grey's anatomy
+48
Pommes
Pink!
Wennes
BlackPoint
Cow
Enelya
Vancity_girl
Bacio
Vino
Gympie
Penélope
IlikeBali
Clapperdie
JD
SnowWhite
Arwyn
Lejow
Monte
GeKKiE
Esperanza
Tazz
mzcharlotte
Sam
Tiana
Verona
Blond
Isis
Niekske
Mute_
Lonely Goatherd
Yare
TNMN
Jeanette
Dani
Marsy28
Bazinga
Sweety
Davinia
Sarah1985
girli
SuperGrover
Guus
dolfijntje24
Bex
psv-forever
CCC
Happydobby
Filoria
52 plaatsers
Pagina 10 van 23
Pagina 10 van 23 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 23
Re: grey's anatomy
Nog maar 2 aflv
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Jop schreef:Nog maar 2 aflv
Ja??? oooh dan denk ik dat ik deze week geen Greys ga kijken en dan volgende week lekker beide achter elkaar . De laatste 2 zijn altijd zó spannend, dan kan ik echt geen week wachten
Gast- Gast
Nicci schreef:Jop schreef:Nog maar 2 aflv
Ja??? oooh dan denk ik dat ik deze week geen Greys ga kijken en dan volgende week lekker beide achter elkaar . De laatste 2 zijn altijd zó spannend, dan kan ik echt geen week wachten
Ja :p Deze week nog en volgende week is de finale aflv van seizoen 8..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik kan sowieso deze week niet kijken want ik ga een aantal dagen weg.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ben benieuwd wat de cliffhanger van dit seizoen wordt..
Ze hebben echt al een flink paar spannende gehad!
Die met George 007 en met die schietpartij vond ik echt heel heftig..
Ze hebben echt al een flink paar spannende gehad!
Die met George 007 en met die schietpartij vond ik echt heel heftig..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Volgende week is wel een dubbele aflevering
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Dat waren inderdaad hele heftige cliffhangers. Ik kon toen ook echt niet wachten op het nieuwe seizoen, MOEST weten hoe dat ging aflopen, haha.
Wat dat betreft weten ze bij Grey's wel hoe je een cliffhanger neer moet zetten!
Wat dat betreft weten ze bij Grey's wel hoe je een cliffhanger neer moet zetten!
SnowWhite- Kletskop
Ik heb gelezen dat de originele cast maar een contract heeft voor 8 seizoenen. En zijn berichten dat er mensen dood zullen gaan in de finale oa.
Dit is een samenvatting die ABC heeft gegeven over de finale:
- Spoiler:
- richard in een vliegtuigongeluk
Dit is een samenvatting die ABC heeft gegeven over de finale:
- Spoiler:
- IN THE HEART-WRENCHING SEASON EIGHT FINALE, A TERRIBLE EVENT PUTS THE DOCTOR’S LIVES IN JEOPARDY, ON ABC’S “GREY’S ANATOMY”
“Flight” – Faced with a life threatening situation, the doctors must fight to stay alive while trying to save the lives of their peers; Bailey and Ben make a decision regarding their relationship; and Teddy is presented with a tempting offer. Meanwhile Richard plans a special dinner for the resident, on the Season Finale of “Grey’s Anatomy,”
Laatst aangepast door Monte op wo 9 mei 2012 - 9:24; in totaal 1 keer bewerkt
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:Ik heb gelezen dat de originele cast maar een contract heeft voor 8 seizoenen. En zijn berichten dat er mensen dood zullen gaan in de finale oa.
- Spoiler:
richard in een vliegtuigongelijk
Neeee! Dat is gewoon geen leuke finale!
SnowWhite- Kletskop
Ik hoop niet dat je eerste spoiler waar is Monte!
Ik zou het echt niet leuk vinden als er allemaal mensen uitgaan. Dan had beter dit seizoen het laatste kunnen zijn. Opzich zou dit seizoen best een goede afsluiter kunnen zijn.
En van je 2e spoiler word ik ook niet heel enthousiast, maar misschien is de uitvoering wel veel beter!
Ik zou het echt niet leuk vinden als er allemaal mensen uitgaan. Dan had beter dit seizoen het laatste kunnen zijn. Opzich zou dit seizoen best een goede afsluiter kunnen zijn.
En van je 2e spoiler word ik ook niet heel enthousiast, maar misschien is de uitvoering wel veel beter!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Please laat die spoiler niet waar zijn
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
dat einde. Ik hoop zo dat niemand dood gaat, maar vrees het ergste.
Monte- Ratel
Goed nieuws:
http://tvline.com/2012/05/09/greys-anatomy-ellen-pompeo-patrick-dempsey-sign-new-contracts/
http://www.telegraaf.nl/prive/12111548/__Patrick_blijft_in_Grey_s_Anatomy__.html
http://tvline.com/2012/05/09/greys-anatomy-ellen-pompeo-patrick-dempsey-sign-new-contracts/
http://www.telegraaf.nl/prive/12111548/__Patrick_blijft_in_Grey_s_Anatomy__.html
Monte- Ratel
wat een naar einde! Ben benieuwd wie er blijft en wie er gaat. Is volgende week de laatste aflevering of was dit de laatste?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Er komt nog 1 aflevering, volgende week.Clapperdie schreef: wat een naar einde! Ben benieuwd wie er blijft en wie er gaat. Is volgende week de laatste aflevering of was dit de laatste?
Monte- Ratel
Oohh my god... Heb net aflevering 23 gezien en de spoiler van volgende week... pfff... spannend hoor...
- Spoiler:
- Alleen, waarom zitten ze met zijn alle in dat vliegtuig?
Dani- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 224
Dani schreef:Oohh my god... Heb net aflevering 23 gezien en de spoiler van volgende week... pfff... spannend hoor...
- Spoiler:
Alleen, waarom zitten ze met zijn alle in dat vliegtuig?
- Spoiler:
- Ze zitten er niet allemaal in, hunt niet en webber zag ik ook niet, maar misschien zat die er wel in? En karev? Maar ik denk dat ze daarin zitten vanwege die gedeelde tweeling waar ze aan mee gaan helpen. Dat was samen met een ander ziekenhuis, daar zullen ze dan wel op weg naar zijn. Ik vind het zo spannend, ben echt benieuwd naar volgende week. Ik denk dat dit ervoor gaat zorgen dat toch iedereen in seattle blijft en niet weggaat naar andere steden.
Monte- Ratel
Ik ben helemaal opnieuw begonnen. Ben begonnen met seizoen 1 en ga zo heerlijk alles weer volgen. Dan hoef ik het minder snel te missen haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Monte schreef:Dani schreef:Oohh my god... Heb net aflevering 23 gezien en de spoiler van volgende week... pfff... spannend hoor...
- Spoiler:
- Spoiler:
Ze zitten er niet allemaal in, hunt niet en webber zag ik ook niet, maar misschien zat die er wel in? En karev? Maar ik denk dat ze daarin zitten vanwege die gedeelde tweeling waar ze aan mee gaan helpen. Dat was samen met een ander ziekenhuis, daar zullen ze dan wel op weg naar zijn. Ik vind het zo spannend, ben echt benieuwd naar volgende week. Ik denk dat dit ervoor gaat zorgen dat toch iedereen in seattle blijft en niet weggaat naar andere steden.
- Spoiler:
- Nee Webber heb ik ook niet gezien en Hunt, en Miranda ook niet. Maar inderdaad ze zullen wel die tweeling gaan helpen. En ik hoop dat dit betekend dat ze niet allemaal weg gaan! Ben wel bang dat er iemand dood gaat.....
Dani- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 224
Zie mijn berichtje op deze pagina. Meredith, derek, richard, miranda, yang en karev(ik bedoel de acteurs die erachter zitten) hebben hun contract voor het komende seizoen verlengd. Ze komen officieel terug in seizoen 9 en gaan dus niet dood. Over de andere acteurs is niets gezegd omdat die niet bij de originele cast horen, maar neem aan dat die ook blijven(hoop zo).Dani schreef:Monte schreef:Dani schreef:Oohh my god... Heb net aflevering 23 gezien en de spoiler van volgende week... pfff... spannend hoor...
- Spoiler:
- Spoiler:
Ze zitten er niet allemaal in, hunt niet en webber zag ik ook niet, maar misschien zat die er wel in? En karev? Maar ik denk dat ze daarin zitten vanwege die gedeelde tweeling waar ze aan mee gaan helpen. Dat was samen met een ander ziekenhuis, daar zullen ze dan wel op weg naar zijn. Ik vind het zo spannend, ben echt benieuwd naar volgende week. Ik denk dat dit ervoor gaat zorgen dat toch iedereen in seattle blijft en niet weggaat naar andere steden.
- Spoiler:
Nee Webber heb ik ook niet gezien en Hunt, en Miranda ook niet. Maar inderdaad ze zullen wel die tweeling gaan helpen. En ik hoop dat dit betekend dat ze niet allemaal weg gaan! Ben wel bang dat er iemand dood gaat.....
Monte- Ratel
Jeanette schreef:Ik ben helemaal opnieuw begonnen. Ben begonnen met seizoen 1 en ga zo heerlijk alles weer volgen. Dan hoef ik het minder snel te missen haha.
Dit wil ik ook weer gaan doen. Ik heb seizoen 1 t/m 6 achter elkaar gekeken (soms wel 5 afleveringen achter elkaar ) Dat ik gewoon veel niet meer weet wat er ook al weer gebeurd is.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 10 van 23 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» greys anatomy
» Grey's Anatomy seizoen 6 -spoiler-
» Grey's Anatomy gemist..........:(
» Nieuwe afleveringen Grey's Anatomy
» McDreamy stopt met Grey''s anatomy
» Grey's Anatomy seizoen 6 -spoiler-