Help mij kiezen?
+3
TukTuk
Ooh La La!
Siem
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Help mij kiezen?
Mijn haarkleur is nu al jaren een issue. Van zwart naar middenbruin naar iets lichter en misschien nu wel weer iets donkerder. Ik zag net dat ze 'mijn' merk in de aanbieding hebben bij de Trekpleister. Omdat ik nog twijfel tussen twee kleuren, had ik besloten om te wachten tot zaterdag. Zodat ik zeker weet wat ik met mijn haarkleur wil. Maar ik weet zeker dat ik er zaterdag ook nog niet uit ben. Dus ik wil jullie om hulp vragen.
De meesten weten hoe ik eruit zie, dus ik hoop dat jullie op basis van dat beeld een keuze kunnen maken.
Deze heb ik er in juli ingesmeerd;
Of wordt het deze keer toch;
Of de Exellence?
Allebei 6.13. Weet even niet of er verschil zit tussen de twee?
Ik wilde er een pol aanhangen, maar kennelijk kan ik dat zelf niet?
De meesten weten hoe ik eruit zie, dus ik hoop dat jullie op basis van dat beeld een keuze kunnen maken.
Deze heb ik er in juli ingesmeerd;
Of wordt het deze keer toch;
Of de Exellence?
Allebei 6.13. Weet even niet of er verschil zit tussen de twee?
Ik wilde er een pol aanhangen, maar kennelijk kan ik dat zelf niet?
Gast- Gast
Re: Help mij kiezen?
Zeker de 1e, omdat je anders op gegeven moment er toch weer zwart in smeert. Ik had dat zelf ook. Wilde wel weer eens een tintje donkerder en ik zou nooit meer zo donker als een paar jaar terug. Jawel hoor, 1,5 maand later had ik chocoladebruin haar, tegen het zwarte aan. Gewoon lekker houden zoals het nu is!
Gast- Gast
Laat anders eens een goede foto zien van de kleur die je nu hebt?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Na laatst de foto's van donker en licht bij elkaar te hebben gezien zou ik voor 1 van de donkere kleuren gaan dat vind ik je mooier staan en het ziet er ook natuurlijker uit
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Fruit, ik heb er nooit zwart ingedaan. Altijd Chocoladebruin. Dus nu ik weet dat, dat op een gegeven moment ook zwart wordt, ben ik allergisch voor de kleur. En nu ik weet hoe ik moet verven, uitgroei, priegelwerk etc., denk ik dat een iets donkerder tint ook lukt. Gewoon na de eerste keer, alleen de uitgroei verven. Tot het flets wordt en dan kort erover heen? Als ik het goed heb begrepen.
Angelnyn, ga voor jou even een foto zoeken.
Billy, dat dacht ik zelf eigenlijk ook. Maar van licht naar een tint donkerder gaan is makkelijker, dan van tint donkerder weer naar licht. Vandaar ook de twijfel.
Angelnyn, ga voor jou even een foto zoeken.
Billy, dat dacht ik zelf eigenlijk ook. Maar van licht naar een tint donkerder gaan is makkelijker, dan van tint donkerder weer naar licht. Vandaar ook de twijfel.
Gast- Gast
*foetsie
Dit was in het zonlicht. *De zon is weg en dus de foto ook
Dit was in het zonlicht. *De zon is weg en dus de foto ook
Laatst aangepast door Maura op wo 31 okt 2012 - 2:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik zou de eerste kiezen.
De kleur van je foto staat je goed!
De kleur van je foto staat je goed!
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Fruity schreef:Ik zou het zeker zo laten. Kleur staat je mooi!
+1! Ik zou zeker niet donkerder gaan als dit!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga naar jullie luisteren.
Was vanmiddag nog even een rondje gaan doen door het centrum en niemand heeft 6.13. :p
Was vanmiddag nog even een rondje gaan doen door het centrum en niemand heeft 6.13. :p
Gast- Gast
Ik vind die onderste kleur wel heel mooi uit je beginpost.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette, dat ben ik met je eens. Ondanks dat ik momenteel er wel overuit ben dat ik het verder kleur met 7,3, wil ik in de toekomst toch weer een 6 gaan gebruiken. Maar dan moet ik wel heel zeker van mijn zaak zijn. Niet twijfelen, zoals nu. Want als het erin zit, gaat het er niet zo makkelijk meer uit.
Gisteren ben ik bij de Trekpleister, Kruitvat, DA en Op=Op geweest en 6.13 zit niet in het assortiment. Op bol.com kan het besteld worden, maar ach, dat vind ik weer zonder van het geld (kost meer + verzendkosten) plus dat ik in de toekomst ook problemen ga krijgen met het vinden van dezelfde kleur. En in dat opzicht wil ik wel een beetje vastigheid qua kleur en merk.
Deze vond ik trouwens tussen de kleuren van Loreal. Die vond ik zelf ook wel erg mooi. 6.23
Gisteren ben ik bij de Trekpleister, Kruitvat, DA en Op=Op geweest en 6.13 zit niet in het assortiment. Op bol.com kan het besteld worden, maar ach, dat vind ik weer zonder van het geld (kost meer + verzendkosten) plus dat ik in de toekomst ook problemen ga krijgen met het vinden van dezelfde kleur. En in dat opzicht wil ik wel een beetje vastigheid qua kleur en merk.
Deze vond ik trouwens tussen de kleuren van Loreal. Die vond ik zelf ook wel erg mooi. 6.23
Gast- Gast
Ik zou nu inderdaad niet donkerder gaan als je twijfelt. Van 7 naar 6 is gemakkelijker dan andersom. En met 7.3 hoef je alleen je uitgroei bij te werken, minder een aanslag op je haar.
6.23 vind ik trouwens ook een hele mooie kleur hoor!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Daarom ook, Chance. En inderdaad enkel de uitgroei (dat las ik al ergens ). Wat zonde eigenlijk van de rest van het potje.
Gast- Gast
Ik vind 6.23 ook mooi! Leuk herfstkleurtje. Ik zou anders even een kapperswinkel ingaan, vaak hebben ze betere verf voor minder geld.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
PC, goed dat je het zegt! Ik vergeet echt continu dat als ik de deur uitstap ik stuit op een kapperswinkel. Loop er honderd keer langs in een week en er dan nog niet aandenken om er even binnen te gaan.
Gast- Gast
Chance schreef:Ik zou nu inderdaad niet donkerder gaan als je twijfelt. Van 7 naar 6 is gemakkelijker dan andersom. En met 7.3 hoef je alleen je uitgroei bij te werken, minder een aanslag op je haar.
+1! Als het dan toch niet bevalt kun je altijd nog donkerder gaan. Stuk makkelijker dan van donker naar lichter.
Vind 6.23 trouwens ook erg mooi. Zou hem bijna kopen als ik mijn man geen belofte had gedaan.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: