Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcreme voor droge maar onzuivere huid

2 plaatsers

Ga naar beneden

Dagcreme voor droge maar onzuivere huid Empty Dagcreme voor droge maar onzuivere huid

Bericht  Sterre wo 20 feb 2013 - 20:42

Ik baal echt zo ontzettend van mijn lastige huid! Hij is eerder droog dan vet, maar op mijn t-zone heb ik altijd last van puistjes en meeeters. Lelijk! Als ze verdwijnen blijft er ook nog een paar dagen zo'n droog/rood plekje achter.

Cremes voor een vette huid drogen de puistjes wel uit, maar daar wordt mijn huid nog droger van. Van een vette creme worden de onzuiverheden weer veel erger. Ik heb al een paar dingen geprobeerd:

- Clinique 3 stappen plan --> deed niet veel
- Vichy Normaderm --> hydrateert nog verrassend goed, maar na een week worden onzuiverheden erger
- Een lichte fluid van Lancaster --> hydrateert aardig, maar niet goed genoeg en de onzuiverheden blijven, maar worden niet erger. Doet niet genoeg voor mijn huid

Ik gebruik BB creme van garnier voor een vettere huid, maar ook daar wordt het ook een beetje droog van. Ik wil die graag blijven gebruiken maar dan wil ik daaronder een fijne hydraterende creme aanbrengen Dagcreme voor droge maar onzuivere huid 561177

Wie heeft er een goede tip? Prijs maakt me niet zo heel veel uit, ik ben inmiddels vrij wanhopig. Op mijn 28e ben ik echt klaar met een onzuivere huid Dagcreme voor droge maar onzuivere huid 3079029344

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcreme voor droge maar onzuivere huid Empty Re: Dagcreme voor droge maar onzuivere huid

Bericht  Elodie wo 20 feb 2013 - 20:57

Ik heb echt precies hetzelfde, helaas. Als puber geen onzuivere huid, maar nu.. Evil or Very Mad

Gebruik nu crème van de bodyshop.
Deze: http://www.thebodyshop.nl/gezichtsverzorging/cremes/pomegranate-firming-day-lotion-spf15.aspx
En van dezelfde lijn de eye roll en het serum.

Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Dagcreme voor droge maar onzuivere huid Empty Re: Dagcreme voor droge maar onzuivere huid

Bericht  Sterre wo 20 feb 2013 - 21:11

Ah ook een hele dunne creme, dat klinkt wel goed. Werkt het bij jou?

Sterre
Ratel
Ratel

Bericht  Elodie wo 20 feb 2013 - 21:23

Ik heb niet minder vaak puistjes maar heb wel het idee dat ze wat sneller wegtrekken en er blijven ook minder (erge) droge/rode vlekjes achter. Deze crème maakt je huid echt wat gladder.
Vind deze serie ook fijn: http://www.thebodyshop.nl/gezichtsverzorging/cremes/nutriganics-smoothing-day-cream.aspx
Maar omdat ik wat lijntjes onder m'n ogen heb, gebruik ik nu die andere.
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Bericht  Sterre wo 20 feb 2013 - 21:28

Thanks voor de tip! Ik begin ook kleine rimpeltjes te krijgen bij mijn ogen, nog een goede reden om een fijne, voedende creme te vinden die niet alleen maar uitdroogt.

Sterre
Ratel
Ratel

Bericht  Elodie wo 20 feb 2013 - 21:33

Hopelijk werkt ie voor jou ook! Mijn huid is trouwens ook heel gevoelig, maar deze prikt totaal niet.
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: