Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe hebben jullie het verteld?

+14
JD
Mida4you
Pien
Beachgirl
studiebol
Bruintje Beer
Muppetje
Flip Fluitketel
Susan
duckie
Teddyaapje
LMCurious
Theezakje13
Ezzer
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 2:42

Ik snap het echt wel hoor, maar is het minder speciaal als je het "gewoon" vertelt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Happydobby vr 6 mei 2011 - 2:43

Wij hebben het gewoon verteld, het duurde trouwens wel even voordat het geland was bij mijn schoonouders.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 2:44

Fauve schreef:Ik snap het echt wel hoor, maar is het minder speciaal als je het "gewoon" vertelt?

nee hoor niet minder speciaal maar ik vind het zelf wel minder leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 3:31

Ik vond het ook leuk om iets te verzinnen om het te vertellen... Gewoon omdat ik dat leuk vind!

Ik had een fotolijstje gemaakt met lintjes, een daarop de tekst "De eerste foto, van jullie eerste kleinkind" Of neefje of nichtje dan. Ze vonden het erg leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 3:36

Fauve schreef:Ik snap het echt wel hoor, maar is het minder speciaal als je het "gewoon" vertelt?

Nou, ik weet niet hoe dat voor anderen is natuurlijk. Maar door de manier waarop wij het verteld hebben is er wel een blijvende, tastbare herinnering. Nu ik moeder ben realiseer ik me hoe snel je dingen vergeet (de eerste woordjes, de eerste keer rollen etc.). Voor mij is zo'n herinnering dan wel heel leuk. Maar ik denk niet dat mijn ouders teleurgesteld waren geweest als we het 'gewoon' verteld hadden :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Poisongirl za 7 mei 2011 - 0:27

Wij hebben voor mijn ouders en zijn ouders beiden een speentje gekocht en een kaartje waar op staat:
Wij hebben heel groot nieuws,
al is het nu nog heel erg klein
we willen jullie laten weten
dat jullie in januari opa en oma zullen zijn

Gaan we op moederdag geven
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 0:37

Fauve schreef:Ik snap het echt wel hoor, maar is het minder speciaal als je het "gewoon" vertelt?

Ik vind het niet minder speciaal, maar zelf wel leuk om het op een ''aparte'' manier te vertellen. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Fearie za 7 mei 2011 - 7:22

Mijn schoonmoeder, zwager en schoonzus hebben we het verteld door middel van een slabbertje met de tekst 'toevallig is mijn oma/oom/tante de allerliefste'. Mijn zwager en schoonzus hadden het door en mijn schoonmoeder dacht dat het slabbertje voor haar was (ze kan niet eten zonder te morsen haha :P).

Mijn zusje heb ik het verteld met hetzelfde slabbertje met de tante versie.

Mijn moeder en haar man heb ik het verteld door 2 setjes slofjes met 'i love opa/oma' erop. Mijn vader over de mail, vanwege geen contact smile

Onze verdere familie en vrienden hebben we het verteld door muffins met glazuur en blauw/roze muisjes erop mee te nemen toen we op visite gingen smile Iedereen snapte de hint meteen Very Happy

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  *Lookie* zo 8 mei 2011 - 3:59

Wij hebben het toevallig vandaag verteld aan de aanstaande oma's en opa's (vonden moederdag wel een leuke dag ervoor). Ik had als cadeautje een babybordje, kommetje en besteksetje gekocht en een kopie gemaakt van de echofoto waar ik achterop had geschreven: 'Mag ik met kerst ook met jullie mee-eten?' Ze vonden het heel leuk!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 6:28

*Lookie* schreef:Wij hebben het toevallig vandaag verteld aan de aanstaande oma's en opa's (vonden moederdag wel een leuke dag ervoor). Ik had als cadeautje een babybordje, kommetje en besteksetje gekocht en een kopie gemaakt van de echofoto waar ik achterop had geschreven: 'Mag ik met kerst ook met jullie mee-eten?' Ze vonden het heel leuk!

Nu maar hopen dat de kleine er ook is met kerst :P haha....(anders volgend jaar)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie het verteld? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie het verteld?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum