Dagcreme voor droge maar onzuivere huid
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dagcreme voor droge maar onzuivere huid
Ik baal echt zo ontzettend van mijn lastige huid! Hij is eerder droog dan vet, maar op mijn t-zone heb ik altijd last van puistjes en meeeters. Lelijk! Als ze verdwijnen blijft er ook nog een paar dagen zo'n droog/rood plekje achter.
Cremes voor een vette huid drogen de puistjes wel uit, maar daar wordt mijn huid nog droger van. Van een vette creme worden de onzuiverheden weer veel erger. Ik heb al een paar dingen geprobeerd:
- Clinique 3 stappen plan --> deed niet veel
- Vichy Normaderm --> hydrateert nog verrassend goed, maar na een week worden onzuiverheden erger
- Een lichte fluid van Lancaster --> hydrateert aardig, maar niet goed genoeg en de onzuiverheden blijven, maar worden niet erger. Doet niet genoeg voor mijn huid
Ik gebruik BB creme van garnier voor een vettere huid, maar ook daar wordt het ook een beetje droog van. Ik wil die graag blijven gebruiken maar dan wil ik daaronder een fijne hydraterende creme aanbrengen
Wie heeft er een goede tip? Prijs maakt me niet zo heel veel uit, ik ben inmiddels vrij wanhopig. Op mijn 28e ben ik echt klaar met een onzuivere huid
Cremes voor een vette huid drogen de puistjes wel uit, maar daar wordt mijn huid nog droger van. Van een vette creme worden de onzuiverheden weer veel erger. Ik heb al een paar dingen geprobeerd:
- Clinique 3 stappen plan --> deed niet veel
- Vichy Normaderm --> hydrateert nog verrassend goed, maar na een week worden onzuiverheden erger
- Een lichte fluid van Lancaster --> hydrateert aardig, maar niet goed genoeg en de onzuiverheden blijven, maar worden niet erger. Doet niet genoeg voor mijn huid
Ik gebruik BB creme van garnier voor een vettere huid, maar ook daar wordt het ook een beetje droog van. Ik wil die graag blijven gebruiken maar dan wil ik daaronder een fijne hydraterende creme aanbrengen
Wie heeft er een goede tip? Prijs maakt me niet zo heel veel uit, ik ben inmiddels vrij wanhopig. Op mijn 28e ben ik echt klaar met een onzuivere huid
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Dagcreme voor droge maar onzuivere huid
Ik heb echt precies hetzelfde, helaas. Als puber geen onzuivere huid, maar nu..
Gebruik nu crème van de bodyshop.
Deze: http://www.thebodyshop.nl/gezichtsverzorging/cremes/pomegranate-firming-day-lotion-spf15.aspx
En van dezelfde lijn de eye roll en het serum.
Gebruik nu crème van de bodyshop.
Deze: http://www.thebodyshop.nl/gezichtsverzorging/cremes/pomegranate-firming-day-lotion-spf15.aspx
En van dezelfde lijn de eye roll en het serum.
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
Ah ook een hele dunne creme, dat klinkt wel goed. Werkt het bij jou?
Sterre- Ratel
Ik heb niet minder vaak puistjes maar heb wel het idee dat ze wat sneller wegtrekken en er blijven ook minder (erge) droge/rode vlekjes achter. Deze crème maakt je huid echt wat gladder.
Vind deze serie ook fijn: http://www.thebodyshop.nl/gezichtsverzorging/cremes/nutriganics-smoothing-day-cream.aspx
Maar omdat ik wat lijntjes onder m'n ogen heb, gebruik ik nu die andere.
Vind deze serie ook fijn: http://www.thebodyshop.nl/gezichtsverzorging/cremes/nutriganics-smoothing-day-cream.aspx
Maar omdat ik wat lijntjes onder m'n ogen heb, gebruik ik nu die andere.
Elodie- Prater
Thanks voor de tip! Ik begin ook kleine rimpeltjes te krijgen bij mijn ogen, nog een goede reden om een fijne, voedende creme te vinden die niet alleen maar uitdroogt.
Sterre- Ratel
Hopelijk werkt ie voor jou ook! Mijn huid is trouwens ook heel gevoelig, maar deze prikt totaal niet.
Elodie- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Vet haar, maar erg droge huid?
» welke gezichtscreme voor droge gevoelige huid
» Dochtertje heeft droge huid, wat voor crème?
» Droge huid/vervellen?
» BB cream voor vette huid, welke?
» welke gezichtscreme voor droge gevoelige huid
» Dochtertje heeft droge huid, wat voor crème?
» Droge huid/vervellen?
» BB cream voor vette huid, welke?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: