Dagcafé
+28
Lotus
Curious
bolus26
girli
Kaboutertje
mzcharlotte
Pien
Sjaantje
May
Zwoesj
Atelier Madame
Suus
Lotus_
Admin
Kamperseboekenwurm
Susan
Lavendel
Mida4you
_Lacey_
Laquisia
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Luthien
Caroow
Zininzon
Jeanette
Lejow
32 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
ABE schreef:Megara schreef:Waarom ga je dan vanavond geen boodschappen doen? Supermarkt is toch wel open tot een uur of zeven?
21.00u.
Maar ik heb op het terras bier gehad en ik heb betraande ogen, dus ik sta niet heel stabiel meer, zeg maar. Ik ga zo even een tukkie doen en dan hoop ik dat ik wakker word voor 20.00u, zodat ik dan nog even kan boodschappen. Maar eigenlijk heb ik gewoon heel erg veel zin in iets van de turk of italiaan....
Dan ga je zo eerst wat eten van de turk of italiaan. Sta je ook weer wat steviger op je benen waarschijnlijk. Dan kan je daarna nog naar de supermarkt om eten voor morgen te halen?
Gast- Gast
Megara schreef:ABE schreef:Megara schreef:Waarom ga je dan vanavond geen boodschappen doen? Supermarkt is toch wel open tot een uur of zeven?
21.00u.
Maar ik heb op het terras bier gehad en ik heb betraande ogen, dus ik sta niet heel stabiel meer, zeg maar. Ik ga zo even een tukkie doen en dan hoop ik dat ik wakker word voor 20.00u, zodat ik dan nog even kan boodschappen. Maar eigenlijk heb ik gewoon heel erg veel zin in iets van de turk of italiaan....
Dan ga je zo eerst wat eten van de turk of italiaan. Sta je ook weer wat steviger op je benen waarschijnlijk. Dan kan je daarna nog naar de supermarkt om eten voor morgen te halen?
Voor morgen heb ik wel (Maar eet ik dat vandaag op, dan niet). Maandag eet ik op het werk. En dan is het alweer dinsdag.
Gast- Gast
Hoe is het nu met je?Mirjam4you schreef:Hallo dames, ik verveel me een beetje en kom hier ff kijken
Gast- Gast
ABE schreef:
Voor morgen heb ik wel (Maar eet ik dat vandaag op, dan niet). Maandag eet ik op het werk. En dan is het alweer dinsdag.
Ooooh! Dan hoef je ook niet naar de supermarkt. Dan zeg ik alvast: geniet van je afhaal maaltijd.
Gast- Gast
Megara schreef:ABE schreef:
Ooooh! Dan hoef je ook niet naar de supermarkt. Dan zeg ik alvast: geniet van je afhaal maaltijd.
Tenk joe!
Gast- Gast
Maar de bezorger is niet met die lekkere patatjes
Dan moet ik me aankleden en op de fiets stappen en me daar doodschamen omdat mn haar is ontploft door het elastiekje en ik niet opgemaakt ben en een familiebestelling plaats
Dan moet ik me aankleden en op de fiets stappen en me daar doodschamen omdat mn haar is ontploft door het elastiekje en ik niet opgemaakt ben en een familiebestelling plaats
Gast- Gast
Als dat nog geen minuut fietsen is, gewoon doen!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Teken van hogere hand. Ik wil net de deur uit gaan en denk Oh ik zet alvast een blikje cola op tafel, dan kan ik snel eten. Valt er een pot pastasaus naar beneden. Rode saus!! Mn vloer heeft een oranje waas, mn keukenmuur kan gewit (er zit blauwe verf onder, dus als je hard gaat poetsen, komt die kleur tevoorschijn). De scherven hingen in de saus aan de muur Hilarisch.
Gast- Gast
nou dan valt de pasta sowieso af, dat scheelt weer in de keuzes Nee serieus wel balen trouwens!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Zo. Ik zit alweer omgekleed in comfortabele sportbroek te vreten! Vind het altijd zo leuk dat je ze de aardappels ziet schillen, haha.
Gast- Gast
Vind het hoe dan ook leuk om mensen voor me te zien werken!!Reva schreef:Zo. Ik zit alweer omgekleed in comfortabele sportbroek te vreten! Vind het altijd zo leuk dat je ze de aardappels ziet schillen, haha.
Eetse!
Gast- Gast
Ja, geloof het wel.
Al doet mijn onderkantje wel een beetje pijn van het mishandelen, ze bleef bezig
Al doet mijn onderkantje wel een beetje pijn van het mishandelen, ze bleef bezig
Gast- Gast
Alex schreef:Hoi!
Looo!
Visite de deur uitgeschopt?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Nee, nog niet. Maar ik wilde even komen spieken en opscheppen over de oh zo lekkere taart
Gast- Gast
Heb je wel stukje bewaard voor me?Alex schreef:Nee, nog niet. Maar ik wilde even komen spieken en opscheppen over de oh zo lekkere taart
Gast- Gast
hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: