Dagcafé
+19
Mida4you
May
Tullow
Sjaantje
Suus
Sweety
VeryCherry
Bimbam
Jeanette
Luthien
Lotus
Qiara
silly-one
Muppetje
Chocolate Cookie
Zwoesj
Try
Lejow
Jordana
23 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Moest ook wel want ik ga morgennacht de batavierenrace rijden als motorrijder. Had daar zoveel zin in, had mij daar zo op verheugd. Zag alles al voorbij schieten. Nu heb ik in anderhalve week al 400 km gereden . Ben er zo blij mee, maar kijk ook 3 keer per dag of hij er nog staat .Qiara schreef:Echt heel erg balen, Silly-one, maar wel heel fijn dat je inmiddels weer een nieuwe motor hebt :-)!
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Try schreef:
Balen, wel fijn dat je ouders je hebben kunnen helpen Enne, dat sparen is voor het goede doel he? Ik wilde dit jaar mijn rijbewijs halen (mocht afrijden op de dag dat ik naar Australie ging, en nu is alles verlopen), maar ik heb er het geld niet voor, en ik heb mijn linkerbeen (dus afstapbeen) gebroken dus kan daar niet op leunen met het gewicht van een motor.
Ik weet nog dat je bezig was idd. Wel balen van je been nu, maar dat komt wel goed.. Kan je nu extra sparen voor het behalen ervan. Probeer het positieve er van in te zien. Wat vind je vriend er eigenlijk van dat je gaat motorrijden?
silly-one- Ratel
Welterusten Anousch en stop geen verkeerde krant in de verkeerde bus. Zijn mensen in de vroege ochtend al weer sjago en dat kunnen ze niet hebben haha.
silly-one- Ratel
silly-one schreef:Moest ook wel want ik ga morgennacht de batavierenrace rijden als motorrijder. Had daar zoveel zin in, had mij daar zo op verheugd. Zag alles al voorbij schieten. Nu heb ik in anderhalve week al 400 km gereden . Ben er zo blij mee, maar kijk ook 3 keer per dag of hij er nog staat .Qiara schreef:Echt heel erg balen, Silly-one, maar wel heel fijn dat je inmiddels weer een nieuwe motor hebt :-)!
Geen idee wat dat eigenlijk is. Dat is wel een heel aantal kilometers, zeg! Fijn dat je nu toch mee kan rijden!
Ik kan me dat zo goed voorstellen! Deze moet gewoon blijven staan!!!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Trusten Anousch!
Reev, t ging dus nergens over, whaha. Kijken wie t langst haar trots houdt
Ik dacht dat je bij die olifant had gezet = sexie lexie, als in olifant is sexie lexie, dus ik voelde me al beledigd
Ik dacht dat je bij die olifant had gezet = sexie lexie, als in olifant is sexie lexie, dus ik voelde me al beledigd
Gast- Gast
Alex schreef:Trusten Anousch!
Neeee Het waren spreekstreepjes Hij schudde zn onderbroek af en zei dat
Edit: nou dat ben ik denk ik. Ik gok dat ZIJ vannacht/morgenochtend een smsje stuurt a la 'Gaan we nog/Wil je nog?' En dan ben ik dus de beslisser Lastig hoor, trots
Laatst aangepast door Reva op do 5 mei 2011 - 10:48; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Waarschijnlijk gaan jullie dus wel shoppen morgen, Reev
Qiara- Ratel
Dat snap ik wel Wat leuk dat je daar aan mee gaat doen! Weet eigenlijk maar half wat het is, maarja, als jij je er zo op verheugd moet het wel leuk zijnsilly-one schreef:Moest ook wel want ik ga morgennacht de batavierenrace rijden als motorrijder. Had daar zoveel zin in, had mij daar zo op verheugd. Zag alles al voorbij schieten. Nu heb ik in anderhalve week al 400 km gereden . Ben er zo blij mee, maar kijk ook 3 keer per dag of hij er nog staat .Qiara schreef:Echt heel erg balen, Silly-one, maar wel heel fijn dat je inmiddels weer een nieuwe motor hebt :-)!
Mijn vriend vind het niet zo leuk dat ik ga motorrijden, hij deelt die passie niet eigenlijk en een vriend van hem heeft een jaar geleden een ongeluk gehad en moet binnenkort weer geopereerd worden. Hij kan op het moment niet zonder krukken lopen en zit ook al een jaar thuis. Dat is dus ook niet echt bevorderend
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Hoelang gaat hij weg dan?Try schreef:Idd. Het is gewoon weer even wennen omdat hij vandaag weer is weggegaan.Dolcis_ schreef:
Try, aaah! Vreselijk om alleen te zijn als je het niet wilt. En andersom eigenlijk ook. Alleen willen zijn terwijl dat niet zo is..
Gast- Gast
Qiara schreef:
Geen idee wat dat eigenlijk is. Dat is wel een heel aantal kilometers, zeg! Fijn dat je nu toch mee kan rijden!
Ik kan me dat zo goed voorstellen! Deze moet gewoon blijven staan!!!
De bata is een estafette loop van Nijmegen naar Enschede. Over 188 km. Hij vertrek 's nachts om 00.00 en de verwachting is dat de aankomst rond 15.00 in Enschede is ( de wedstrijdlopers). Er zijn een ploegje of 150 die meedoen en het is echt gewoon heel gezellig ( een keertje gelopen) en een groot evenement voor ( vooral) studenten.
silly-one- Ratel
Qiara schreef:Waarschijnlijk gaan jullie dus wel shoppen morgen, Reev
Die kans zit er dik in. En dan allebei de eerste vijf minuten in de auto nog lekker kortaf Ik kan echt zo heerlijk ruzie maken met haar.
Gast- Gast
Thanks voor de toelichting, klinkt leuk :-)!
Qiara- Ratel
Hoe is het met je scriptie, Kuu??
OOH KUT, ik zou nog iemands scriptie doorlezen *gaat aan de slag*
OOH KUT, ik zou nog iemands scriptie doorlezen *gaat aan de slag*
Gast- Gast
Mag ik trouwens even foto's spammen?
Try- Kletskop
Reva schreef:Alex schreef:Trusten Anousch!
Edit: nou dat ben ik denk ik. Ik gok dat (zei)zij vannacht/morgenochtend een smsje stuurt a la 'Gaan we nog/Wil je nog?' En dan ben ik dus de beslisser Lastig hoor, trots
Waarom verbaast me dat niet
Maar ik snap 'm hoor, van de olifant.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Trusten Anousch!
Edit: nou dat ben ik denk ik. Ik gok dat (zei)zij vannacht/morgenochtend een smsje stuurt a la 'Gaan we nog/Wil je nog?' En dan ben ik dus de beslisser Lastig hoor, trots
Ik had 'm zij/zei al aangepast :affraid:
Gast- Gast
Try schreef:
Mijn vriend vind het niet zo leuk dat ik ga motorrijden, hij deelt die passie niet eigenlijk en een vriend van hem heeft een jaar geleden een ongeluk gehad en moet binnenkort weer geopereerd worden. Hij kan op het moment niet zonder krukken lopen en zit ook al een jaar thuis. Dat is dus ook niet echt bevorderend
Dat werkt idd niet echt in je voordeel. Maar ja als hij echt van je houdt dan neemt hij dit voor lief en anders heeft hij pech. Gisteren maar weer ervaren hoe kwetsbaar je als motorrijder bent. Want ik werd door twee auto's links en recht ingehaald op een twee baansweg. IK heb alles vloekwoorden die ik kon bedenken door mijn helm laten schieten toen. Gewoon door lompigheid van de auto's lag ik bijna op de grond.
silly-one- Ratel
Reva schreef:Qiara schreef:Waarschijnlijk gaan jullie dus wel shoppen morgen, Reev
Die kans zit er dik in. En dan allebei de eerste vijf minuten in de auto nog lekker kortaf Ik kan echt zo heerlijk ruzie maken met haar.
Maar het is snel bijgelegd, blijft niet lang hangen?
Nou, ik had H2 af, maar mijn scriptiebegeleidster wil dat ik nog wat extra kritiek geef, dus moet nog een paginatje of 1/2 komen en dan is H2 af en ga ik door met H3. Alleen werk ik niet regelmatig en heb deze week niet zoveel kunnen doen als ik hoopte...
Het is maar goed dat ik hier weer ben .
Foto's
Qiara- Ratel
Tuurlijk...Try schreef:Mag ik trouwens even foto's spammen?
silly-one- Ratel
Ooh grutjes, bijna 9000 woorden scriptie lezen/nakijken/herformuleren/spelling controleren.
Gast- Gast
Hij woont in Londen dus hij is weer naar huis. Ik zie 'm over 3 weken weer hoop ik (tickets zijn nog niet geboekt). Hij is vandaag na 8 dagen samen geweest te zijn dus weer naar huis gegaan, maar de week daarvoor ben ik ook 5 dagen bij hem geweestDolcis_ schreef:Hoelang gaat hij weg dan?Try schreef:Idd. Het is gewoon weer even wennen omdat hij vandaag weer is weggegaan.Dolcis_ schreef:
Try, aaah! Vreselijk om alleen te zijn als je het niet wilt. En andersom eigenlijk ook. Alleen willen zijn terwijl dat niet zo is..
Try- Kletskop
Reva schreef:Ooh grutjes, bijna 9000 woorden scriptie lezen/nakijken/herformuleren/spelling controleren.
Voor wanneer moet je het afhebben? Vriendendienst?
Qiara- Ratel
Je bent idd heel erg kwetsbaar, gelukkig is het gister goed afgelopen. Je moet altijd blijven opletten als je op zo'n ding zit..silly-one schreef:Try schreef:
Dat werkt idd niet echt in je voordeel. Maar ja als hij echt van je houdt dan neemt hij dit voor lief en anders heeft hij pech. Gisteren maar weer ervaren hoe kwetsbaar je als motorrijder bent. Want ik werd door twee auto's links en recht ingehaald op een twee baansweg. IK heb alles vloekwoorden die ik kon bedenken door mijn helm laten schieten toen. Gewoon door lompigheid van de auto's lag ik bijna op de grond.
Try- Kletskop
Oh, wel fijn die 8 dagen samen Op naar de volgende dagen om weer samen te zijn. Zijn jullie al lang samen?Try schreef:Hij woont in Londen dus hij is weer naar huis. Ik zie 'm over 3 weken weer hoop ik (tickets zijn nog niet geboekt). Hij is vandaag na 8 dagen samen geweest te zijn dus weer naar huis gegaan, maar de week daarvoor ben ik ook 5 dagen bij hem geweestDolcis_ schreef:Hoelang gaat hij weg dan?Try schreef:Idd. Het is gewoon weer even wennen omdat hij vandaag weer is weggegaan.Dolcis_ schreef:
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Trusten Anousch!
Ik had 'm zij/zei al aangepast :affraid:
Te laaaaaat! Ik mag dan wel ouder geworden zijn, Alexie ziet alles!
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: