 300 bel/sms en 1 gig internet.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Lenthe ma 9 jul 2012 - 6:37

Arwyn schreef:Ik betaal ongeveer 30,- per maand en hiervoor heb ik 150 minuten/300 smsjes en onbeperkt internet.

Nieuwe abonnementen zijn gewoon veel duurder.. Ik twijfel dan ook heel erg of in stilzwijgend wil verlengen en zelf een toestel ga kopen of een nieuw abonnement af ga sluiten..
Dat plan had ik eerst ook, ik heb nu namelijk ook onbeperkt internet. Maar het blijkt dat ik nu heel erg langzaam internet heb (ik dacht altijd dat dat gewoon aan mijn telefoon lag), dus ik neem toch maar een ander abonnement.
Chance, wat betaal jij weinig icm die iPhone! Welke provider heb je?
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Annemoontje ma 9 jul 2012 - 6:45

Helemaal niks.

Ik heb een telefoon van mijn werk die ik ook voor privegesprekken/sms mag gebruiken. Zolang je het niet te gek maakt, zitten er geen kosten aan verbonden.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Arwyn ma 9 jul 2012 - 6:46

Lenthe schreef:
Arwyn schreef:Ik betaal ongeveer 30,- per maand en hiervoor heb ik 150 minuten/300 smsjes en onbeperkt internet.

Nieuwe abonnementen zijn gewoon veel duurder.. Ik twijfel dan ook heel erg of in stilzwijgend wil verlengen en zelf een toestel ga kopen of een nieuw abonnement af ga sluiten..
Dat plan had ik eerst ook, ik heb nu namelijk ook onbeperkt internet. Maar het blijkt dat ik nu heel erg langzaam internet heb (ik dacht altijd dat dat gewoon aan mijn telefoon lag), dus ik neem toch maar een ander abonnement.
Chance, wat betaal jij weinig icm die iPhone! Welke provider heb je?
Ik heb daar eigenlijk helemaal geen last van, dat mijn internet langzaam is!

Maar
twijfel er nog wel over. Ik wil graag de Galaxy S3, maar los is die wel
erg duur.. Icm een abonnement is dan voordeliger, maar onbeperkt
internet vind je natuurlijk niet meer.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 6:47

11,50, voor een Sim Only abbo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?  Empty Re: Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum