Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schimmelcreme. Ook andere crème erbij gebruiken??

2 plaatsers

Ga naar beneden

Schimmelcreme. Ook andere crème erbij gebruiken?? Empty Schimmelcreme. Ook andere crème erbij gebruiken??

Bericht  Mida4you di 3 mei 2011 - 4:10

Z. heeft al een poosje last van vlekjes op haar plassertje. Ik dacht dat dit gewoon uitslag was. Nu hebben ze op het CB geconsateerd dat het een schimmeltje is en ik ben daarna meteen naar de apotheek gegaan. Ik heb een schimmelcreme meegekregen om 2x daags aan te brengen. Maar kan ik ook combineren met andere creme? Want als ik haar die schimmelcreme 's ochtends op smeer dan is het er natuurlijk in de middag weer weg en of ik er dan gewoon sudocreme of bepanthen o.i.d. kan op smeren? Kan dit in combinatie met? Heeft iemand hier ervaring mee?
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Schimmelcreme. Ook andere crème erbij gebruiken?? Empty Re: Schimmelcreme. Ook andere crème erbij gebruiken??

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 4:12

Ik ben dan wel (nog) geen moeder, maar wel wijkverpleegkundige.
Ik zou het alleen bij de anti-schimmelzalf houden,als er de rest van de dag wat anders op smeert werkt de schimmelzalf voor niets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schimmelcreme. Ook andere crème erbij gebruiken?? Empty Re: Schimmelcreme. Ook andere crème erbij gebruiken??

Bericht  Pien di 3 mei 2011 - 4:14

ook ik wilde zeggen dat ik alleen de schimmelcreme zou gebruiken....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schimmelcreme. Ook andere crème erbij gebruiken?? Empty Re: Schimmelcreme. Ook andere crème erbij gebruiken??

Bericht  Mida4you di 3 mei 2011 - 4:16

Okee, dank je wel voor jullie reacties. Dan doe ik het ook maar niet. Ik had er zelf ook al geen goed gevoel bij maar ik denk ik post toch voor de zekerheid een topic en aan de hand van de reacties is het duidelijk.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Schimmelcreme. Ook andere crème erbij gebruiken?? Empty Re: Schimmelcreme. Ook andere crème erbij gebruiken??

Bericht  Pien di 3 mei 2011 - 4:22

ik zou zelf als het lang houd, eerder terug gaan naar de huisarts als een ander smeerseltje erbij gaan gebruiken....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schimmelcreme. Ook andere crème erbij gebruiken?? Empty Re: Schimmelcreme. Ook andere crème erbij gebruiken??

Bericht  Mida4you di 3 mei 2011 - 4:25

Ik ga vanavond voor de 1e keer smeren dus we zullen nu geduld moeten hebben. En inderdaad als het inderdaad niet weggaat maak ik een afspraak bij de huisarts, maar zover zal het vast niet komen.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Schimmelcreme. Ook andere crème erbij gebruiken?? Empty Re: Schimmelcreme. Ook andere crème erbij gebruiken??

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 4:28

Vaak werkt de anti-schimmel creme wel snel hoor,succes ermee en hoop dat je meisje er snel vanaf is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schimmelcreme. Ook andere crème erbij gebruiken?? Empty Re: Schimmelcreme. Ook andere crème erbij gebruiken??

Bericht  Mida4you di 3 mei 2011 - 5:46

Lieveheersbeestje schreef:Vaak werkt de anti-schimmel creme wel snel hoor,succes ermee en hoop dat je meisje er snel vanaf is.

Dank je wel.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Schimmelcreme. Ook andere crème erbij gebruiken?? Empty Re: Schimmelcreme. Ook andere crème erbij gebruiken??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum