Dagcafé
+28
Lotus
Curious
bolus26
girli
Kaboutertje
mzcharlotte
Pien
Sjaantje
May
Zwoesj
Atelier Madame
Suus
Lotus_
Admin
Kamperseboekenwurm
Susan
Lavendel
Mida4you
_Lacey_
Laquisia
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Luthien
Caroow
Zininzon
Jeanette
Lejow
32 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Even een spannend berichtje tussendoor
24 mei (op vriendliefs verjaardag) moet in naar de orthopeed. Ze gaan eens goed kijken naar mijn gewrichtjes omdat ik hypermobiel ben en er steeds meer last van krijg. Huisarts sprak zelfs over Ehlers Danlos syndroom... Dit kan ook gevolg hebben voor de kinderwens, want tijdens een zwangerschap worden je banden natuurlijk allemaal nog weker...
24 mei (op vriendliefs verjaardag) moet in naar de orthopeed. Ze gaan eens goed kijken naar mijn gewrichtjes omdat ik hypermobiel ben en er steeds meer last van krijg. Huisarts sprak zelfs over Ehlers Danlos syndroom... Dit kan ook gevolg hebben voor de kinderwens, want tijdens een zwangerschap worden je banden natuurlijk allemaal nog weker...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Zo geil als boter Reva!
Lejow- Lady Post-a-lot
(al rechtgezet)ProudMama schreef:Pas op, jullie negeren Reva alweer...
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja de zomervakantie is al wel snel idd. Man, ik moet nog zoveel doen!!! Ik heb alleen geen zomervakantie dit jaar. Moet werken en m'n man is waarschijnlijk de hele zomervakantie weg. Gaan waarschijnlijk pas in de herfstvakantie op vakantie..
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Waar werk je dan nog meer?
Lejow- Lady Post-a-lot
ProudMama schreef:Pas op, jullie negeren Reva alweer...
en mij! Maar dat geeft niet, ga er weer vandoor! Mobiel forummen is rot!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Troost je, voor mij zit er ook niet meer in als een aantal nachtjes ziekenhuis...Luthien schreef:Ja de zomervakantie is al wel snel idd. Man, ik moet nog zoveel doen!!! Ik heb alleen geen zomervakantie dit jaar. Moet werken en m'n man is waarschijnlijk de hele zomervakantie weg. Gaan waarschijnlijk pas in de herfstvakantie op vakantie..
Gast- Gast
Dagcafe is niet meer wat het geweest is vind ik.Burn schreef:ProudMama schreef:Pas op, jullie negeren Reva alweer...
Misschien moet ik mijn account maar verwijderen en naar het Viva forum gaan.
Gast- Gast
Serieus... degene die volgend weekend een weekend wegwillen moeten NU op vakantieveilingen kijekn
ze gaan echt voor belachelijk laag weg
http://www.vakantieveilingen.nl/vakantiehuizen/lastminute-bungalows.html
ze gaan echt voor belachelijk laag weg
http://www.vakantieveilingen.nl/vakantiehuizen/lastminute-bungalows.html
Lejow- Lady Post-a-lot
ProudMama schreef:Zie mijn reactie... Ga je mee?Reva schreef:Ik neem het persoonlijk op
Maar dan wil ik wel met veel stampij weg
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dagcafe is niet meer wat het geweest is vind ik.Burn schreef:ProudMama schreef:Pas op, jullie negeren Reva alweer...
Misschien moet ik mijn account maar verwijderen en naar het Viva forum gaan.
... Pff.. toch een bitch he..
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:pompidom schreef:Ik heb het ook al in geen eeuwen meer gedaan, Lejow, dat zwemmen! Zal mij benieuwen hoe mijn knie het volhoudt!
Het is wel het beste met zwakke gewrichten, je bent int water natuurlijk een stuk lichter.
Daar heb je gelijk in, maar het is helaas niet alleen een zwak gewricht maar uberhaupt onduidelijk waar de pijn vandaan komt! Daar krijg ik 17 mei de uitslag van (oeh, ik kan nog boos worden op de radioloog die de spuit met contrastvloeistof verkeerd zette zodat ik NOG EEN SPUIT moest! )
Maar 't gaat mij meer om de reactie daarna, of ik daarna nog fatsoenlijk functioneer en niet door de grond ga van de pijn omdat ik veels te veel heb gedaan!
Gast- Gast
PM.... Neeeeeeee! Dan kan ik je niet meer in de gaten houde!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Tuurlijk niet gekkieBurn schreef:PM.... Neeeeeeee! Dan kan ik je niet meer in de gaten houde!
Gast- Gast
PM, Niet weggaan!!! En mijn man zit in dan in Verweggistan, is ook wel een beetje erg toch?
Lejow, ik zal een vakantiebaantje moeten nemen aangezien ik nu nog studerend ben en dus in de vakantie niet doorbetaald krijg.
Lejow, ik zal een vakantiebaantje moeten nemen aangezien ik nu nog studerend ben en dus in de vakantie niet doorbetaald krijg.
Luthien- Prater
Nee joh, ga niet weg hier hoorLuthien schreef:PM, Niet weggaan!!! En mijn man zit in dan in Verweggistan, is ook wel een beetje erg toch?
Hoe oud ben jij dan?!
Gast- Gast
Ahh vandaar, dat is wel balen Luthien, moet je nog lang?
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja, goed idee. Foto met virusje?Reva schreef:ProudMama schreef:Zie mijn reactie... Ga je mee?Reva schreef:Ik neem het persoonlijk op
Maar dan wil ik wel met veel stampij weg
Gast- Gast
ben 26, vertraagde deeltijd pabo student. Hoop net voor de zomervakantie af te studeren.
Luthien- Prater
Dat zou fijn zijn als dat kan!!!
Heb je al zicht op iets na de zomer?
Heb je al zicht op iets na de zomer?
Lejow- Lady Post-a-lot
ik wil foto's komen spammen, maar ik ben te lui mijn "watermerk" uit de foto's te halen, erg he?
Gast- Gast
helaas niet, maar heb al wel formulieren klaarliggen voor invalwerk.
Luthien- Prater
pompidom schreef:ik wil foto's komen spammen, maar ik ben te lui mijn "watermerk" uit de foto's te halen, erg he?
Psst, ik had je toen toch met mn vraag lastig gevallen dat zender/ontvanger het niet deed?
Hebben heel lang met cameranu gemaild, en uiteindelijk merken ze dat er dan iets niet klopt (GOH ) dus nu moeten we het op sturen om na te laten kijken.
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: