Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dochtertje heeft droge huid, wat voor crème?

+9
L!ND@
Mamsie
Teddyaapje
moepie
Linda
duckie
PapillonRose
Susan
Mida4you
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dochtertje heeft droge huid, wat voor crème?   - Pagina 2 Empty Re: Dochtertje heeft droge huid, wat voor crème?

Bericht  Mida4you vr 6 mei 2011 - 8:44

Misschien moet ik die crème die susan aanraad toch maar eens proberen
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochtertje heeft droge huid, wat voor crème?   - Pagina 2 Empty Re: Dochtertje heeft droge huid, wat voor crème?

Bericht  Susan vr 6 mei 2011 - 8:47

Misschien kun je ook eerst wat proefmonstertjes vragen. Heb ook een keer meegemaakt dat de crème van Yrsa op was en toen kon ik voor 4 euro een toilettasje met allemaal verschillende proeftubetjes kopen. Er zat een bon bij waarmee je 4 euro korting kon krijgen op een product van La Roche-Posay, dus als je er iets van kocht kreeg je het aankoopbedrag van dat toilettasje terug.

@Vancity en Fiwen, fijn om te lezen dat het bij jullie kindjes ook zo goed werkt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mida4you vr 6 mei 2011 - 8:49

Susan schreef:Misschien kun je ook eerst wat proefmonstertjes vragen. Heb ook een keer meegemaakt dat de crème van Yrsa op was en toen kon ik voor 4 euro een toilettasje met allemaal verschillende proeftubetjes kopen. Er zat een bon bij waarmee je 4 euro korting kon krijgen op een product van La Roche-Posay, dus als je er iets van kocht kreeg je het aankoopbedrag van dat toilettasje terug.

@Vancity en Fiwen, fijn om te lezen dat het bij jullie kindjes ook zo goed werkt.

Waar kun je die proefmonstertjes vragen dan?
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Susan vr 6 mei 2011 - 8:52

Bij de apotheek waar ze het verkopen, je moet even op de website van La Roche-Posay kijken, daar kun je ergens je postcode invullen en dan kun je zien waar ze het bij jou in de buurt verkopen. Wel even speciaal vragen om een monstertje van een product voor de schrale lichaamshuid (ik denk dat ze dan Lipikar Baume geven), want er zijn heel veel verschillende producten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mida4you vr 6 mei 2011 - 8:58

Susan schreef:Bij de apotheek waar ze het verkopen, je moet even op de website van La Roche-Posay kijken, daar kun je ergens je postcode invullen en dan kun je zien waar ze het bij jou in de buurt verkopen. Wel even speciaal vragen om een monstertje van een product voor de schrale lichaamshuid (ik denk dat ze dan Lipikar Baume geven), want er zijn heel veel verschillende producten.

Okee dank je wel voor je tip!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Susan vr 6 mei 2011 - 8:59

Oh ja, zeg er voor de zekerheid even bij dat het voor een kindje van negen maanden is, al denk ik niet dat het veel uitmaakt, volgens mij kunnen de meeste producten wel voor alle leeftijden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mida4you vr 6 mei 2011 - 9:00

Susan schreef:Oh ja, zeg er voor de zekerheid even bij dat het voor een kindje van negen maanden is, al denk ik niet dat het veel uitmaakt, volgens mij kunnen de meeste producten wel voor alle leeftijden.

Had ik sowieso wel gedaan Wink
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: