Dagcafé
+19
Mida4you
May
Tullow
Sjaantje
Suus
Sweety
VeryCherry
Bimbam
Jeanette
Luthien
Lotus
Qiara
silly-one
Muppetje
Chocolate Cookie
Zwoesj
Try
Lejow
Jordana
23 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Een school waar de echte wereld de klas in wordt gehaald en waar de klas de echte wereld in gaat. Kom er nu tijdens mijn LIO wel achter dat het een erg ambitieus streven is... WO is huisje boompje beestje en verder is er eigenlijk geen tijd voor...
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Luthien schreef:Een school waar de echte wereld de klas in wordt gehaald en waar de klas de echte wereld in gaat. Kom er nu tijdens mijn LIO wel achter dat het een erg ambitieus streven is... WO is huisje boompje beestje en verder is er eigenlijk geen tijd voor...
Dat is helaas waar Je moet ZO veel op een dag, daar baal ik wel eens van...
Op de vrije scholen doen ze zo iets wel meer!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb geen ervaring op een vrije school, maar ik hoop dat ik later in m'n eigen klas wel meer ruimte kan vinden voor eigen invulling van WO. Ik ben nu al wel heel erg aan het nadenken hoe je dan vorm kunt geven met zo weinig tijd.
Luthien- Prater
Hoi Lily!
Succes met je verslag, Luthien!
Succes met je verslag, Luthien!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
IS bij ons ook, ik heb dan kleuters en wij werken met een planbord waar ze zelf op mogen kiezen waarmee ze gaan spelen.
Maar de keren dat ze dit ook daadwerkelijk mogen zijn er bijna niet...
Of ze moeten iets doen voor de weektaak, of ik moet iets kiezen voor ze, of we moeten werken in een circuit..
Maar de keren dat ze dit ook daadwerkelijk mogen zijn er bijna niet...
Of ze moeten iets doen voor de weektaak, of ik moet iets kiezen voor ze, of we moeten werken in een circuit..
Lejow- Lady Post-a-lot
ach vandaag nog werken en dan weekend om wat uit te zieken en hopelijk is het maandag dan weer een heel stuk beter.
Alex
Alex
Gast- Gast
Beterschap, Lily!
Alex en Storm:
Alex en Storm:
Lotus- Ratel
Ik ga mijn beeldend therapeut maar eens lastigvallen. Tot later!
Lotus- Ratel
Hoe komt dat Alex en Storm?
Lejow- Lady Post-a-lot
Olaa meiden!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Succes, Lotus!
Ik heb weer van die angstaanvallen. Mijn man neemt A. morgen mee naar zijn werk en moet dan een uur rijden en ik zie gewoon de meest bizarre ongelukken voor me waar A. bij dood gaat. Toen ik dat pas tegen mijn therapeut zei, zei hij dat ik heel gauw weer aan de AD moet. En ik wacht nog steeds. Blegh, die enge dingen zag ik helemaal niet toen ik AD slikte.
Ik heb weer van die angstaanvallen. Mijn man neemt A. morgen mee naar zijn werk en moet dan een uur rijden en ik zie gewoon de meest bizarre ongelukken voor me waar A. bij dood gaat. Toen ik dat pas tegen mijn therapeut zei, zei hij dat ik heel gauw weer aan de AD moet. En ik wacht nog steeds. Blegh, die enge dingen zag ik helemaal niet toen ik AD slikte.
Gast- Gast
Alex, dus dat zijn die bijverschijnselen van die AD? Waarom zegt je therapeut dan dat je deze weer moet slikken? Daarmee gaan die gedachtes toch niet weg, aangezien je het er daarvoor geen last van had?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Oh wat naar Alex. En dan kunnen nog zoveel mensen zeggen dat dat toch niet gebeurd, maar dat helpt natuurlijk niks. Wil je zelf ook weer aan de medicijnen of wil je zelf liever zonder?
Luthien- Prater
dat is vervelend die angstgedachtes, anders even je therapeut weer bellen voor die AD-pillen. Zo schiet dit ook niet op voor je
Gast- Gast
Alex, wat heeft dat met AD te maken? Ik doe dat namelijk ook. Ik kan serieus heel hyterisch gaan huilen tijdens zo'n gedachte zelf en in mn hoofd al bezig zijn met de crematie plannen en wanneer die dan zou zijn etc en wat we moeten regelen. En als ik die perwsoon dan bel en hij/zij neemt niet direct op (dan bel ik stiekem anoniem ) dan is het helemaal mis.. Of ik ga zitten googlen of er ongelukken rond/op de wegen zijn gebeurd waar die persoon gereden zou kunnen hebben. Dat gaat zelfs zo ver dat we een keer een nummer gemist hadden van een nummer hier uit de regio (bij mn ouders thuis) en mn zus op dat moment op vakantie was en ik er zo van overtuigd was dat het vast de ouders waren van de vriendin waarmee zij weg was, om te zeggen dat ze dood waren Mn ouders mn zus proberen te bellen voor mij, die nam uiteraard niet op (was gewoon lekker op stap). Ik de hele avond keihard zitten huilen bij mn ouders Mn ouders proberen via internet het nummer te zoeken van die ouders van vriendin van mn zus of het hetzelfde nummers was
En zo zijn er nog tientallen voorbeelden..
En zo zijn er nog tientallen voorbeelden..
Gast- Gast
Jeanette schreef:Alex, dus dat zijn die bijverschijnselen van die AD? Waarom zegt je therapeut dan dat je deze weer moet slikken? Daarmee gaan die gedachtes toch niet weg, aangezien je het er daarvoor geen last van had?
Nee, juist niet. Met die AD heb ik er geen last van en daar ben ik nu zo'n twee maanden mee gestopt. Vandaar dat mijn therapeut er zo op aandringt dat ik weer aan de AD moet, maar er wordt geen vaart achter gezet.
Gast- Gast
Als ik dat zo lees is vandaag best een k*tdag dus.. Zal het in de lucht hangen ofzo?
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: