grey's anatomy
+48
Pommes
Pink!
Wennes
BlackPoint
Cow
Enelya
Vancity_girl
Bacio
Vino
Gympie
Penélope
IlikeBali
Clapperdie
JD
SnowWhite
Arwyn
Lejow
Monte
GeKKiE
Esperanza
Tazz
mzcharlotte
Sam
Tiana
Verona
Blond
Isis
Niekske
Mute_
Lonely Goatherd
Yare
TNMN
Jeanette
Dani
Marsy28
Bazinga
Sweety
Davinia
Sarah1985
girli
SuperGrover
Guus
dolfijntje24
Bex
psv-forever
CCC
Happydobby
Filoria
52 plaatsers
Pagina 13 van 23
Pagina 13 van 23 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 23
Re: grey's anatomy
Esperanza schreef:
- Spoiler:
Ik wil ook niet dat er iemand doodgaat, maar als ik moet kiezen, dan Arizona. Ook al vind ik haar en Torres heel leuk samen. Ik vind hun rollen de laatste tijd een beetje saai.
Ik denk echter toch dat het Mark wordt en dat hij dan op het laatst tegen Lexie zegt dat hij van haar houdt of zo.
Nou ik vind het echt niet leuk dat er iemand doodgaat!!
+1
- Spoiler:
- Dat hij wellicht een inwendige bloeding heeft ofzo. In de Sneak Peek zie je hem namelijk gewoon lopen.. Maar Arizona heeft een gebroken been, wellicht lijkt het bij haar mee te vallen maar is er meer aan de hand? Grrmbll, ik kan hier zo slecht tegen. Juist omdat ik niet wil dat er iemand doodgaat wil ik des te sneller weten wie het gaat worden.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
- Spoiler:
- Pffff.... zojuist aflevering 24 gekeken... Wat een aflevering... En nu maar wachten tot het volgende seizoen..
Dani- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10
yeah! mocht van mijn zwager even zijn oplader lenen voor de laptop. Dus ben nu aan het downloaden en dan lekker kijken! Ben erg benieuwd!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben ook aan het downloaden
- Spoiler:
- Ik had gezegd dat ik denk dat Arizona het niet gaat halen.. Maar ik vrees toch nog steeds voor Lexie. Zij heeft de liefde aan Mark verklaard en uiteindelijk werken ze het niet uit in het verhaallijn! Nee, ik wil er niet aan geloven denk ik, haha.
SnowWhite- Kletskop
Dani schreef:
- Spoiler:
Pffff.... zojuist aflevering 24 gekeken... Wat een aflevering... En nu maar wachten tot het volgende seizoen..
Dat is altijd even afkicken he, dat lange wachten.
SnowWhite- Kletskop
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Mooie aflevering, maar zooo zielig!
- Spoiler:
- Mooi om te zien dat Hunt Teddy helpt door een keuze te maken. Mooie vriendschap, ook al kan dit betekenen dat hij alles kwijt is..
SnowWhite- Kletskop
- Spoiler:
- waarom nou lexie? echt niet leuk. Ik ben nu toch zo benieuwd, ik zat maar te wachten op het moment dat het ziekenhuis het zou horen, maar dat moment kwam niet. Dat wordt lang wachten, volgens mij komen ze in het najaar pas weer terug.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik ga m zo kijken... heb de eerste 2 min nu gezien maar ik word steeds gestoord
Gast- Gast
Snoepy87 schreef:Ik ben hem nu aan t downloaden..
Klaar.. nu maar kijken..
Gast- Gast
Monte schreef:
- Spoiler:
waarom nou lexie? echt niet leuk. Ik ben nu toch zo benieuwd, ik zat maar te wachten op het moment dat het ziekenhuis het zou horen, maar dat moment kwam niet. Dat wordt lang wachten, volgens mij komen ze in het najaar pas weer terug.
Daar zat ik ook op te wachten! Is gewoon zenuwslopend.
- Spoiler:
- Iedereen was met zijn eigen ding bezig, Torres die op bed ligt te wachten omdat ze Arizona ieder moment thuis verwacht, Webber die met de rest zit te wachten tot Yang en Grey aanschuiven.. En Hunt die dus te horen krijgt dat ze nooit zijn aangekomen in het desbetreffende ziekenhuis
SnowWhite- Kletskop
Waar downloaden jullie? Ik loop 3 afleveringen achter, moet nodig een inhaalslag maken!
Gast- Gast
Jolicious schreef:Waar downloaden jullie? Ik loop 3 afleveringen achter, moet nodig een inhaalslag maken!
Ik download via torrentz, maar kan ook via spotnet. Of kijken op de site's van: http://www.1channel.ch/watch-5158-Greys-Anatomy en http://www.free-tv-video-online.me/internet/
Scheelt weer terugbladeren voor jou
SnowWhite- Kletskop
Pfffffffffff Ik heb hem ook gezien..
I seriously DON'T like it...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik ook niet,Lejow schreef:Pfffffffffff Ik heb hem ook gezien..
- Spoiler:
- hoewel ik denk dat je snel weer gewend bent aan het feit dat lexie weg/dood is. Het gaat toch door, al vind ik het nu even niet leuk, ik had zo gehoopt op een bruiloft met mark, ze was echt mijn favoriet. Jammer ook dat mensen eruit moeten, er gaan er nu 2 uit de serie, dat is toch wennen.
Monte- Ratel
Ohh wat een aflevering
Ben heel benieuwd hoe t verder gaat! Word weer lang wachten..
Ben heel benieuwd hoe t verder gaat! Word weer lang wachten..
Gast- Gast
- Spoiler:
- Ik heb de aflevering net gezien. Toch Lexie Ik vind het echt niet leuk!
Ik vond het wel weer een goede seizoensfinale, maar het stoorde me wel dat ze in Seattle niet wisten dat ze gecrasht waren, ik kan daar nooit zo goed tegen. Het deed me ook iets teveel aan Lost denken hahaha.
En nu inderdaad heeeel laaaaang wachten........
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
- Spoiler:
- Ohhhh ik heb echt even een traantje weggepinkt hoor, bij die scene tussen Mark en Lexie... Ben wel erg benieuwd hoe het afloopt, en wie we nou wel en niet terugzien volens seizoen. Als ik het goed begrijp naar aanleiding van deze season finale gaan Avery,Altman en Lexie dus weg?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
JaneDoe schreef:
- Spoiler:
Ohhhh ik heb echt even een traantje weggepinkt hoor, bij die scene tussen Mark en Lexie... Ben wel erg benieuwd hoe het afloopt, en wie we nou wel en niet terugzien volens seizoen. Als ik het goed begrijp naar aanleiding van deze season finale gaan Avery,Altman en Lexie dus weg?
- Spoiler:
- Nee, alleen teddy en lexie gaan weg, de rest blijft. Zo heb ik het op internet gevonden.
Monte- Ratel
- Spoiler:
Monte schreef:JaneDoe schreef:
- Spoiler:
Ohhhh ik heb echt even een traantje weggepinkt hoor, bij die scene tussen Mark en Lexie... Ben wel erg benieuwd hoe het afloopt, en wie we nou wel en niet terugzien volens seizoen. Als ik het goed begrijp naar aanleiding van deze season finale gaan Avery,Altman en Lexie dus weg?
- Spoiler:
Nee, alleen teddy en lexie gaan weg, de rest blijft. Zo heb ik het op internet gevonden.
- Spoiler:
- jeeeeejjj dus Jackson blijft
Teddy heb ik niet zoveel mee, en haar rol vind ik ook niet zo boeiend, dus dat vind ik niet zo erg...
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
SnowWhite schreef:Dani schreef:
- Spoiler:
Pffff.... zojuist aflevering 24 gekeken... Wat een aflevering... En nu maar wachten tot het volgende seizoen..
Dat is altijd even afkicken he, dat lange wachten.
Daarom ben ik vanaf aflevering 1 weer begonnen, alleen nu kijk ik iedere avond wel 4 afleveringen. en zit nu al weer in seizoen 4, ik word er weer helemaal in mee gesleurd. haha, zo valt het afkicken wel mee.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Ik lees overigens dat het nieuwe seizoen in april (in Amerika) start, dus niet pas in september.
Gast- Gast
Jolicious schreef:Ik lees overigens dat het nieuwe seizoen in april (in Amerika) start, dus niet pas in september.
Het is al mei he? Volgens mij wel gewoon in de herfst (weet niet of het precies sept is maar najaar in elk geval).
Gast- Gast
Pagina 13 van 23 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» greys anatomy
» Grey's Anatomy seizoen 6 -spoiler-
» Grey's Anatomy gemist..........:(
» Nieuwe afleveringen Grey's Anatomy
» McDreamy stopt met Grey''s anatomy
» Grey's Anatomy seizoen 6 -spoiler-
» Grey's Anatomy gemist..........:(
» Nieuwe afleveringen Grey's Anatomy
» McDreamy stopt met Grey''s anatomy