Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eerste kenmerken zwangerschap

+22
chipa
Laced
Happydobby
pitbullgup
Poisongirl
L!ND@
M@niek
duckie
Flip Fluitketel
Chelle
Printje
Pien
mzcharlotte
studiebol
Floor
Monnie
Smaragdje
maiadebij
Susan
Ezzer
Muppetje
Live Laugh Love
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Eerste kenmerken zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Eerste kenmerken zwangerschap

Bericht  duckie wo 4 mei 2011 - 8:44

had zelf eigenlijk niets in de gaten tot ik de test deed, achteraf kon ik wel wat dingen plaatsen van he dat zou toch daar van zijn geweest. waren op vakantie en het eten smaakte me al een paar dagen niet zo lekker meer, terwijl het eten daar echt mega goed en super veel keus was. teste positief toen we terug kwamen van vakantie. grappige was dat op onze trouwdag (was op vakantie) hielp mn moeder met mn jurk aan te trekken en die zat rond mn borsten strakker als vlak voor we weggingen dus die had toen al een vaag vermoeden, in combi met wat ik zei dat het eten me niet zo meer smaakte, vertelde ze later toen we het vertelde dat ik zwanger was.
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste kenmerken zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Eerste kenmerken zwangerschap

Bericht  M@niek wo 4 mei 2011 - 20:04

Ik werd misselijk van de tandpasta. Ook lag mij man een keer tegen mij aan en daar werd ik heel sago van, terwijl ik dat nooit erg vind!

Tjaa en toen de misselijkheid en het overgeven.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  L!ND@ wo 4 mei 2011 - 20:10

Ik had last van gevoelige borsten, veel moeten plassen en iedere keer rond etenstijd was ik misselijk. Ook had ik een raar gevoel in mijn onderbuik, alsof er een tennisbal in zat. Eigenlijk was het toen al erg duidelijk, maar ik wilde het niet geloven, omdat we pas in de 1e ronde zaten. Twee dagen na mijn NOD heb ik getest en die was knalpositief!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 20:18

Ik was heel erg moe en ik voelde gewoon dat ik zwanger was. Op de dag van m'n nod deed ik een test en die was negatief. Maar ik geloofde het gewoon niet haha. 3 dagen later weer een test gedaan en die was hardstikke positief !

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 20:18

Ik was snel aangebrand,terwijl ik normaal heel rustig en niet opvliegend ben ofzo.
Verder wat zere borsten en vermoeidheid,misselijkheid is hier uitgebleven gelukkig.

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl wo 4 mei 2011 - 20:37

Wat leuk om telezen hoeveel verschillende verhalen er hier over zijn. Ik kan zaterdag testen. Mijn man is er van overtuigd dat ik zwanger ben, ik voel me wel anders, maar durf er niet op te hopen.. Heb last van mijn onderbuik (krampen), drukkend gevoel in mijn onderrug, last van maagzuur en donker gekelurde tepels.. Ben benieuwd, haha. Maar het is pas onze eerste ronde, dus ga er niet vanuit..
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 20:53

Spannend hoor, het zou natuurlijk ook in de eerste ronde kunnen gebeuren. Wanneer kan je testen ?

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 4 mei 2011 - 20:55

In de eerste ronde heb je in principe natuurlijk net zoveel kans als in de tiende ronde.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  pitbullgup wo 4 mei 2011 - 20:56

Ik had een week voor het testen gedroomd dat ik een positieve test in handen had smile verder was ik aan het temperaturen en had 1 dag dat de temperatuur zakte wat slijmerig bloedverlies (innesteling) terwijl ik geen ongikrampen had. Toen de dagen er na mijn temperatuur weer flink omhoog ging heb ik getest en was dus zwanger Very Happy
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Poisongirl wo 4 mei 2011 - 21:10

Ik kan zaterdag testen, aarmoet me inhouden het niet nu al te doen, haha.

Susan, ikweet dat het net zo goed nu al raak kan zijn inderdaad, maar durf er niet van uit te gaan Very Happy
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Happydobby wo 4 mei 2011 - 21:17

idd susan, je weet het maar nooit!

Hier 3 dagen voor de nod al zere borsten. toen ik de test deed op mijn nod wist ik het eigenlijk al wel.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Laced wo 4 mei 2011 - 21:23

Ik heb wel wat last gehad van buikkrampen, maar verder geen echte symptomen. Ik heb op mijn NOD nog getest, maar toen was de test negatief. Die dag begon ook het bruinverlies, dus was ik in de veronderstelling dat we door gingen naar de volgende ronde. Een week lang last gehad van minimaal bruinverlies, laatste dag zelfs wat bloedverlies. Die week erop zat ik op mijn werk en ik had zo'n krampen, waardoor ik dacht dat ik wellicht een vervroegde eisprong zou hebben. Getest met ovu-test; knalpositief. Toen maar voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan en daar kwam ook gelijk een tweede streepje!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 21:27

Ik had vlagen van misselijkheid, maar toen linkte ik dat niet aan de zwangerschap. Pas toen ik ging testen dacht ik oh daarom dus.

Gast
Gast

Bericht  Live Laugh Love wo 4 mei 2011 - 21:38

Ik zit nu op dag 23 van mijn cyclus, maar omdat ik altijd heel onregelmatig ongesteld was, gaan we pas volgende week zaterdag testen. Hoop dat ik me eraan kan houden.
Verder heb ik idd ook vlagen van misselijkheid, maar wie weet gewoon iets anders.. en verder is mijn maag (of iets daar in de buurt) de hele tijd aan het bewegen/ draaien.. weet niet hoe ik dat moet uitleggen, maar dat voel ik.
Spannend Poisongirl!! Hou me maar op de hoogte!
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  chipa wo 4 mei 2011 - 22:04

Mijn eerste zwangerschapskenmerken:

Ik gebruikte clomid en utrogestan om zwanger te worden. Utrogestan zijn bolletjes die je na je eisprong vaginaal moet inbrengen tot aan je nod. Normaal voelde het altijd hard van binnen bij het inbrengen. In de ronde dat het raak was, voelde het heel zacht. Vanaf mijn nod kreeg ik bruinbloed verlies en ongi krampen. Dacht dus dat het zou uitdraaien op een miskraam, maar zit nog steeds goed:) Vrij snel daarna werden mijn borsten een cupmaat groter! Vanaf week 5 werd ik kots en kots misselijk.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 23:21

Ik was een week voor mijn NOD ontzettend moe.. ik sliep ieder uurtje vrije tijd die ik had. Ook had ik pijnlijke tepels, tepelhof werd ook ineens veel groter. Ook had veel steekjes in mijn onderbuik en geen bruinverlies. Eigenlijk voelde ik gewoon dat ik zwanger was, maar wilde dit niet voelen, omdat ik al vaker het idee had gehad dat het raak was, en dat werd iedere keer een teleurstelling. Ik moest de 24e ongesteld worden, en heb toen op 19e een test gedaan. Hier kwam een super vaag streepje. We geloofden allebei niet dat ik zwanger zou zijn. Toen heb ik de 21e nog een test gedaan en toen was het al wat duidelijker dat ik toch echt zwanger was. :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 2:38

Valt me op dat veel meiden (inclusief mezelf) zegt zwanger was. We zijn toch nog steeds zwanger :p het viel me gister ook al op haha

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 11:02

Haha ja je hebt gelijk .. ik doe t ook zie ik nu :P

Gast
Gast

Bericht  Mida4you do 5 mei 2011 - 19:09

Ik was erg moe, werd niet meer ongesteld en mijn gevoel zij heel sterk dat ik zwanger was!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  PiP do 5 mei 2011 - 21:18

Ik had al wel verschillende tekenen.
Normaal had ik heeel erg last van zere borsten na mijn eisprong en dit bleef uit.
Ook gaat mijn ontlasting wat moeilijker en hier heb ik ook vezels voor, maar een week na mijn eisprong ging dit een stuk beter.
Anderhalve week na mijn eisprong was ik `savonds heeeel erg moe. Ik stond op gegeven moment in de bouwmarkt en ik had het gewoon niet meer...
Maaarrrr ik had zo`n erge buikpijn(nog erger als dat ik ongesteld zou worden) en steeds wat bruinverlies dat ik dacht dat ik wel ongesteld moest worden. Maar waarschijnlijk was dat een innesteling ofzo, want ik was toch echt zwanger:D

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  loesje do 5 mei 2011 - 21:26

mijn bh zat ineens niet meer fijn want me borsten waren een maat groter geworden en ik was flink ziek geworden. toen maar een testje gedaan en ja hoor.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Annemie vr 6 mei 2011 - 2:00

Altijd als ik ergens last van dacht te hebben, dacht ik, misschien ben ik wel zwanger. Toen ik echt zwanger was had ik nergens last van en dacht dat de test wel negatief zou zijn, maar niet dus, was hartstikke positief, dus ik heb niks gemerkt, was alleen overtijd.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 11:11

Ik denk dat in 99% van de gevallen de 'tekenen' die op een zwangerschap zouden kunnen duiden voor de vier weken net zo goed de kwaaltjes van een naderende menstruatie zouden kunnen zijn, dus bijvoorbeeld gespannen borsten, krampjes etcetera.

Ik zag mijn zwangerschappen aankomen door een tweede temperatuurstijging, ik zat laatst temperatuurkaartjes te kijken op een of andere zwangerschapssite en ik zag dat echt bijna iedereen dit had die zwanger bleek te zijn. Vervolgens werd ik vlak na de vier weken misselijk.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: