Nieuwe afleveringen Grey's Anatomy
+7
Effie_O
JD
Blond
Arwyn
mzcharlotte
Lejow
Luthien
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nieuwe afleveringen Grey's Anatomy
Ik zag een aankondiging dat volgende week (dacht ik) Grey's Anatomy weer begint op Net5 met nieuwe afleveringen.
Weet iemand bij welk seizoen ze zijn gebleven bij Net5? Ik durf niet zo goed te kijken, bang voor spoilers. Ik heb net seizoen 6 op dvd gekocht, en als seizoen 7 nou net begint op tv volgende week, kan ik net wel even het bijwerken en met de tv meekijken. Maar wil niet gaan kijken als er spoilers in zitten
Weet iemand bij welk seizoen ze zijn gebleven bij Net5? Ik durf niet zo goed te kijken, bang voor spoilers. Ik heb net seizoen 6 op dvd gekocht, en als seizoen 7 nou net begint op tv volgende week, kan ik net wel even het bijwerken en met de tv meekijken. Maar wil niet gaan kijken als er spoilers in zitten
Gast- Gast
Re: Nieuwe afleveringen Grey's Anatomy
Ze zijn midden in 7 gestopt, dit wordt aflevering 11 van dat seizoen.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
seizoen 7 als het goed is
en der komen heeeeeeeftige afleveringen nog aan..
en der komen heeeeeeeftige afleveringen nog aan..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dat zeg ik hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
He shit dat is balen! Had gehoopt dat het het begin van seizoen 7 was.
Gast- Gast
Doe maar via PM dan, want anders word ik toch nieuwsgierig
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Oe echt Lejow??
SPOILER?!
- Spoiler:
- Moet ik ff goed nadenken want het is al even geleden, maar er komt in ieder geval een schietpartij in een school, waarbij iedereen natuurlijk compleet van slag af is door de herinneringen aan de schietpartij in het ziekenhuis zelf. Toevallig loopt Christina langs de schietplek en doet ter plaatse iets met iemands hart, ze gaat mee in de ambulance en dan is ze gelijk weer terug op de OK en in het ziekenhuis en gaat ze weer werken
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:PrinsesBo schreef:Oe echt Lejow??
SPOILER?!
- Spoiler:
Moet ik ff goed nadenken want het is al even geleden, maar er komt in ieder geval een schietpartij in een school, waarbij iedereen natuurlijk compleet van slag af is door de herinneringen aan de schietpartij in het ziekenhuis zelf. Toevallig loopt Christina langs de schietplek en doet ter plaatse iets met iemands hart, ze gaat mee in de ambulance en dan is ze gelijk weer terug op de OK en in het ziekenhuis en gaat ze weer werken
- Spoiler:
- Dat is als het goed is de komende aflevering
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Wat vet, die spoiler functie!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik heb een paar afleveringen gemist van seizoen 6 en 7, maar ga gewoon verder kijken maandag, haha.
Wat in de spoiler staat had ik al wel een beetje verwacht, was ook wel gek geweest anders!
Wat in de spoiler staat had ik al wel een beetje verwacht, was ook wel gek geweest anders!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Spannend! Ik ga ook weer kijken!
En ik ga lekker de spoiler niet lezen
En ik ga lekker de spoiler niet lezen
Gast- Gast
Ahh leuk! Ik kijk nu op maandag maar Hawaii 5-O (ook erg leuk trouwens), maar dan neem ik Grey's wel op!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
zo...ik vond het einde van vanavond wel grappig, van Torres haha! geeft wel weer even een leuke draai aan het verhaal....
En sja dat hele zwangerschapsgebeuren van Meredith..t lukt toch uiteindelijk wel, aangezien ze inmiddels in het echte leven al bijna een jaar geleden bevallen is, en dus in de serie binnenkort ook wel eens zwanger zal worden....denk ik. of ze moeten echt om de zwangerschap heen hebben opgenomen
En sja dat hele zwangerschapsgebeuren van Meredith..t lukt toch uiteindelijk wel, aangezien ze inmiddels in het echte leven al bijna een jaar geleden bevallen is, en dus in de serie binnenkort ook wel eens zwanger zal worden....denk ik. of ze moeten echt om de zwangerschap heen hebben opgenomen
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Volgens mij hebben ze dat al gedaan, bij Meredith! Ze heeft een tijd in bed gelegen in de serie (om ergens van te herstellen, maar waarvan...?), dacht dat ze toen in real life zwanger was.
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Effie_O schreef:Volgens mij hebben ze dat al gedaan, bij Meredith! Ze heeft een tijd in bed gelegen in de serie (om ergens van te herstellen, maar waarvan...?), dacht dat ze toen in real life zwanger was.
echt? o dat is me helemaal niet opgevallen....al vind ik wel dat ze een veel boller hoofd heeft dan eerdere seizoenen...
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
waar kan ik het terug kijken?? Mn interactieve tv was er uit geklapt dus heeft hij niets opgenomen
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Downloaden. Tenminste dat doe ik elke keer. Ze hebben volgens mij inderdaad om de zwangerschap heen gefilmd. Ze was "vaak" alleen te zien van boven haar buik af. Dus alleen gezicht of achterkant enz.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik kijk het niet op tv omdat ik het allemaal achter elkaar wil zien, en wanneer ik wel.
Ben helemaal weg van de serie, dus heb vorige week seizoen 6 en seizoen 7 t/m aflevering 16 lekker via Marktplaats gekocht.
Ben helemaal weg van de serie, dus heb vorige week seizoen 6 en seizoen 7 t/m aflevering 16 lekker via Marktplaats gekocht.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ze heeft een hele tijd in bed gelegen omdat ze haar vader een deel van haar lever had gegeven...
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Soortgelijke onderwerpen
» greys anatomy
» Desparate housewifes seizoen 7 afleveringen terugkijken?
» Grey's Anatomy seizoen 6 -spoiler-
» grey's anatomy
» Nieuwe vloer/ nieuwe keuken/ stucen
» Desparate housewifes seizoen 7 afleveringen terugkijken?
» Grey's Anatomy seizoen 6 -spoiler-
» grey's anatomy
» Nieuwe vloer/ nieuwe keuken/ stucen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: