grey's anatomy
+48
Pommes
Pink!
Wennes
BlackPoint
Cow
Enelya
Vancity_girl
Bacio
Vino
Gympie
Penélope
IlikeBali
Clapperdie
JD
SnowWhite
Arwyn
Lejow
Monte
GeKKiE
Esperanza
Tazz
mzcharlotte
Sam
Tiana
Verona
Blond
Isis
Niekske
Mute_
Lonely Goatherd
Yare
TNMN
Jeanette
Dani
Marsy28
Bazinga
Sweety
Davinia
Sarah1985
girli
SuperGrover
Guus
dolfijntje24
Bex
psv-forever
CCC
Happydobby
Filoria
52 plaatsers
Pagina 11 van 23
Pagina 11 van 23 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 23
Re: grey's anatomy
Hij staat hier in de download
*dus ik klik niet op de spoilers**dus ik klik niet op de spoilers**dus ik klik niet op de spoilers**dus ik klik niet op de spoilers**dus ik klik niet op de spoilers**dus ik klik niet op de spoilers**dus ik klik niet op de spoilers**dus ik klik niet op de spoilers**dus ik klik niet op de spoilers**dus ik klik niet op de spoilers*
*dus ik klik niet op de spoilers**dus ik klik niet op de spoilers**dus ik klik niet op de spoilers**dus ik klik niet op de spoilers**dus ik klik niet op de spoilers**dus ik klik niet op de spoilers**dus ik klik niet op de spoilers**dus ik klik niet op de spoilers**dus ik klik niet op de spoilers**dus ik klik niet op de spoilers*
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
LEJOW KLIK NIET OP DE SPOILERSLejow schreef:Hij staat hier in de download
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik heb niet geklikt, en braaf gekeken
Maarem.. serieus
Maarem.. serieus
Lejow- Lady Post-a-lot
De nieuwe trailer/promo voor volgende week/de finale.
- Spoiler:
- Spoiler:
- de enige die in het vliegtuig zitten en waar niet van bekend zijn dat ze een nieuw contract hebben zijn: mark, lexie en arizona. Een van hun zal waarschijnlijk dood gaan. Het is een belangrijk hoofdkarakter die zal doodgaan, dat heeft de producent van GA gezegd. Ik zou het echt vreselijk vinden als lexie of mark weg zou gaan, arizona ook, maar daar heb ik iets minder mee. Hoe dan ook wordt het een vreselijk zielig einde van het seizoen.
Monte- Ratel
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Monte schreef:De nieuwe trailer/promo voor volgende week/de finale.
- Spoiler:
- Spoiler:
de enige die in het vliegtuig zitten en waar niet van bekend zijn dat ze een nieuw contract hebben zijn: mark, lexie en arizona. Een van hun zal waarschijnlijk dood gaan. Het is een belangrijk hoofdkarakter die zal doodgaan, dat heeft de producent van GA gezegd. Ik zou het echt vreselijk vinden als lexie of mark weg zou gaan, arizona ook, maar daar heb ik iets minder mee. Hoe dan ook wordt het een vreselijk zielig einde van het seizoen.
- Spoiler:
- Volgens Wikipedia: After their plane crashes in the woods, the doctors fight to stay alive while trying to save their peers, but it will be too late for one of them. Dan is het dus inderdaad Mark, Lexie of Arizona. Vind het allemaal niet leuk maar dan hoop ik Arizona, maar denk eigenlijk 1 van de andere 2.
Gast- Gast
Arden schreef:Monte schreef:De nieuwe trailer/promo voor volgende week/de finale.
- Spoiler:
- Spoiler:
de enige die in het vliegtuig zitten en waar niet van bekend zijn dat ze een nieuw contract hebben zijn: mark, lexie en arizona. Een van hun zal waarschijnlijk dood gaan. Het is een belangrijk hoofdkarakter die zal doodgaan, dat heeft de producent van GA gezegd. Ik zou het echt vreselijk vinden als lexie of mark weg zou gaan, arizona ook, maar daar heb ik iets minder mee. Hoe dan ook wordt het een vreselijk zielig einde van het seizoen.
- Spoiler:
Volgens Wikipedia: After their plane crashes in the woods, the doctors fight to stay alive while trying to save their peers, but it will be too late for one of them. Dan is het dus inderdaad Mark, Lexie of Arizona. Vind het allemaal niet leuk maar dan hoop ik Arizona, maar denk eigenlijk 1 van de andere 2.
- Spoiler:
- maar in de trailer zag je Mark wel lopen toch?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Clapperdie schreef:Arden schreef:Monte schreef:De nieuwe trailer/promo voor volgende week/de finale.
- Spoiler:
- Spoiler:
- Spoiler:
Volgens Wikipedia: After their plane crashes in the woods, the doctors fight to stay alive while trying to save their peers, but it will be too late for one of them. Dan is het dus inderdaad Mark, Lexie of Arizona. Vind het allemaal niet leuk maar dan hoop ik Arizona, maar denk eigenlijk 1 van de andere 2.
- Spoiler:
maar in de trailer zag je Mark wel lopen toch?
- Spoiler:
- Ja dat wel ja, maar goed ze kunnen in principe alles verzinnen. Zou het dan toch arizona of lexie zijn? Het lijkt me dat het toch een van hun 3 moeten zijn, tenzij ze een van de anderen als geest o.i.d terug laten komen, maar dat zou heel gek zijn dus denk het niet. Ik zou het echt heel erg jammer vinden als het lexie is.
Monte- Ratel
Arden schreef:Monte schreef:De nieuwe trailer/promo voor volgende week/de finale.
- Spoiler:
- Spoiler:
- Spoiler:
- Spoiler:
- Ik vrees ook dat het een van de 2 is en dan ook nog mijn favoriet lexie. Maar wie weet zitten we er wel naast, maar spannend wordt het zeker.
