Dagcafé
+28
Lotus
Curious
bolus26
girli
Kaboutertje
mzcharlotte
Pien
Sjaantje
May
Zwoesj
Atelier Madame
Suus
Lotus_
Admin
Kamperseboekenwurm
Susan
Lavendel
Mida4you
_Lacey_
Laquisia
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Luthien
Caroow
Zininzon
Jeanette
Lejow
32 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Nee, geen shoarma. Ik hang in mijn Pyjama en had geen zin om nog naar beneden te waggelen. Maandag krijg ik al iets van Shoarma o.i.d., teveel is ook niet goed natuurlijk. Nu twijfel of ik de loempia, die ik in de vriezer vond, nog moet oppeuzelen.
Gast- Gast
Hahaha ook lekker. Ik heb net een krentenbol opgegeten. Wat een tijdstip ook voor dat soort dingen.
Gast- Gast
Ik baal best van mezelf. Want ik heb heerlijke Chorizo in huis en heerlijke kaas, maar ik ben vandaag de harde bollen vergeten te halen bij een bakker. Maandag ga ik gelijk inslaan, want het is zo lekker; Harde bol met kaas en chorizo.
Gast- Gast
Hallooooo! Wat is het nog heerlijk weer buiten kwam ik net achter. Hoe is het hier met iedereen?
Gast- Gast
Oeh dat is jammer ABE!
Ik ben net terug naar huis gefietst en het is ook echt niet koud. Prettig!
Hier alles wel goed. Vanavond even bij mijn vriend geweest en nu nog even lekker 'niksen' voor het slapen gaan. En daar?
Ik ben net terug naar huis gefietst en het is ook echt niet koud. Prettig!
Hier alles wel goed. Vanavond even bij mijn vriend geweest en nu nog even lekker 'niksen' voor het slapen gaan. En daar?
Gast- Gast
Ik ben er ook nog maar daar heb je weinig aan
Admin- Admin
- Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10
Hallo, Ik kom ook even hier kijken. Mijn zusje is vanavond hier maar die is op de bank in slaap gevallen
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
@Megara, relaxt is dat hè om thuis nog even wat aan te rommelen. Doe ik nu ook, ben net terug van een verjaardag.
Gast- Gast
Proost, Megara!
Volgens mij begin ik ziek te worden. Als ik ziek word, dan slaap ik heel slecht vooraf. Vervolgens krijg ik keelpijn. Nou, dat komt overeen met de afgelopen vijf dagen. Brrr en dat het uitbreekt is altijd in het weekend. Denk ik maandag nog ziek te zijn, is er niets meer aan de hand...
Volgens mij begin ik ziek te worden. Als ik ziek word, dan slaap ik heel slecht vooraf. Vervolgens krijg ik keelpijn. Nou, dat komt overeen met de afgelopen vijf dagen. Brrr en dat het uitbreekt is altijd in het weekend. Denk ik maandag nog ziek te zijn, is er niets meer aan de hand...
Gast- Gast
Guattari schreef:Aaah wat rot, ABE. Eigenlijk zou je dan nu je rust moeten pakken.
Maar ik ben zo eigenwijs als hel. Ik heb verdorie weekend en doordeweeks lig ik er niet voor 1en, dus nu ook NIET.
Gast- Gast
Nee snap ik, je weekend wil je graag optimaal van genieten en bewust doorbrengen en dat doe je niet als je ligt te slapen. Voel je je verder wel ok?
Gast- Gast
Ja, verder is alles gelukkig wel goed. Ik kan op mijn water aanvoelen wanneer ik ziek ga worden. Eerst slaap ik maar vier uur op een nacht, dat breekt echt, vervolgens krijg ik keelpijn, daarna spierpijn en daarna word het of erger of ik ben er spontaan weer bovenop. En een trek dat ik heb, eten als een paard. Waarop een toenmalig TM tegen mij zei:"Dat doe ik ook! Net alsof je blijft eten, omdat je weet dat er een paar dagen komen dat je amper tot niets door je guicheltje krijgt".
Maar ik kan even niet echt ziek worden, want maandag wachten mijn projecten weer en ik moet gewoon echt aan de bak. Als ik wegblijf van het werk i.v.m. ziekte, dan blijft mijn werk liggen en aangezien het retedruk is, ik blij mag zijn dat ik overal bij in ben, is ziekte even niet wat ik wil.
Maar ik kan even niet echt ziek worden, want maandag wachten mijn projecten weer en ik moet gewoon echt aan de bak. Als ik wegblijf van het werk i.v.m. ziekte, dan blijft mijn werk liggen en aangezien het retedruk is, ik blij mag zijn dat ik overal bij in ben, is ziekte even niet wat ik wil.
Gast- Gast
Dat is kut hè als je weet dat ziek zijn sowieso doorgaans beroerd uitkomt, maar soms zijn er dagen dat je het je echt niet kan permitteren en toch doet je lichaam lekker zelf waar het op dat moment zin in heeft.
Laatst aangepast door Guattari op za 7 mei 2011 - 12:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: