grey's anatomy
+48
Pommes
Pink!
Wennes
BlackPoint
Cow
Enelya
Vancity_girl
Bacio
Vino
Gympie
Penélope
IlikeBali
Clapperdie
JD
SnowWhite
Arwyn
Lejow
Monte
GeKKiE
Esperanza
Tazz
mzcharlotte
Sam
Tiana
Verona
Blond
Isis
Niekske
Mute_
Lonely Goatherd
Yare
TNMN
Jeanette
Dani
Marsy28
Bazinga
Sweety
Davinia
Sarah1985
girli
SuperGrover
Guus
dolfijntje24
Bex
psv-forever
CCC
Happydobby
Filoria
52 plaatsers
Pagina 12 van 23
Pagina 12 van 23 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 23
Re: grey's anatomy
Er komt er donderdag/vrijdag inderdaad nog 1, daarin zal je zien dat ze zijn neergestort en wie het overleefd.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Monte schreef:Er komt er donderdag/vrijdag inderdaad nog 1, daarin zal je zien dat ze zijn neergestort en wie het overleefd.
Maar we zullen vast niet zien wie t overleeft....aangezien het de season finale is..?
Denk wel dat t een superspannende episode gaat worden!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
In de trailer stond dat het voor 1 iemand het einde zou zijn, dus ik ga er een beetje van uit dat we te weten komen voor wie. Als ik daarop zou moeten wachten vind ik echt niet leuk, dan laten ze je zo in spanning.JaneDoe schreef:Monte schreef:Er komt er donderdag/vrijdag inderdaad nog 1, daarin zal je zien dat ze zijn neergestort en wie het overleefd.
Maar we zullen vast niet zien wie t overleeft....aangezien het de season finale is..?
Denk wel dat t een superspannende episode gaat worden!
Monte- Ratel
Ohh ik baal! Onze laptop laadt niet meer op dus nu kan ik vrijdag de laatste aflevering niet meer kijken! boehoe! Wanneer zou deze in NL op de buis komen? Ze lopen nu niet veel meer achter toch?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Op de Nl tv komt maandag aflv 21, morgen in amerika 24. Je moet dus nog zo'n 4 weken wachten als je hem gewoon op tv wilt zien. Maar wat doet je laptop niet meer? Want je kunt of de aflv downloaden en dan kijken of rechtstreeks via internet.Clapperdie schreef:Ohh ik baal! Onze laptop laadt niet meer op dus nu kan ik vrijdag de laatste aflevering niet meer kijken! boehoe! Wanneer zou deze in NL op de buis komen? Ze lopen nu niet veel meer achter toch?
Monte- Ratel
Normaal download ik elke week de laatste aflevering. Maar onze laptop laadt niet meer op. Dus de laptop kan niet meer aan .de stroomstekker is kapot. Ik heb wel een minilaptop maar daar kan ik niet mee downloaden en ook kan ik hier geen filmpjes mee kijken (eigenlijk alleen een beetje standaard internetten). Nu gaan we waarschijnlijk wel een nieuw netsnoer kopen maar toch!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
- Spoiler:
- Sneak peek van de aankomende aflevering: http://tvline.com/2012/05/16/greys-anatomy-season-8-finale-flight/
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
SnowWhite schreef:
- Spoiler:
Sneak peek van de aankomende aflevering: http://tvline.com/2012/05/16/greys-anatomy-season-8-finale-flight/
- Spoiler:
- OMG please niet lexie of derek(maar dat zal wel heel raar zijn omdat hij een nieuw contract heeft)
Monte- Ratel
Monte schreef:SnowWhite schreef:
- Spoiler:
Sneak peek van de aankomende aflevering: http://tvline.com/2012/05/16/greys-anatomy-season-8-finale-flight/
- Spoiler:
OMG please niet lexie of derek(maar dat zal wel heel raar zijn omdat hij een nieuw contract heeft)
- Spoiler:
- Ik denk ook dat het Lexie gaat worden. Andere kant, ze kunnen nog best veel met haar gaan doen (hereniging met Sloan) terwijl Arizona niet zo heel veel meer 'te doen' heeft en dit inderdaad (wat al eerder gezegd is) een kans voor Karev zal zijn om haar plaats in het ziekenhuis in te nemen.
Waar Derek is blijft nog spannend, maar die zal in ieder geval in leven blijven (als ze ons goed hebben ingelicht).
SnowWhite- Kletskop
Ok ik kon mezelf niet bedwingen en heb de spoilers gelezen Spannend!
- Spoiler:
- Ik las wel ergens dat dit Derik's laatste seizoen zou zijn... Maar daarna werd er gesuggereerd dat het misschien toch niet zo was. Dus of ze dit nou deden om het spannend te houden?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
- Spoiler:
- Vanaf 4.45 http://tvline.com/2012/05/15/greys-anatomy-death-season-finale/ Ze hebben wel goed punt
En ik heb een theorie als 't wel om Lexie, Sloan of Arizona gaat; Sloan REDT Lexie en gaat dan zélf dood, da's nog meer shocking en tranentrekkend! Riiight? (Sorry ik wil gewoon dat Callie gelukkig blijft met Arizona... I like her!)
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bluh, dit is dus een topic alleen maar voor mensen die online al verder kijken en nou weet ik alweer teveel zonder de spoilers te hebben gelezen!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Bluh, dit is dus een topic alleen maar voor mensen die online al verder kijken en nou weet ik alweer teveel zonder de spoilers te hebben gelezen!
Ik kan mezelf echt nooit bedwingen en heb ook de spoilers bekeken.. Ach, misschien huil ik dan niet zo erg dit keer
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Jop schreef:
- Spoiler:
Vanaf 4.45 http://tvline.com/2012/05/15/greys-anatomy-death-season-finale/ Ze hebben wel goed punt
En ik heb een theorie als 't wel om Lexie, Sloan of Arizona gaat; Sloan REDT Lexie en gaat dan zélf dood, da's nog meer shocking en tranentrekkend! Riiight? (Sorry ik wil gewoon dat Callie gelukkig blijft met Arizona... I like her!)
- Spoiler:
- Het zou ook wel kunnen wat ze in dat filmpje zeggen, dat het dus iemand is die niet in het vliegtuig zat. Maar ik denk zelf dat het lexie of mark zal zijn, al hoop ik het echt niet. Ik heb het gevoel alsof hun twee er pas net inzitten en nog zoveel kunnen doen. En de theorie van SnowWhite zou ook wel kunnen kloppen, dat arizona dood gaat omdat er toch niet veel verhaallijnen meer te schrijven zijn over/met haar.
Monte- Ratel
Monte schreef:Jop schreef:
- Spoiler:
Vanaf 4.45 http://tvline.com/2012/05/15/greys-anatomy-death-season-finale/ Ze hebben wel goed punt
- Spoiler:
Het zou ook wel kunnen wat ze in dat filmpje zeggen, dat het dus iemand is die niet in het vliegtuig zat. Maar ik denk zelf dat het lexie of mark zal zijn, al hoop ik het echt niet. Ik heb het gevoel alsof hun twee er pas net inzitten en nog zoveel kunnen doen. En de theorie van SnowWhite zou ook wel kunnen kloppen, dat arizona dood gaat omdat er toch niet veel verhaallijnen meer te schrijven zijn over/met haar.
- Spoiler:
- Maar je kunt toch ook niet meer zóveel met Sloan of Lexie? Ja, Lexie heeft nog een carrière maar Sloan kan met Lexie trouwen, mss nog een babe en dan ben je ook 'klaar'. Dus op zich vind ik zo'n theorie wat zwak Ik bedoel, ze kunnen nog van alles verzinnen, met iedereen. Ik vind zelf de theorie uit dat filmpje wel kunnen, volgens mij hebben ze vaker zo'n twist er doorheen gegooid! En als we 't dan hebben over 'uitgespeelde rollen', vind ik April Kepner sooo 2011...
Bazinga- Ratel
Jop schreef:Monte schreef:Jop schreef:
- Spoiler:
- Spoiler:
Het zou ook wel kunnen wat ze in dat filmpje zeggen, dat het dus iemand is die niet in het vliegtuig zat. Maar ik denk zelf dat het lexie of mark zal zijn, al hoop ik het echt niet. Ik heb het gevoel alsof hun twee er pas net inzitten en nog zoveel kunnen doen. En de theorie van SnowWhite zou ook wel kunnen kloppen, dat arizona dood gaat omdat er toch niet veel verhaallijnen meer te schrijven zijn over/met haar.
- Spoiler:
Maar je kunt toch ook niet meer zóveel met Sloan of Lexie? Ja, Lexie heeft nog een carrière maar Sloan kan met Lexie trouwen, mss nog een babe en dan ben je ook 'klaar'. Dus op zich vind ik zo'n theorie wat zwak Ik bedoel, ze kunnen nog van alles verzinnen, met iedereen. Ik vind zelf de theorie uit dat filmpje wel kunnen, volgens mij hebben ze vaker zo'n twist er doorheen gegooid! En als we 't dan hebben over 'uitgespeelde rollen', vind ik April Kepner sooo 2011...
- Spoiler:
- haha je voorkeur is duidelijk. Maar je hebt wel gelijk, met alle 3 kunnen ze nog evenveel of even weinig, al kan lexie natuurlijk nog zwanger worden en dat er dan van alles misgaat, maar dat zou arizona ook kunnen. Ik denk toch niet kepner(al zou ik dan wel blij zijn), omdat ze in het filmpje ook zeggen dat het een geliefd personage is en dat is april niet echt. Zou Jackson ook nog kunnen denk je?
Monte- Ratel
- Spoiler:
- Wat ik steeds lees is dat tenminste één karakter niet meegaat naar seizoen 9... Alle karakters zijn inmiddels ver ontwikkeld, maar Kepner en Avery zijn best wel oppervlakkig gebleven, vind ik.. Zij moeten nu ook een nieuw ziekenhuis kiezen dus wie weet, is dat hun 'vertrek', April die ergens alsnog een kans krijgt, Avery heeft niks meer te zoeken in Seatle, in principe... Gód irritant, 't kan echt alle kanten op
Dus; wedje leggen? Wie doet mee?
Bazinga- Ratel
Jop schreef:
- Spoiler:
Wat ik steeds lees is dat tenminste één karakter niet meegaat naar seizoen 9... Alle karakters zijn inmiddels ver ontwikkeld, maar Kepner en Avery zijn best wel oppervlakkig gebleven, vind ik.. Zij moeten nu ook een nieuw ziekenhuis kiezen dus wie weet, is dat hun 'vertrek', April die ergens alsnog een kans krijgt, Avery heeft niks meer te zoeken in Seatle, in principe... Gód irritant, 't kan echt alle kanten op
Dus; wedje leggen? Wie doet mee?
- Spoiler:
- Ik doe mee, ik zeg mark (al zou ik dat heel jammer vinden)
Monte- Ratel
- Spoiler:
- neeeeeee niet Avery hoor!! Dat zou ik echt erg vinden...ik zet mn centen in op Arizona.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
- Spoiler:
- Haha, ik wil ook dat er niemand doodgaat hoor. Het was gewoon even een snelle 'theorie' van mij. Uiteindelijk kunnen ze net zo veel/weinig met alle karakters, het is tenslotte een serie
Ik ga denk toch voor Webber!
SnowWhite- Kletskop
Maar die heeft ook een contractverlenging voor seizoen 9 gekregen.SnowWhite schreef:
- Spoiler:
Haha, ik wil ook dat er niemand doodgaat hoor. Het was gewoon even een snelle 'theorie' van mij. Uiteindelijk kunnen ze net zo veel/weinig met alle karakters, het is tenslotte een serie
Ik ga denk toch voor Webber!
Monte- Ratel
Monte schreef:Maar die heeft ook een contractverlenging voor seizoen 9 gekregen.SnowWhite schreef:
- Spoiler:
Haha, ik wil ook dat er niemand doodgaat hoor. Het was gewoon even een snelle 'theorie' van mij. Uiteindelijk kunnen ze net zo veel/weinig met alle karakters, het is tenslotte een serie
Ik ga denk toch voorWebber!
Oh.. Haha! Dan ga ik er even over nadenken.
SnowWhite- Kletskop
SnowWhite schreef:Monte schreef:Maar die heeft ook een contractverlenging voor seizoen 9 gekregen.SnowWhite schreef:
- Spoiler:
Ik ga denk toch voorWebber!
Oh.. Haha! Dan ga ik er even over nadenken.
- Spoiler:
- Dan ga ik toch voor Arizona. Maar eigenlijk wil ik niet dat er iemand doodgaat, ze moeten allemaal blijven leven. Punt uit!
SnowWhite- Kletskop
- Spoiler:
- Ik wil ook niet dat er iemand doodgaat, maar als ik moet kiezen, dan Arizona. Ook al vind ik haar en Torres heel leuk samen. Ik vind hun rollen de laatste tijd een beetje saai.
Ik denk echter toch dat het Mark wordt en dat hij dan op het laatst tegen Lexie zegt dat hij van haar houdt of zo.
Nou ik vind het echt niet leuk dat er iemand doodgaat!!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Pagina 12 van 23 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» greys anatomy
» Grey's Anatomy seizoen 6 -spoiler-
» Grey's Anatomy gemist..........:(
» Nieuwe afleveringen Grey's Anatomy
» McDreamy stopt met Grey''s anatomy
» Grey's Anatomy seizoen 6 -spoiler-