Monte- Ratel
Pfoe...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Spoiler:
- Ik vrees ook dat 't Lexie is. In de trailer zegt Mark 'We've got to get her out of there' en ligt Lexie ergens onder, bebloed... Ik zou echt enorm balen als 't Arizona is!!! Ik vind haar juist zo leuk met Callie en hoop echt niet dat hun geluk wordt gebombardeerd.... Morgen ga ik de meest recente aflv kijken, maar pfoei, vind 't nu al spannend en baal dat we weer zo lang moeten wachten straks! :p
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Jop schreef:
- Spoiler:
Ik vrees ook dat 't Lexie is. In de trailer zegt Mark 'We've got to get her out of there' en ligt Lexie ergens onder, bebloed... Ik zou echt enorm balen als 't Arizona is!!! Ik vind haar juist zo leuk met Callie en hoop echt niet dat hun geluk wordt gebombardeerd.... Morgen ga ik de meest recente aflv kijken, maar pfoei, vind 't nu al spannend en baal dat we weer zo lang moeten wachten straks! :p
- Spoiler:
- Ik denk wel dat we nog te horen krijgen wie er dan dood gaat, dat dat al duidelijk wordt in de volgende aflevering en niet in het volgende seizoen. Want in de trailer staat dat 1 het niet overleefd. Is wel fijn, dan kun je daar al aan wennen voordat het nieuwe seizoen komt. Jouw theorie waarom het lexie moet zijn kan ook wel eens totaal anders zijn. Het zou echt wel bij hen passen om het te doen lijken alsof het lexie is, maar dat dat 2 verschillende momenten zijn. Dan zou het toch ook nog arizona kunnen zijn. Ik zou het beide echt heel jammer vinden, iedereen hoort gewoon bij GA.
Monte- Ratel
- Spoiler:
- Maar wat is er nou duidelijk dan? :p Een geliefde castmember overleeft 't niet, meer was er niet gezegd toch? Ergens hoop ik stiekem gewoon dat 't dat vriendje van Baileys is of zo... Of iemand anders uit 't ziekenhuis, misschien wel die moeder van dat prematuurtje of zo, of of of of de vrouw van Webber! Zoiets...
Bazinga- Ratel
Jop schreef:
- Spoiler:
Maar wat is er nou duidelijk dan? :p Een geliefde castmember overleeft 't niet, meer was er niet gezegd toch? Ergens hoop ik stiekem gewoon dat 't dat vriendje van Baileys is of zo... Of iemand anders uit 't ziekenhuis, misschien wel die moeder van dat prematuurtje of zo, of of of of de vrouw van Webber! Zoiets...
Zie mijn spoiler
Gast- Gast
Arden schreef:Jop schreef:
- Spoiler:
Maar wat is er nou duidelijk dan? :p Een geliefde castmember overleeft 't niet, meer was er niet gezegd toch? Ergens hoop ik stiekem gewoon dat 't dat vriendje van Baileys is of zo... Of iemand anders uit 't ziekenhuis, misschien wel die moeder van dat prematuurtje of zo, of of of of de vrouw van Webber! Zoiets...
Zie mijn spoiler
- Spoiler:
- Inderdaad, als je even terugleest dan staat er dat er een belangrijk hoofdkarakter doodgaat, niet zomaar iemand, maar echt een van de vaste karakters. Dit heeft shonda rhimes(producent) gezegd. Van 3 mensen die in het vliegtuig zaten is niet bekend dat ze een contractverlenging hebben, dat zijn: mark, arizona en lexie. Het moet dus wel een van de 3 zijn.
Monte- Ratel
Ja snap ik, maar k kan wel hopen, toch? misschien een schokkende wending etc etc.
Bazinga- Ratel
haha ja daar hoop ik ook op, maar vrees het ergste.Jop schreef:Ja snap ik, maar k kan wel hopen, toch? misschien een schokkende wending etc etc.
Monte- Ratel
- Spoiler:
- hmmm ik ga nu gewoon echt zo hopen op Arizona! Vind Mark en Lexie ech té leuk! En wie weet....brengt dit hele gebeuren ze dan wel weer samen??
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
- Spoiler:
- Ik heb de aflevering nu pas gezien. Dat einde had ik dus echt niet verwacht! Ik wil eigenlijk niet dat 1 van die 3 eruit gaat, maar als er dan toch 1 uit moet dan Arizona. Maar ik heb zo'n gevoel dat het Mark of Lexie wordt, zeker omdat daar weer wat tussen staat te gebeuren.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Op al het bovenstaande:
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
is degene die nu op spotnet staat nou al de allerlaatste??
of komt er hierna nog eentje?
Ik ben verslaafd, ik wil weer een nieuwe ziehien!!
- Spoiler:
- dan bedoel ik degene met het neergestorte vliegtuig aan het einde?
JD- Ratel
JaneDoe schreef:is degene die nu op spotnet staat nou al de allerlaatste??
- Spoiler:
dan bedoel ik degene met het neergestorte vliegtuig aan het einde?
Volgens mij is dat wel de laatste inderdaad.
Gast- Gast
Na aflevering 23 komt er nog eentje, die heet 'Flight'. Zal denk donderdagavond of vrijdag online komen.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
SnowWhite schreef:Na aflevering 23 komt er nog eentje, die heet 'Flight'. Zal denk donderdagavond of vrijdag online komen.
JD- Ratel
Pagina 11 van 23 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» greys anatomy
» Grey's Anatomy seizoen 6 -spoiler-
» Grey's Anatomy gemist..........:(
» Nieuwe afleveringen Grey's Anatomy
» McDreamy stopt met Grey''s anatomy
» Grey's Anatomy seizoen 6 -spoiler-