grey's anatomy
+48
Pommes
Pink!
Wennes
BlackPoint
Cow
Enelya
Vancity_girl
Bacio
Vino
Gympie
Penélope
IlikeBali
Clapperdie
JD
SnowWhite
Arwyn
Lejow
Monte
GeKKiE
Esperanza
Tazz
mzcharlotte
Sam
Tiana
Verona
Blond
Isis
Niekske
Mute_
Lonely Goatherd
Yare
TNMN
Jeanette
Dani
Marsy28
Bazinga
Sweety
Davinia
Sarah1985
girli
SuperGrover
Guus
dolfijntje24
Bex
psv-forever
CCC
Happydobby
Filoria
52 plaatsers
Pagina 9 van 23
Pagina 9 van 23 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 23
Re: grey's anatomy
weet iemand wanneer seizoen 9 dan komt??
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
ik lig niet voor zoals jullie maar nu ben ik toch wel benieuwd naar iets uit de aflevering van gisteren.
- Spoiler:
- Owen bekende dat ie was vreemdgegaan maar niet met die verpleegster, maar met wie is hij nu wel vreemdgegaan? En was het eenmalig of is er echt iets tussen hun
Gast- Gast
Lily schreef:ik lig niet voor zoals jullie maar nu ben ik toch wel benieuwd naar iets uit de aflevering van gisteren.
- Spoiler:
Owen bekende dat ie was vreemdgegaan maar niet met die verpleegster, maar met wie is hij nu wel vreemdgegaan? En was het eenmalig of is er echt iets tussen hun
- Spoiler:
- Niet met die verpleegster, maar met iemand die hij in de bar heeft ontmoet, die vrouw krijg je volgende keer te zien. En er was niets tussen hen, gewoon 1x zonder gevoelens.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Heeft iemand de nieuwe al gezien?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Nee maar ben wel heel erg benieuwd naar de afloop van vorige week. Denk dat ik hem vanavond maar eens ga kijken.Clapperdie schreef:Heeft iemand de nieuwe al gezien?
Monte- Ratel
Ok, dan vertel ik nog even niets
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb de nieuwe ook nog niet gezien en ben benieuwd naar het vervolg van vorige keer.
Ik ga 'em vanavond of morgen kijken.
Ik ga 'em vanavond of morgen kijken.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
De nieuwe is 21, of 22?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Monte- Ratel
Is klaar met downloaden. Wellicht dat ik vanavond ga kijken!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Jup ik heb m ook gedownload
Lejow- Lady Post-a-lot
- Spoiler:
- Heb net 21 gekeken.... Kepner en Avery....seriously!?!? En vond dat van Jackson erg grappig, dat ie aanklopte bij zn moeder en the chief de deur open deed hihi Wel balen dat Alex niet meer is komen opdagen, vond het een stom einde!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Aahhww dat einde, zo sneuuuu!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Zojuist gekeken! Wat zielig dat einde..
- Spoiler:
- Misschien had de moeder van Avery het wel verkeerd en zijn ze alsnog allemaal geslaagd.. Wishful thinking
SnowWhite- Kletskop
SnowWhite schreef:Zojuist gekeken! Wat zielig dat einde..
- Spoiler:
Misschien had de moeder van Avery het wel verkeerd en zijn ze alsnog allemaal geslaagd.. Wishful thinking
- Spoiler:
- Ik denk het niet, dit waren volgens mij de echte uitslagen van de mensen die afnamen. Ik vond het ook zielig, ze doet zo haar best. Ik ben nu wel benieuwd wat ze dan met haar gaan doen. Spannend allemaal, maar leuk dat teddy weer met owen praat.
Monte- Ratel
Monte schreef:SnowWhite schreef:Zojuist gekeken! Wat zielig dat einde..
- Spoiler:
Misschien had de moeder van Avery het wel verkeerd en zijn ze alsnog allemaal geslaagd.. Wishful thinking
- Spoiler:
Ik denk het niet, dit waren volgens mij de echte uitslagen van de mensen die afnamen. Ik vond het ook zielig, ze doet zo haar best. Ik ben nu wel benieuwd wat ze dan met haar gaan doen. Spannend allemaal, maar leuk dat teddy weer met owen praat.
- Spoiler:
- Inderdaad, je ziet dat Owen en Teddy langzaam weer naar elkaar proberen te groeien. Hoop dat dit de goede kant op blijft gaan! Ik ben ook bang dat ze echt gezakt is.. Ben wel benieuwd wat ze voor haar in petto hebben.
SnowWhite- Kletskop
Fijn om te lezen dat jullie alles in spoilers zetten voor de mensen die het nog niet gezien hebben!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
SnowWhite schreef:Monte schreef:SnowWhite schreef:Zojuist gekeken! Wat zielig dat einde..
- Spoiler:
- Spoiler:
Ik denk het niet, dit waren volgens mij de echte uitslagen van de mensen die afnamen. Ik vond het ook zielig, ze doet zo haar best. Ik ben nu wel benieuwd wat ze dan met haar gaan doen. Spannend allemaal, maar leuk dat teddy weer met owen praat.
- Spoiler:
Inderdaad, je ziet dat Owen en Teddy langzaam weer naar elkaar proberen te groeien. Hoop dat dit de goede kant op blijft gaan! Ik ben ook bang dat ze echt gezakt is.. Ben wel benieuwd wat ze voor haar in petto hebben.
- Spoiler:
- Ik hoop eigenlijk wel dat ze toch geslaagd is, vorige week dachten we ook dat Karev het niet zou halen. Ben wel heel benieuwd hoe het nu verder gaat, of iedereen blijft, of dat ze toch weggaan. Ik heb zo'n gevoel dat de meesten wel in Seatle blijven.
Ook ben ik heel benieuwd hoe het nu verder gaat met Lexie en Sloan. Viel me trouwens wel op dat Sloan een oud gezicht heeft gekregen.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Zo, ik ben ook weer bij
Lejow- Lady Post-a-lot
- Spoiler:
- Ahh wat een spannend einde! Ik ergerde mij trouwens ontzettend aan Kepner... Zou haar niet zo heel erg missen als zij eruit gaat. Alhoewel ik haar samen met Avery wel leuk vind. En arme Lexie... Ik kon wel janken toen je de stem van ... (hoe heet ze ook alweer) Julia? hoorde.. Ik hoop dat Lexie en Sloan weer samen komen!!
Dani- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 224
Dani schreef:
- Spoiler:
Ahh wat een spannend einde! Ik ergerde mij trouwens ontzettend aan Kepner... Zou haar niet zo heel erg missen als zij eruit gaat. Alhoewel ik haar samen met Avery wel leuk vind. En arme Lexie... Ik kon wel janken toen je de stem van ... (hoe heet ze ook alweer) Julia? hoorde.. Ik hoop dat Lexie en Sloan weer samen komen!!
- Spoiler:
- Jaaa! Ik wil ook dat Lexie en Mark weer bij elkaar komen! Alleen dat gezicht van Mark, toen ze tig keer zei 'I love you'.. Ik weet niet of dat veel goeds voorspelde! En toen Julia naast Lexie kwam staan zag je dat hij naar hun beide keek alsof hij dacht 'wie moet ik kiezen?'. Of dit een happy end gaat worden.. Kan mij niet voorstellen dat Julia vaker in the picture komt te staan namelijk (als zij straks samen een baby zouden krijgen).
SnowWhite- Kletskop
- Spoiler:
- Aaaahhh. Ik vond het de laatste tijd wat minder worden, maar nu met Mark en Lexie is het wel spannend! Ik hoop zo dat ze weer bij elkaar komen! Ik ben ook wel benieuwd trouwens hoe seizoen 9 eruit zal gaan zien, stiekem was het wel mooi geweest denk ik om het dit seizoen af te sluiten.
Gast- Gast
freakielief schreef:
- Spoiler:
Aaaahhh. Ik vond het de laatste tijd wat minder worden, maar nu met Mark en Lexie is het wel spannend! Ik hoop zo dat ze weer bij elkaar komen! Ik ben ook wel benieuwd trouwens hoe seizoen 9 eruit zal gaan zien, stiekem was het wel mooi geweest denk ik om het dit seizoen af te sluiten.
+1 Was gewoon een mooi eind geweest. Hoewel ik er niet genoeg van kan krijgen, haha!
SnowWhite- Kletskop
Is het al zeker dan dat er een seizoen 9 komt!? Wij zitten hier telkens te discussieren of die er wel of niet komt, maar het is dus al zeker?!
Ik weet niet hoe je een spoiler plaatst, maar ooo wat is Lexie een geweldige actrice zeg. Ik kreeg zo enorm kippenvel van die scene . En ik vind haar mooi
Ik weet niet hoe je een spoiler plaatst, maar ooo wat is Lexie een geweldige actrice zeg. Ik kreeg zo enorm kippenvel van die scene . En ik vind haar mooi
Gast- Gast
Ja er komt zeker een 9e seizoen, maar het is nog niet zeker dat alle acteurs erin terugkomen. Ze zijn nu aan het onderhandelen met ze. En Lexie vind ik ook echt geweldig, al vanaf het eerste moment. Ik ben dus ook zeer benieuwd naar de komende verhaallijn.Nicci schreef:Is het al zeker dan dat er een seizoen 9 komt!? Wij zitten hier telkens te discussieren of die er wel of niet komt, maar het is dus al zeker?!
Een spoiler plaats je trouwens door je stuk tekst te selecteren en dan op het knopje overig en dan spoiler te drukken.
Monte- Ratel
Pagina 9 van 23 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» greys anatomy
» Grey's Anatomy seizoen 6 -spoiler-
» Grey's Anatomy gemist..........:(
» Nieuwe afleveringen Grey's Anatomy
» McDreamy stopt met Grey''s anatomy
» Grey's Anatomy seizoen 6 -spoiler-