Creme voor vette/glimmende huid
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Creme voor vette/glimmende huid
Ik heb een vrij vette huid, vooral een vette t-zone. Ik heb niet zozeer last van puistjes, maar wel dat het snel gaat glimmen en rood is. Ik ben dus op zoek naar een matterende dagcreme.
Ik heb al Vichy Normaderm geprobeerd, en ook het drie stappen systeem van Clinique, maar van beide ben ik geen fan.
Oh, en een goede matterende poeder (die de hele dag blijft zitten) wil ik ook nog graag hebben
Prijs maakt niet zoveel uit, als het maar werkt!
Ik heb al Vichy Normaderm geprobeerd, en ook het drie stappen systeem van Clinique, maar van beide ben ik geen fan.
Oh, en een goede matterende poeder (die de hele dag blijft zitten) wil ik ook nog graag hebben
Prijs maakt niet zoveel uit, als het maar werkt!
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Re: Creme voor vette/glimmende huid
Ik heb de afgelopen 1.5 maand de creme van La roche Posay gebruikt tegen glimmen. Hij heet Effaclar M.
Ik heb verder ook geen onzuivere huid maar mijn voorhood en neus glimmen sneller. Vind deze creme echt super werken.
http://www.laroche-posay.nl/verzorgingsproducten/Effaclar/EffaclarM-p4306.aspx
Ik heb verder ook geen onzuivere huid maar mijn voorhood en neus glimmen sneller. Vind deze creme echt super werken.
http://www.laroche-posay.nl/verzorgingsproducten/Effaclar/EffaclarM-p4306.aspx
Gast- Gast
Re: Creme voor vette/glimmende huid
Ik heb een dagcrème van Dove op het moment, heet dacht ik 'Balans Dagcrème'. Gebruik deze nu een paar weken en ben er zeer tevreden over!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Vette/ glimmende huid
» BB cream voor vette huid, welke?
» Allergie voor creme?
» Vette huid
» Vette huid
» BB cream voor vette huid, welke?
» Allergie voor creme?