Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie al ene brief van de belasting gehad met wat ..

+99
Bosjesvrouw
Didi
Toet
Jazzlyn
widko
SoCali
Smaragdje
pinkflower
Rovine
Primrose
Tiana
Tiara
Laquisia
Jules
SarahKey
Isilme
Mieppie2891
Labeendje
Zonnetje
banjer49
Fred
Caresses
Phileine
Janine
Aagje!
Penélope
Beertje
Droopy28
Supertalentje
Cheesegirl
Oasis
Highway
Suus
L!ND@
JD
Shoe-addict
Mermaid
Theezakje13
Tsjip
Pussycat
MissD
Flip Fluitketel
Aziraphale
Juul
_Lacey_
Fearie
patjuhhh
BJA
Batwen
Roxi3
Zwoesj
blackpearl
Kaboutertje
Elsje
Jude
Sneeuwwitje
M@niek
blondje1313
silly-one
Moezie
girli
TukTuk
smooch
Mamasapje
_Femme
Arwyn
Chocoholic
Sarah1985
Ambivalence
sdb
Jeanette
CCC
Jelin
RYW
flower
Mari
Bruintje Beer
Mida4you
Shisha
Silver
mzcharlotte
Muppetje
SoGood
Parisienne
Zininzon
Joli86
Middleme
Lilou
SnowWhite
Lejow
Nietjuuh
Caramba
Tania
Bimbam
Blond
Darius
Susan
Atelier Madame
remover27
103 plaatsers

Pagina 19 van 21 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21  Volgende

Ga naar beneden

Hebben jullie al ene brief van de belasting gehad met wat .. - Pagina 19 Empty Re: Hebben jullie al ene brief van de belasting gehad met wat ..

Bericht  SoGood vr 17 jun 2011 - 8:56

Hier nog stééds niks! begin me een beetje zorgen te maken.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie al ene brief van de belasting gehad met wat .. - Pagina 19 Empty Re: Hebben jullie al ene brief van de belasting gehad met wat ..

Bericht  MissD vr 17 jun 2011 - 20:12

Sogood schreef:Hier nog stééds niks! begin me een beetje zorgen te maken.

+1 ... onze brief gaat vast nog komen Wink

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 20:14

Ook nog steeds niks...

Gast
Gast

Bericht  SoGood vr 17 jun 2011 - 20:15

MissD schreef:

Ik hoop het! Offtopic: Hoe is het met je hondje?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 20:18

Als je de aangift doet staat het er toch gewoon wat je terug krijgt? Op gegeven moment verschijnt dat ineens uit het niets op je rekening en dan kun je wat leuks gaan doen:)

Gast
Gast

Bericht  MissD vr 17 jun 2011 - 20:24

Sogood schreef:
MissD schreef:

Ik hoop het! Offtopic: Hoe is het met je hondje?

Vast wel hoor Wink

Offtopic : Met King gaat het heel erg goed, word echt een waakhond, verder is ie wel ontzettend lief en speels. En hij groeit nog steeds :O ik dacht dat dat wel ging stoppen maar hij groeit maar door.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 20:32

Odilia schreef:Als je de aangift doet staat het er toch gewoon wat je terug krijgt? Op gegeven moment verschijnt dat ineens uit het niets op je rekening en dan kun je wat leuks gaan doen:)

Eh ja maar dat is je voorlopige teruggave natuurlijk. Ik weet niet in hoeverre die bij jou redelijk zeker is. Daarnaast kun je je misschien bedenken dat ik naar dat geld uitkijk aangezien het bijna 3000 euro is en ik volgende week op vakantie ga Wink. Bovendien was ik bang of het wel goed gegaan was. Je kunt nl een behoorlijke boete krijgen als je het te laat inlevert.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 21:42

Ik heb ook nog steeds niets en begin te twijfelen of ik t wel goed gedaan heb. Was de eerste keer namelijk, Maar had het wel laten controleren en zo moeilijk was het ook niet. Maar ben wel bang dat t er voor 1 juli niet op staat, en dan.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 21:42

Onze aangifte scheen trouwens 2 april pas binnen te zijn, staat daar echt zo'n boete op dan?

Gast
Gast

Bericht  Suus vr 17 jun 2011 - 21:44

Ik heb ook nog steeds niets. Heb de brief al wel een paar weken geleden gehad, maar ze hadden mijn rekeningnummer ineens niet meer (krijg elke maand geld van ze, maar goed). Ik heb hem inmiddels een tijdje geleden weer doorgegeven, dus wacht nu ongeduldig op mijn geld...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  M@niek vr 17 jun 2011 - 22:12

Maple schreef:Onze aangifte scheen trouwens 2 april pas binnen te zijn, staat daar echt zo'n boete op dan?

Wij hebben het weleens veel later ingeleverd, en hebben nooit een boete gehad.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 23:59

Ik heb ook nog maar 1 van de 2 binnen, de andere zal vast nog komen. Normaal hadden we ze altijd tegelijk, dit keer niet.
Maar de vooraf ingevulde salaris gegevens van mijn man klopten niet (paar tientjes verschil) dus die hebben we handmatig aangepast, misschien wordt er dan strenger naar gekeken?

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 18 jun 2011 - 0:45

Woehoe, eindelijk bericht dus PM?
Ik heb mijn gecorrigeerde brieven nog steeds niet...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 1:10

Zusje schreef:
Odilia schreef:Als je de aangift doet staat het er toch gewoon wat je terug krijgt? Op gegeven moment verschijnt dat ineens uit het niets op je rekening en dan kun je wat leuks gaan doen:)

Eh ja maar dat is je voorlopige teruggave natuurlijk. Ik weet niet in hoeverre die bij jou redelijk zeker is. Daarnaast kun je je misschien bedenken dat ik naar dat geld uitkijk aangezien het bijna 3000 euro is en ik volgende week op vakantie ga Wink. Bovendien was ik bang of het wel goed gegaan was. Je kunt nl een behoorlijke boete krijgen als je het te laat inlevert.
Wow das veel!! Lekker zeg. Veel plezier op vakantie en hopelijk heb je t snel binnen!

Gast
Gast

Bericht  Zininzon za 18 jun 2011 - 3:29

Ik ben link!!! Pislink....

Ik heb mijn belastingadviseur gemaild of hij mijn aangifte wel vóór 1 april heeft gedaan. Normaal krijg ik altijd een uitdraai van hem met het te verwachten betalen/ontvangen bedrag. Deze had ik nog niet gehad en aangezien ik ook nog niets van de BD zelf had gehoord, begon ik een beetje te twijfelen.
Nu heb ik geen reactie op mijn mail gehad, maar kreeg ik vandaag wel de uitdraai via de post van mijn aangifte... Aangiftedatum 16 juni.....

Als het nu om 10 euro ging.. Ik kan de komende weken wel fluiten naar m'n centen!!!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Caresses za 18 jun 2011 - 3:44

Ja gister de brief binnen gekregen smile Heb nog niet gekeken of het geld er al op staat.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 3:46

Zininzon schreef:Ik ben link!!! Pislink....

Ik heb mijn belastingadviseur gemaild of hij mijn aangifte wel vóór 1 april heeft gedaan. Normaal krijg ik altijd een uitdraai van hem met het te verwachten betalen/ontvangen bedrag. Deze had ik nog niet gehad en aangezien ik ook nog niets van de BD zelf had gehoord, begon ik een beetje te twijfelen.
Nu heb ik geen reactie op mijn mail gehad, maar kreeg ik vandaag wel de uitdraai via de post van mijn aangifte... Aangiftedatum 16 juni.....

Als het nu om 10 euro ging.. Ik kan de komende weken wel fluiten naar m'n centen!!!
Kan me voorstellen dat je flink boos bent! Hij heeft niet vantevoren gemeld dat het later als 1 april zou worden?
En moet je hem er nog voor betalen ook zeker?

Gast
Gast

Bericht  Zininzon za 18 jun 2011 - 3:51

@ PM: Nee, hij vroeg elk jaar standaard uitstel aan voor mijn ouders (daar woonde ik vorig jaar nog), zodat hij niet alles voor 1 april hoefde te doen. Mijn ouders vonden dat prima omdat ze toch nooit veel kregen of hoefden te betalen en voor mij zelfde verhaal.
Nu heb ik vorig jaar een huis gekocht en al mijn papieren begin maart opgestuurd (en dat van mijn ouders dus niet) en gezegd dat ik het geld graag op tijd wilde hebben omdat het om een aanzienlijk bedrag zou gaan.

Lijkt me duidelijk dat ik mijn aangifte voor 1 april wilde, toch? Rolling Eyes
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 3:54

Ja, dan lijkt het me duidelijk dat je niet wil dat hij tot half juni wacht...

Maar voor sommige mensen moet je alles spellen geloof ik.

Gast
Gast

Bericht  Zininzon za 18 jun 2011 - 3:57

Wat in het vat zit, verzuurt niet. Ik houd het wel tegoed, krijg er ook nog eens rente over en heb het geld niet dringend nodig, maar ik ben gewoon teleurgesteld in hem. Ga volgend jaar proberen de aangifte zelf te doen.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 4:01

Zininzon schreef:Wat in het vat zit, verzuurt niet. Ik houd het wel tegoed, krijg er ook nog eens rente over en heb het geld niet dringend nodig, maar ik ben gewoon teleurgesteld in hem. Ga volgend jaar proberen de aangifte zelf te doen.
Het is ook normaal niet moielijk, als je net een huis hebt gekocht wel omdat je dan met andere kosten zit.
Met het vooraf ingevulde hoef je het alleen te checken, je inkomen, WOZ waarde ed staan er al in. Alleen je betaalde hypotheekrente moet je zelf invullen en evt je voorlopige teruggave en verdelen naar de meest gunstige situatie Wink

Gast
Gast

Bericht  Caramba za 18 jun 2011 - 4:03

Vandaag lag er een brief in de bus met wat ik terug krijg. Nog niet gekeken of het er uberhaupt op staat, denk pas begin juli ergens. Maar ik zet het op de spaar. Is een mooi potje dan.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Silver zo 19 jun 2011 - 21:15

whoooohoooooooooooooooooo eindelijk de brief gekregen, zaterdag dan.. Very Happy
Het geld staat er nog niet op. Maar het begin is er smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 1:42

Ik heb nu eindelijk een brief gekregen dat mijn rekeningnummer onbekend is.. pffff

Mijn brief had al dagtekening 8 juni Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Suus ma 20 jun 2011 - 1:44

Jade schreef:Ik heb nu eindelijk een brief gekregen dat mijn rekeningnummer onbekend is.. pffff

Mijn brief had al dagtekening 8 juni Rolling Eyes

Dat had ik ook, een paar weken geleden al. Heb vorige week de brief gekregen waarop ik mijn rekeningnummer kon invullen, nu nog wachten op het geld...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 21 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: