Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

+25
patjuhhh
Mida4you
rozeblond
SuperGrover
May
Tullow
Rouxxxe
bolus26
minoessepoes
Middleme
Suus
Sugarfall
Blond
VeryCherry
Bimbam
Lejow
Caro
Atelier Madame
Sarah1985
Sweety
claudiaveronique
smooch
ekiaam87
Jeanette
MiKa
29 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? - Pagina 2 Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Middleme do 5 mei 2011 - 22:12

Vandaag ga ik aan mijn studie besteden, morgen moet ik werken van 9:00-17:00 en heb ik 's avonds een verjaardag. Zondag naar mijn oma en dan 's avonds barbecuen bij mijn zus en zwager.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? - Pagina 2 Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 22:13

Ja, mijn vriend en ik gaan kamperen. We hadden gister zoiets van: het wordt mooi weer, zullen we kamperen?
Gisteravond spulletjes gepakt en straks na het werk gaan we richting Twente. Daar hebben we een kleine boerencamping geregeld en gaan we dus lekker 2 nachtjes kamperen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? - Pagina 2 Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  VeryCherry do 5 mei 2011 - 22:14

Break Of Day schreef:Ja, mijn vriend en ik gaan kamperen. We hadden gister zoiets van: het wordt mooi weer, zullen we kamperen?
Gisteravond spulletjes gepakt en straks na het werk gaan we richting Twente. Daar hebben we een kleine boerencamping geregeld en gaan we dus lekker 2 nachtjes kamperen.

Leuk!! Veel plezier Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? - Pagina 2 Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  minoessepoes do 5 mei 2011 - 22:19

Mijn vriend is een weekendje weg met zijn vrienden. En er komt een vriendin van mij logeren. Vanavond lekker borrelen, ik hoop op het terras en dan uiteten, misschien nog echt stappen maar we zien wel of we daar zin in hebben.

Morgen even kijken hoe warm het is, ik heb in ieder geval eitjes, broodjes, dingen om een aarbeien smoothie te maken dus we slapen eerst uit en dan lekker ontbijten. Daarna gaan we of shoppen, dan gaan we even naar de Albert Cuijp en gewoon de stad in en eindigen we denk ik in het park met een wijntje en een pasta salade. Of we gaan naar Bloemendaal en gaan daar op het strand liggen en wat drinken in een strandtent. We zien het wel maar in ieder geval lekker relaxt!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? - Pagina 2 Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 23:12

Ik heb nog niet echt concrete plannen. Vandaag wil ik nog wat dingetjes opruimen en uitzoeken. Misschien dat we vanavond de boodschappen al doen. Morgen willen we wel lekker van het weer genieten, maar we moeten nog even kijken wat we precies gaan doen. En zondag is het moederdag, dus gaan we op visite.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? - Pagina 2 Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  bolus26 do 5 mei 2011 - 23:22

morgen werken op de lentefair ,naar een verjaardag en zondag naarm n moeder e nschoonmoeder voor moederdag.
k heb als cadeautjes een fotoalbum van de bruiloft voor ze gemaakt dus ben benieuwd wat ze ervan vinden!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? - Pagina 2 Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Rouxxxe do 5 mei 2011 - 23:24

Ik hen al weekend smile. Ik ben nu aan het wachten op m'n moeder, die komt zo na haar werk hierheen, dan gaan we even lunchen en daarna beginnen met spullen inpakken voor mijn verhuizing over twee weken. Daarna nog even de stad en s'avonds ergens een hapje eten.

Morgen ga ik met m'n vriend en m'n nichtjes naar een strandje in de buurt. Halvwege de middag gaan we door naar de verjaardag van een vriendin van mij waar we ook blijven eten.

Zondag nog geen plannen. Misschien even een kopje thee doen bij m'n opa en oma.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? - Pagina 2 Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Tullow do 5 mei 2011 - 23:39

Ik heb morgen om 14.00 uur pas weekend. Dan ga ik nog even naar de brandweerwedstrijden van mijn vriend kijken. 's Avonds waarschijnlijk bij vrienden.
Zondag heerlijk uitslapen en 's middags naar mijn schoonouders en later nog naar mijn moeder smile
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? - Pagina 2 Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  May do 5 mei 2011 - 23:47

Ik moet zometeen nog werken van 14-20. Daarna heb ik weekend :-) Vannacht gaat de batavierenrace van start, dus morgen kijken hoe mijn huisgenoten het hebben gedaan, boodschappen halen, en aan het eind van de middag de lopers binnenhalen. En 's avonds is dan het eindfeest van de bata, dus ga ik lekker heel hard feesten Very Happy Heb er echt zoo zin in. Zondag ga ik lekker uitbrakken in de zon denk ik.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? - Pagina 2 Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  SuperGrover do 5 mei 2011 - 23:48

Werken, leren, leren, leren en nog eens leren.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? - Pagina 2 Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  rozeblond do 5 mei 2011 - 23:54

Ik heb nu al weekend. Heb geen plannen voor vandaag en morgen. Beetje studeren miss. En zondag ga ik naar Rotterdam voor de bekerfinale! Ik heb er zin in.

rozeblond
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 54
Registratiedatum : 29-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? - Pagina 2 Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Mida4you do 5 mei 2011 - 23:55

We hebben geen plannen voor dit weekend. Morgenavond gaan we lekker bbqen, misschien nog een eindje fietsen maar verder zien we het wel. smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? - Pagina 2 Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  patjuhhh vr 6 mei 2011 - 4:31

morgen naar mijn ouders, zusje is ook jarig morgen,
en zondag ook. verder geen plannen.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? - Pagina 2 Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 4:32

Morgen werken vanaf 11u, en zondag lekker met vriend, waarschijnlijk even naar mijn schoonmoeder toe!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? - Pagina 2 Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 4:39

Vanavond eten bij m'n oom en tante en hun helpen bij het voorbereiden van hun Amerika reis. Daarna nog even naar m'n oma met z'n allen.

Morgen overdag niets, 's avonds uiteten met een vriend (gewone vriend, no worries)

Zondag nog geen plannen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? - Pagina 2 Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Toet vr 6 mei 2011 - 4:41

Vanavond heb ik een verjaardag bij een vriendin, morgenvroeg ga ik even de stad in om een kadotjes voor m'n zus te halen. Daarna moet ik werken tot 8 uur en dan 's avonds hier in de tuin de verjaardag van mijn zus vieren. Zondag ben ik lekker een keer vrij, ik denk dat ik naar amsterdam ga (vondelpark) maar als het echt heel warm is ga ik gewoon hier aan het water liggen, want dan heb ik geen zin om ver te reizen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? - Pagina 2 Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Lady4 vr 6 mei 2011 - 4:43

Ik heb weekend en daarna een weekje vakantie! Vanavond ga ik met een zak chips op de bank, ben kapot! Morgen naar hebt strand met vriendinnen en morgenavond borrelen met een paar andere vriendinnen. Zondag nog geen idee.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? - Pagina 2 Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Kqip vr 6 mei 2011 - 4:51

Morgen moet ik werken, zondag hebben we nog niks gepland. Heb mijn moeder afgelopen zondag al wat gegeven voor moederdag (we rijden niet elk weekend heen en weer naar de andere kant van het land) en met de moeder van mijn vriend hebben we op het moment geen contact, dus we kunnen de dag lekker voor ons zelf plannen smile
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? - Pagina 2 Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Bosjesvrouw vr 6 mei 2011 - 5:21

Ik moet het weekend werken Sad
Zondag gaan we Bbqen met de fam.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? - Pagina 2 Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 5:41

Ga morgen met 2 vriendinnen weg en miss bios met mn vriend.
Zondag naar mijn vriend zijn moeder voor moederdag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? - Pagina 2 Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 5:46

Niet echt leuke dingen...

Morgen uitslapen, strijken en vervolgens naar het terras lopen waar mijn moeder en ik met elkaar hebben afgesproken. Voor de avond heb ik nog niets, maar ik geloof dat ik het ook niet heel erg vind om alleen te zijn.
Zondag moet ik mijn hele huis schoonmaken en de deuren verven. Denk niet dat het samengaat, maar zie wel even hoe het zondag loopt. Het moet. Want maandagmorgen 09.30u worden mijn rolgordijnen geleverd! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? - Pagina 2 Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 5:50

Ik heb ook een keer een mooi -weer -weekend vrij cheers Morgen ga ik lekker winkelen en terrassen samen met mijn vriend. Ik Weet alleen nog niet naar welke stad. Ik woon in Eindhoven, iemand suggesties voor een leuke shop stad in de buurt ( wil wel een klein uurtje rijden)?
Morgenavond waarschijnlijk iets met vriendinnen doen.. even bij 1 van ons wat bijkletsen ofzo. Zondag lekker bij de moeders in de tuin zitten haha Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mooi weer het weekend! Al leuke plannen? - Pagina 2 Empty Re: Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum