Eerste menstruatie na zwangerschap
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Eerste menstruatie na zwangerschap
Ik ben nog niet ongesteld geworden maar lijk nu wel maandelijks de klachten te hebben maat dus zonder bloedverlies. (zere opgezette buik, rugpijn) herkennen jullie dit? Alsof de boel opgang aan het komen is ofzo.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Re: Eerste menstruatie na zwangerschap
Oha vergeten erbij te zetten dat ik vorige maand negatief getest heb.
maiadebij- Kletskop
Ja, ik herken dat.
Ik werd volgens mij na een maand of drie weer ongesteld, eerste paar keren waren ook erg heftig qua pijn en misselijkheid. Nu gaat het ondertussen beter gelukkig.
Zijn jullie bezig voor een 3e kindje of?
Ik werd volgens mij na een maand of drie weer ongesteld, eerste paar keren waren ook erg heftig qua pijn en misselijkheid. Nu gaat het ondertussen beter gelukkig.
Zijn jullie bezig voor een 3e kindje of?
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik heb dit bij de 2e erg gehad. Ik gaf ook nog bv, en kreeg vanaf de 3e tot 5e maand hele vervelende krampen iedere keer, maar er kwam nooit iets. Ik werd pas weer ongesteld toen hij 9 maanden was, en dat was bijna een opluchting! Heel vervelend als het alleen maar rommelt iedere keer.
Gast- Gast
Een derde kindje willen we wel graag, maar eigenlijk nu nog niet. Als J 2 wordt lijkt het me een mooi moment om er weer voor te gaan. Tegen die tijd gaat Nadeem ook naar school dus heb ik weer wat meer tijd denk ik. Maar ik moet eerlijk bekennen, we nemen ook nu wel enig 'risico'.
Het rommelt idd erg, maar ik lijk nu ook wel een BO te krijgen, dus ben ook gewoon helemaal niet zo lekker. Nouja we wachten af, J is inmiddels al 1 jaar dus ik ben al een mooie tijd niet ongesteld geweest! Vanaf maart 2008 eigenlijk maar 1 keer
Het rommelt idd erg, maar ik lijk nu ook wel een BO te krijgen, dus ben ook gewoon helemaal niet zo lekker. Nouja we wachten af, J is inmiddels al 1 jaar dus ik ben al een mooie tijd niet ongesteld geweest! Vanaf maart 2008 eigenlijk maar 1 keer
maiadebij- Kletskop
maiadebij schreef:Een derde kindje willen we wel graag, maar eigenlijk nu nog niet. Als J 2 wordt lijkt het me een mooi moment om er weer voor te gaan. Tegen die tijd gaat Nadeem ook naar school dus heb ik weer wat meer tijd denk ik. Maar ik moet eerlijk bekennen, we nemen ook nu wel enig 'risico'.
Heerlijk lijkt me dat, zo weinig ongesteld!
Ik ben na de geboorte van F. weer aan de pil gegaan maar hier na een maand of 3 alweer mee gestopt, word nu keurig om de 26 à 29 dagen ongesteld.
Misschien een hele stomme vraag hoor, maar wat is een "BO"?
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Blaasontsteking Als het met haar buik te maken heeft lijkt me
En heb ik wat gewonnen?
En heb ik wat gewonnen?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Haha kruumel heeft gewonnen
maiadebij- Kletskop
maiadebij schreef:Haha kruumel heeft gewonnen
Joehoe!!
Gast- Gast
En wat is de prijs? Gezien het thema van het topic een pakje maandverband?Kruumel schreef:maiadebij schreef:Haha kruumel heeft gewonnen
Joehoe!!
Gast- Gast
O ja jippie! Ik hoop toch nog even niet ongesteld te worden.
Gast- Gast
Ik ben nog niet ongesteld geweest.. Maar ook ik heb regelmatig zulke klachten dat ik het verwacht te worden
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
» Eerste menstruatie na bevalling?
» Eerste menstruatie na de bevalling
» Eerste kenmerken zwangerschap
» Bloedverlies bij eerste zwangerschap, bij tweede ook?
» Eerste menstruatie na bevalling?
» Eerste menstruatie na de bevalling
» Eerste kenmerken zwangerschap
» Bloedverlies bij eerste zwangerschap, bij tweede ook?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: