Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

McDreamy stopt met Grey''s anatomy

+2
Sweety
Monte
6 plaatsers

Ga naar beneden

McDreamy stopt met Grey''s anatomy Empty McDreamy stopt met Grey''s anatomy

Bericht  Monte di 31 mei 2011 - 23:06

Patrick Dempsey stopt met Grey's Anatomy
van onze redactie
AMSTERDAM - Patrick 'McDreamy' Dempsey houdt het na het komende seizoen Grey's Anatomy voor gezien.

De acteur vertelt in een interview met de Italiaanse Vanity Fair dat het tijd is voor nieuwe projecten. "De show is een ontzettend mooi gedeelte van mijn leven geweest en het is bitterzoet om afscheid te nemen, maar ik zie het mezelf gewoon niet meer doen."

Het is de vraag of Ellen Pompeo, Sandra Oh, Justin Chambers en Chandra Wilson het voorbeeld van hun collega zullen volgen aangezien hun contracten binnenkort aflopen...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit vind ik zo jammer. Hopelijk gaan de andere nu ook niet weg, maar kan me ook haast niet voorstellen hoe de serie zou zijn zonder mcdreamy, hij hoort er gewoon in. Dus ben bang dat er na dit vertrek wel meer zullen gaan.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

McDreamy stopt met Grey''s anatomy Empty Re: McDreamy stopt met Grey''s anatomy

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 23:22

confused Evil or Very Mad Mad Suspect Cry Sad

Gast
Gast

Bericht  Sweety di 31 mei 2011 - 23:25

Ik hoop niet dat er nog meer vertrekken! Dit vind ik zo'n leuke serie om te kijken....
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 23:29

Dan ben ik wel erg benieuwd hoe ze zijn vertrek in de serie vorm gaan geven! Zonde hoor.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 23:59

Volgens mij bloed een serie altijd dood als er een van de belangrijkste personages weggaat..

Jammer!! Maar misschien ook wel goed om tijdens het hoogtepunt te stoppen.. Anders krijg je zo iets als bij The OC.. dat vierde seizoen slaat eigenlijk nergens op :P

Gast
Gast

Bericht  CCC wo 1 jun 2011 - 0:01

Oh... dit meen je niet! Wat jammer zeg! Ik hoop dat er nog wel een seizoen komt eigenlijk, maar zonder Mc. Dreamy is het ook weer zoiets...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sterre wo 1 jun 2011 - 0:01

Hm, ik dacht dat volgend jaar sowieso het laatste seizoen was, maar dat heb ik vast verkeerd! Jammer dat 'ie stopt, maar soms zijn karakters al zo ver uitgediept dat er ook niet veel meer uit te halen valt. Ik vind de serie geweldig, maar ik denk dat het wel goed is om niet te lang meer door te gaan. Alle bizarre ziekenhuissituaties zijn al wel een keer voorbij gekomen, en ook de personages hebben al het e.e.a. meegemaakt smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 0:05

Da's wel een hele dikke spoiler voor volgend seizoen. Maar ik ga 'm niet heel erg missen.

Edit: ik lees weer eens niet goed, hij gaat pas na seizoen acht weg.smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 0:12

En er komt weer een nieuwe Amerikaanse ziekenhuisserie las ik ergens!

Even opzoeken..

(hij komt wel pas in september in Amerika.. haha eerst even wachten of het daar een succes wordt.. nerd )

Gast
Gast

Bericht  CCC wo 1 jun 2011 - 0:13

Ja volgend seizoen is het laatste seizoen... Naja kunnen we nog even van hem genieten! smile :P

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 0:17

Ik vind het nog even leuk als bij seizoen 1, ik heb werkelijk elke aflevering gezien en kan nu al niet meer wachten op seizoen acht! Maar als McDreamy daarna dus echt stopt, heb ik het vermoeden dat er geen seizoen negen meer zal komen.. Nou ja, dan is het misschien ook wel mooi geweest, stoppen op het hoogtepunt.

Op de site van ABC las je al van veel fans dat ze stuk voor stuk afhaken, ze hebben het wel een beetje gehad ( wat niet voor mij geldt :P )

Gast
Gast

Bericht  Monte wo 1 jun 2011 - 0:24

Tea-Leaf schreef:Ik vind het nog even leuk als bij seizoen 1, ik heb werkelijk elke aflevering gezien en kan nu al niet meer wachten op seizoen acht! Maar als McDreamy daarna dus echt stopt, heb ik het vermoeden dat er geen seizoen negen meer zal komen.. Nou ja, dan is het misschien ook wel mooi geweest, stoppen op het hoogtepunt.

Op de site van ABC las je al van veel fans dat ze stuk voor stuk afhaken, ze hebben het wel een beetje gehad ( wat niet voor mij geldt :P )

Nee ook echt niet voor mij. Ik heb echt alle afleveringen op internet gezien omdat ik niet kon wachten tot het in NL op tv kwam. Maar ik denk dat je wel gelijk hebt dat seizoen 8 wel eens het laatste zou kunnen zijn, al ga ik dat toch heel erg jammer vinden, maar doorgaan terwijl het eigenlijk niets meer is, is ook niet leuk. Dat was een beetje bij ER, toen iedereen eruit ging ben ik gestopt met kijken, ik denk dat ze dat ook willen verkopen. En als meredith eruit gaat slaat het ook nergens meer op, aangezien de serie om haar ging.
Nou gelukkig kunnen we nog genieten van seizoen 8, misschien gaan derek en mer wel naar afrika en stopt de serie daarmee. Dat zou toch een best mooi einde zijn. Alsjeblieft geen doden, want dat vind ik zo'n domper op het einde van een serie
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  CCC wo 1 jun 2011 - 0:30

Monte schreef:
Tea-Leaf schreef:Ik vind het nog even leuk als bij seizoen 1, ik heb werkelijk elke aflevering gezien en kan nu al niet meer wachten op seizoen acht! Maar als McDreamy daarna dus echt stopt, heb ik het vermoeden dat er geen seizoen negen meer zal komen.. Nou ja, dan is het misschien ook wel mooi geweest, stoppen op het hoogtepunt.

Nee ook echt niet voor mij. Ik heb echt alle afleveringen op internet gezien omdat ik niet kon wachten tot het in NL op tv kwam. Maar ik denk dat je wel gelijk hebt dat seizoen 8 wel eens het laatste zou kunnen zijn, al ga ik dat toch heel erg jammer vinden, maar doorgaan terwijl het eigenlijk niets meer is, is ook niet leuk. Dat was een beetje bij ER, toen iedereen eruit ging ben ik gestopt met kijken, ik denk dat ze dat ook willen verkopen. En als meredith eruit gaat slaat het ook nergens meer op, aangezien de serie om haar ging.
Nou gelukkig kunnen we nog genieten van seizoen 8, misschien gaan derek en mer wel naar afrika en stopt de serie daarmee. Dat zou toch een best mooi einde zijn. Alsjeblieft geen doden, want dat vind ik zo'n domper op het einde van een serie

Haha geld dus ook niet voor mij! Heb alles gedownload tot nu toe, kon niet wachten met kijken elke keer... Maja.. op een gegeven moment is het ook klaar... Denk idd dat er zo'n eind aan word gebreid volgend seizoen. Trouwens ik kan afl. 23 en 24 nog niet downloaden. Iemand die ze wel ergens vandaan heeft kunnen krijgen?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Monte wo 1 jun 2011 - 1:23

eh die zijn er helemaal niet.

Shonda Rhimes also confirmed on her Twitter account that both Grey's Anatomy and Private Practice will have 22 episodes in the 2010/2011 TV season
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow wo 1 jun 2011 - 3:18

Waaaaaaaaatttt ?? Neeeeee, tssssssss psssssss
Mad Evil or Very Mad Mad No No No Sad Sad Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Sarah1985 wo 1 jun 2011 - 3:54

echt niet leuk Cry volgens mij als hij zou stoppen zou meredith ook stoppen.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 5:31

Jammer zeg! Komt er dan iemand anders hem spelen of wat? Want dat zou geen porem zijn.... Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 1 jun 2011 - 6:10

Ze zeggen nu dat het blad het verkeerd opgepikt heeft (bij boulevard), en dat hij niet stopt, maar dat hij het had over zijn contract..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Monte wo 1 jun 2011 - 6:22

huh confused Deze uitspraken laten echt wel zien dat dit z'n laatste seizoen is.

"De show is een ontzettend mooi gedeelte van mijn leven geweest en het is bitterzoet om afscheid te nemen, maar ik zie het mezelf gewoon niet meer doen."

In May 2011, Dempsey said that season 8 of Grey's Anatomy would be his final season on the hit show.

Ook Ellen(meredith) heeft een contract voor 8 seizoenen en dan wordt ze wel erg duur en zit ze er al lang. Zij wil ook misschien weg na dit seizoen. En dat zou denk ik het einde voor Grey's betekenen Sad
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud