Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

+38
banjer49
Guusje
Jeanette
Bubbelicious
Krullebol
Atelier Madame
Shisha
Marin
Rush
Joli86
Parisienne
heartsdale
Roxi3
Pompoen
Burn
VeryCherry
Aziraphale
Lady4
GeKKiE
Barbabella
Bliss
Poubelle
Middleme
Japie
rapa nui
Elin
Beachgirl
Kowalski
Blond
Sarah1985
Oasis
Feline
Stuiterbal
Lenster
Tinus
Gympie
Arwyn
Rumble
42 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? Empty Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 7:16

Heb je veel leuke dingen op de planning staan voor de komende zomerperiode? :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? Empty Re: Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 7:17

Na de bruiloft is de kalender zo goed als leeg Very Happy

* bruiloft
* zomervakantie
* ZAND

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? Empty Re: Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 7:18

Gaat hard Birgit, je gaat gewoon al bijna trouwen I love you Ben je er helemaal klaar voor? En waar gaat de huwelijksreis heen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? Empty Re: Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

Bericht  Rumble do 21 jun 2012 - 7:19

Zo Birgit, wat gaat de tijd hard! Nog maar 8 dagen..

Ik kijk uit naar mijn vakantie naar Spanje op 14 juli...heerlijk! En verder mijn weekendje Zweden in september en mijn weekendje weg met mijn bijna-vriend naar weet-ik-nog-niet. Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? 281626781

En jij, Pippa?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? Empty Re: Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 7:19

X Bijna 2.5 jaar samen met mijn vriend
X Verjaardag van mijn zus
X Mijn eigen verjaardag
X Verjaardag van mijn moeder

X Winkelen met vriendinnen & daarna feestje op het strand
X Wat leuke uitjes gepland met vriendinnen
X 3 dagen naar Slagharen!
X 3 dagen naar Steenwijk met mijn vriend

:cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? Empty Re: Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 7:20

Bijna vriend Rumble? cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? Empty Re: Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

Bericht  Arwyn do 21 jun 2012 - 7:20

- Deel 1 van TT
- Walibi
- TT nacht
- Dagje shoppen met vriendinnetjes
- Zomervakantie
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? Empty Re: Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

Bericht  Rumble do 21 jun 2012 - 7:22

Pippa schreef:Bijna vriend Rumble? cheers

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? 3079029344

We kijken het nog even aan, weten nog niet of we een lange afstandsrelatie zien zitten namelijk en we willen ons niet zomaar ergens in storten, dus ik noem hem gewoon mijn bijna-vriend Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? 394967

Edit: jij hebt ook superleuke dingen in het vooruitzicht! Veel verjaardagen zeg!


Laatst aangepast door Rumble op do 21 jun 2012 - 7:23; in totaal 1 keer bewerkt
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? Empty Re: Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 7:22

Ik ben er helemaal klaar voor, maar voor mijn gevoel duurt het nog best lang. Ik vind het een gek idee dat het volgende week al is. Maandag is de ambtenaar hier geweest, een hele leuke vrouw en dinsdag komt de dj nog omdat hij een eerdere afspraak afgezegd had. De schoenen van mijn vriend zijn nog niet binnen maar zouden deze week per koerier naar de zaak komen waar hij ook zijn pak besteld had. Dat is dus nog even afwachten maar voor de rest gaat alles prima hoor.

We gaan naar Cap Salou:
http://www.hotelh10mediterraneanvillage.com/en/index.html?utm_source=Affilired&utm_medium=Affilired&utm_campaign=Affilired

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? Empty Re: Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

Bericht  Gympie do 21 jun 2012 - 7:24

Morgen, dan hoor ik dan eindelijk of ik geslaagd ben...

En daarna ga ik even goed ontstressen en keihard relaxen aan de andere kant van de wereld.

Summer times are good times...Very Happy
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? Empty Re: Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

Bericht  Tinus do 21 jun 2012 - 7:26

* Zomervakantie.
* De aanschaf van twee, nog nader uit te zoeken, katten.
* Gezellige dagjes weg met vriendinnen/mijn zus.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? Empty Re: Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 7:26

Rumble schreef:
Pippa schreef:Bijna vriend Rumble? cheers

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? 3079029344

We kijken het nog even aan, weten nog niet of we een lange afstandsrelatie zien zitten namelijk en we willen ons niet zomaar ergens in storten, dus ik noem hem gewoon mijn bijna-vriend Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? 394967

Edit: jij hebt ook superleuke dingen in het vooruitzicht! Veel verjaardagen zeg!

Hoe lang is de afstand? Maar klinkt wel goed dus I love you

Ja, altijd in de zomer! Tussen mijn zus en mij zit 8 dagen; en mijn moeder en mij 19 dagen, dus we zijn continu verjaardagen aan het vieren Laughing Maar ik vind het leuk, vooral mijn verjaardag, om allemaal lekkere dingen etc. te maken :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? Empty Re: Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 7:26

Spannend Birgit! smile Ziet er goed uit het hotel, heerlijk I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? Empty Re: Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

Bericht  Lenster do 21 jun 2012 - 7:27

De live streams van de US trials... Ben zo benieuwd wie er voor USA naar de OS gaan.
Over 4 weken een paar dagen Barcelona met mn Australisch vrienden
Vakantie van de gym, dus alle dagen om half 4 vrij!

.... en morgenvroeg uitslapen, daar kijk ik ook naar uit Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? 281626781
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? Empty Re: Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

Bericht  Rumble do 21 jun 2012 - 7:30

Pippa schreef:
Rumble schreef:
Pippa schreef:Bijna vriend Rumble? cheers

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? 3079029344

We kijken het nog even aan, weten nog niet of we een lange afstandsrelatie zien zitten namelijk en we willen ons niet zomaar ergens in storten, dus ik noem hem gewoon mijn bijna-vriend Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? 394967

Edit: jij hebt ook superleuke dingen in het vooruitzicht! Veel verjaardagen zeg!

Hoe lang is de afstand? Maar klinkt wel goed dus I love you

Ja, altijd in de zomer! Tussen mijn zus en mij zit 8 dagen; en mijn moeder en mij 19 dagen, dus we zijn continu verjaardagen aan het vieren Laughing Maar ik vind het leuk, vooral mijn verjaardag, om allemaal lekkere dingen etc. te maken Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? 281626781

Ik mag voor je moeder hopen dat er iets meer dan 8 dagen tussen jou en je zus zit Laughing

Ja, ik vind verjaardagen ook altijd erg leuk. Heerlijk allemaal mensen om je heen die je dierbaar zijn!

De afstand is iets meer dan 100 km maar verder is het heel leuk samen.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? Empty Re: Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

Bericht  Stuiterbal do 21 jun 2012 - 7:33

Ik kijk enorm uit naar mijn opleiding. Het kan me niet snel genoeg gaan om te starten.
Vandaag de boeken besteld !!! het komt nu echt dichtbij !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? Empty Re: Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

Bericht  Feline do 21 jun 2012 - 7:34

Ik kijk uit naar het moment dat ik weer kan fietsen! En naar het moment dat ik sushi ga eten (nog niet concreet gepland)
En ik kijk uit naar zondag, dan opent mijn werk officieel haar deuren en zien we waar we het allemaal voor doen smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? Empty Re: Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

Bericht  Oasis do 21 jun 2012 - 7:49

Wat leuk om te lezen allemaal! Very Happy Word er spontaan vrolijk van :cheering:

Ik kijk uit naar mijn diploma ontvangen in augustus, en dan een tweede, leuke studie beginnen eind september.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? Empty Re: Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

Bericht  Rumble do 21 jun 2012 - 7:54

Oasis schreef:Wat leuk om te lezen allemaal! Very Happy Word er spontaan vrolijk van Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? 281626781

Ik kijk uit naar mijn diploma ontvangen in augustus, en dan een tweede, leuke studie beginnen eind september.

Leuk! Wat voor studie ga je doen?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? Empty Re: Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 7:55

Rumble schreef:

Ik mag voor je moeder hopen dat er iets meer dan 8 dagen tussen jou en je zus zit Laughing

Ja, ik vind verjaardagen ook altijd erg leuk. Heerlijk allemaal mensen om je heen die je dierbaar zijn!

De afstand is iets meer dan 100 km maar verder is het heel leuk samen.

Haha, de verjaardagen uiteraard. Tussen ons zit nog 2 jaar extra Wink

100 km is goed te doen hoor! Dat hebben mijn vriend & ik ook gedaan 8 maanden lang I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? Empty Re: Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

Bericht  Sarah1985 do 21 jun 2012 - 7:57

concert roxette volgende week vrijdag
Woonkamer verven en nieuwe vloer
en de keuken verven.

Is heel veel werk alles verven maar kan niet wachten tot alles mooi is. Eindelijk een mooie vloer. We zijn nu druk bezig met alles bestellen en kopen. Dus zie alles zo staan en dan wil ik gewoon beginnen maar over 6 weken mogen we beginnen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? Empty Re: Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

Bericht  Rumble do 21 jun 2012 - 7:59

Oja! Was ik ff vergeten dat dat ook zo was bij jullie. Hoe vaak zagen jullie elkaar dan?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? Empty Re: Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 8:01

Rumble schreef:Oja! Was ik ff vergeten dat dat ook zo was bij jullie. Hoe vaak zagen jullie elkaar dan?

Elke donderdagavond kwam mijn vriend uit zijn werk naar mij toe en bleef hij slapen, en elke zondag(avond) zagen we elkaar. Dit omdat hij bij zijn ouders hielp buiten zijn werk om. Anders zag ik hem donderdagavond t/m zondagavond smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? Empty Re: Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

Bericht  Blond do 21 jun 2012 - 8:02

Mijn date volgende week zondag :cheering:

En verder:
Het moment dat mijn oma weer kan praten
Afstudeerborrel goede vriend
Lunchen met _Liv
High tea meeting met de Arnhem meiden
Winkelen met Pixie en Feline (wanneer gaan we ladies Very Happy ?)
21 diner van mijn zusje
Housewarming goede vriendin

En 7 juni 2013, met mijn moeder naar Guus Meeuwis I love you
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? Empty Re: Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

Bericht  Kowalski do 21 jun 2012 - 8:03

Chance schreef:Mijn date volgende week zondag Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? 281626781

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? 281626781
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit? Empty Re: Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum