Dochtertje heeft droge huid, wat voor crème?
+9
L!ND@
Mamsie
Teddyaapje
moepie
Linda
duckie
PapillonRose
Susan
Mida4you
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Dochtertje heeft droge huid, wat voor crème?
Misschien moet ik die crème die susan aanraad toch maar eens proberen
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Misschien kun je ook eerst wat proefmonstertjes vragen. Heb ook een keer meegemaakt dat de crème van Yrsa op was en toen kon ik voor 4 euro een toilettasje met allemaal verschillende proeftubetjes kopen. Er zat een bon bij waarmee je 4 euro korting kon krijgen op een product van La Roche-Posay, dus als je er iets van kocht kreeg je het aankoopbedrag van dat toilettasje terug.
@Vancity en Fiwen, fijn om te lezen dat het bij jullie kindjes ook zo goed werkt.
@Vancity en Fiwen, fijn om te lezen dat het bij jullie kindjes ook zo goed werkt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Misschien kun je ook eerst wat proefmonstertjes vragen. Heb ook een keer meegemaakt dat de crème van Yrsa op was en toen kon ik voor 4 euro een toilettasje met allemaal verschillende proeftubetjes kopen. Er zat een bon bij waarmee je 4 euro korting kon krijgen op een product van La Roche-Posay, dus als je er iets van kocht kreeg je het aankoopbedrag van dat toilettasje terug.
Waar kun je die proefmonstertjes vragen dan?
Mida4you- Ratel
Bij de apotheek waar ze het verkopen, je moet even op de website van La Roche-Posay kijken, daar kun je ergens je postcode invullen en dan kun je zien waar ze het bij jou in de buurt verkopen. Wel even speciaal vragen om een monstertje van een product voor de schrale lichaamshuid (ik denk dat ze dan Lipikar Baume geven), want er zijn heel veel verschillende producten.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Bij de apotheek waar ze het verkopen, je moet even op de website van La Roche-Posay kijken, daar kun je ergens je postcode invullen en dan kun je zien waar ze het bij jou in de buurt verkopen. Wel even speciaal vragen om een monstertje van een product voor de schrale lichaamshuid (ik denk dat ze dan Lipikar Baume geven), want er zijn heel veel verschillende producten.
Okee dank je wel voor je tip!
Mida4you- Ratel
Oh ja, zeg er voor de zekerheid even bij dat het voor een kindje van negen maanden is, al denk ik niet dat het veel uitmaakt, volgens mij kunnen de meeste producten wel voor alle leeftijden.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Oh ja, zeg er voor de zekerheid even bij dat het voor een kindje van negen maanden is, al denk ik niet dat het veel uitmaakt, volgens mij kunnen de meeste producten wel voor alle leeftijden.
Had ik sowieso wel gedaan
Mida4you- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Dagcreme voor droge maar onzuivere huid
» Droge huid/vervellen?
» Creme voor vette/glimmende huid
» huidolie bij droge/gevoelige huid
» Droge huid/eczeem