Als jullie mochten kiezen..
+15
rapa nui
Atelier Madame
Olijfje
Antibes
Melis_je
mzcharlotte
Lavendel
luisa
Sunny
Tullow
Roxi3
Polly
Pien
Highway
Susan
19 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Als jullie mochten kiezen..
Marin, ik kan je geen goede reactie geven want ik vind alle plaatjes even prachtig
Dus ik wil je gewoon even heel veel succes komen wensen met kiezen en ik vind het superstoer dat dit op je pad komt! En ik hoop echt dat je t.z.t. vanuit Amerika ook hier blijft komen en ons ook blijft updaten
Dus ik wil je gewoon even heel veel succes komen wensen met kiezen en ik vind het superstoer dat dit op je pad komt! En ik hoop echt dat je t.z.t. vanuit Amerika ook hier blijft komen en ons ook blijft updaten
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Uiteraard Sjaan! In mijn onderschrift kun je een link vinden naar mijn weblog, mocht je daar interesse in hebben. Vanwege het tijdsverschil is het wel lastig forummen, en ik zal het wel druk hebben maar ik zal altijd tijd vinden haha. Maar goed ik ben nog niet weg!! Duurt nog wel een jaar
Gast- Gast
Die link had ik al gevonden en staat al in mijn favorieten
En dat tijdsverschil is dan inderdaad wat lastiger met forummen maar ach, dat is geen reden om niet te gaan he
En dat tijdsverschil is dan inderdaad wat lastiger met forummen maar ach, dat is geen reden om niet te gaan he
Haha ja zo kun je het ook zien
Succes met alles, ik ga er nu vandoor!
Succes met alles, ik ga er nu vandoor!
Als ik uit deze 10 zou moeten kiezen zou het worden:
- Annapolis
- Hartford
- Richmond
Als ik zelf zou moeten kiezen aan de oostkust zou het worden:
- Providence, Rhode Island
- Boston, Massachusetts
Alles staat in willekeurige volgorde
- Annapolis
- Hartford
- Richmond
Als ik zelf zou moeten kiezen aan de oostkust zou het worden:
- Providence, Rhode Island
- Boston, Massachusetts
Alles staat in willekeurige volgorde
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Providence ziet er ook mooi uit zeg. Ben je daar wel eens geweest en waarom zou je daar willen wonen? Boston is voor mij realistisch gezien te groot en te duur.
Gast- Gast
Geen idee, heb het ooit op tv gezien en was er eigenlijk gelijk weg van. Kijk maar eens op de site waar die foto's vanaf komen, daar staan nog andere mooiere op. Alleen voor mij staat deze stad op de verkeerde plek, ik ben/voel me meer Europeaans, geen Amerikaans. Maar als providence in Europa zou staan dat zou dat echt mijn stad zijn. Het voelt namelijk gewoon goed en dat terwijl ik er nog nooit ben geweest. Maar ja, misschien als ik er heen zou gaan zou het wel erg kunnen tegenvallen.Marin schreef:Providence ziet er ook mooi uit zeg. Ben je daar wel eens geweest en waarom zou je daar willen wonen? Boston is voor mij realistisch gezien te groot en te duur.
Maar Richmond ziet er ook erg leuk uit. En natuurlijk zou mijn eerste keus Annapolis zijn(dat lijkt me zo mooi), maar ik hoor dat dit niet te doen is qua geld. Nou dan vind ik Richmond een hele goede tweede keus
Monte- Ratel
Ah ik snap het. Gek he, hoe je zo'n goed gevoel bij een stad kunt krijgen als je er nog nooit geweest bent. Ik vind het er ook echt heel mooi uit zien. En ik zat net naar het klimaat te kijken en het valt me alles mee, warme zomers en relatief zachte winters. Hmmmmmmmmmm.....
Gast- Gast
Hahah iedereen hier maakt je keuze misschien wel moeilijker. Maar ik denk dat je gewoon op je (eerste) gevoel moet afgaan. En daarbij zit je nergens aan vast, je kunt altijd weer naar een andere plek(is natuurlijk wel gebonden aan werk, maar alles is mogelijk)Marin schreef:Ah ik snap het. Gek he, hoe je zo'n goed gevoel bij een stad kunt krijgen als je er nog nooit geweest bent. Ik vind het er ook echt heel mooi uit zien. En ik zat net naar het klimaat te kijken en het valt me alles mee, warme zomers en relatief zachte winters. Hmmmmmmmmmm.....
Monte- Ratel
Providence vind ik ook zo mooi altijd op foto's en in films waarbij het daar echt is opgenomen.
Sowieso lijkt het mij ten noorden van New York echt prachtig (Staat New York, Conneticut en bijv. Rhode island, nog een gedeelte van Amerika wat op mijn lijstje moet )
Sowieso lijkt het mij ten noorden van New York echt prachtig (Staat New York, Conneticut en bijv. Rhode island, nog een gedeelte van Amerika wat op mijn lijstje moet )
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Help mij kiezen!
» Help mij kiezen?
» Kiezen..
» Nog een lijstje om te kiezen
» Help mij kleur kiezen!
» Help mij kiezen?
» Kiezen..
» Nog een lijstje om te kiezen
» Help mij kleur kiezen!